Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vertel waar je vandaan komt, zonder te vertellen waar je vandaan komt.

Wat is zó typisch iets van jouw geboorte stad/dorp/land dat je aan de hand daarvan kunt uitleggen waar je vandaan komt? Zonder te benoemen waar dat dan precies is. 

(Anderen mogen raden, en je mag bevestigen of ontkennen - hoeft niet). 

nlies schreef op 02-11-2021 om 00:21:

[..]

Nee, Zundert volgens mij

Of Breda?

Edit: nee tuurlijk niet, dat is geen dorp 

Moxxie schreef op 02-11-2021 om 00:25:

[..]

Of Breda?

Nee, geen bloemencorso, wel Bredaas bier, maar dat is er volgens mij ook niet meer

Overdetop schreef op 02-11-2021 om 00:20:

Oh Oh

Den Haag! Mooie stad achter de duine

Grote razzia 😥

Mammoet schreef op 02-11-2021 om 00:36:

Grote razzia 😥

Putten?

Hier staat een gebouw dat officiëel uitgeroepen is tot lelijkste gebouw van Nederland

Dolfje schreef op 01-11-2021 om 22:53:

[..]

Daar moet je toch linksaf?

Volgens Arie Ribbens niet. 

De stad waar ik geboren ben heette toen anders dan nu. Wat op officiële documenten, mijn diploma’s vooral, nogal eens voor verwarring zorgt. 

lientje69 schreef op 01-11-2021 om 22:38:

Ik neem wel een stad in de buurt anders word ik wel heel herkenbaar.
Geboorteplek van 2 bekende Nederlanders. Beide zingen. Een man en een vrouw( zingen afzonderlijk)
Waren vroeger ook al bevriend ( nog steeds) Vrouw staat bekend om bijzondere jurken doe ze droeg/ draagt

Schagen?

Hinoki schreef op 02-11-2021 om 06:14:

De stad waar ik geboren ben heette toen anders dan nu. Wat op officiële documenten, mijn diploma’s vooral, nogal eens voor verwarring zorgt.

Peking/Beijing?

Ayla schreef op 02-11-2021 om 00:55:

Hier staat een gebouw dat officiëel uitgeroepen is tot lelijkste gebouw van Nederland

Hardenberg

lientje69 schreef op 01-11-2021 om 22:38:

Ik neem wel een stad in de buurt anders word ik wel heel herkenbaar.
Geboorteplek van 2 bekende Nederlanders. Beide zingen. Een man en een vrouw( zingen afzonderlijk)
Waren vroeger ook al bevriend ( nog steeds) Vrouw staat bekend om bijzondere jurken doe ze droeg/ draagt

Gerard joling en karin bloemen...schagen?

ElectricKookabura85

ElectricKookabura85

02-11-2021 om 08:18

Schemerlampje schreef op 01-11-2021 om 22:38:

[..]

Het evoluon: Eindhoven

In Almere hebben ze ook een ufo-gebouw. Maar die was dacht ik nog niet genoemd dus moet ‘t inderdaad wel Eindhoven zijn.

Moxxie schreef op 02-11-2021 om 00:20:

[..]

Volgens mij was Karin Bloemen het buurmeisje van Gerard Joling.

Juist!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.