Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Vaas van hand gezocht, google hulp?

Onze woonkamer is een beetje saai maar ik ben erg kritisch in wat ik leuk vind qua decoratie. Niet handig want ons budget is ook niet heel erg ruim.

Nu heb ik ooit eens een plaatje gezien van een hand die je aan de muur kan maken en een vaasje in kan doen. Deze vond ik toen echt te prijzig maar het is toch in mijn hoofd blijven plakken dus ik was aan het zoeken gegaan maar zonder resultaat.

Wel vond ik deze Hand vaas Ook erg leuk maar niet ik wil liever geen glans wit.

Wie heeft er een goede tip voor mij?

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

11-01-2022 om 11:51

Bedoel je deze vaas?

Areaware-Bestow-Hand-Hook-Vase-Kerzenhalter.jpg

je kunt ook een gipsafdruk van je eigen hand (en onderarm) laten maken, zelfs in brons. Google eens op ‘gipsafdruk handen’ 😁

Envelop

Envelop

11-01-2022 om 12:04 Topicstarter

Tickel schreef op 11-01-2022 om 11:51:

Bedoel je deze vaas?

Areaware-Bestow-Hand-Hook-Vase-Kerzenhalter.jpg

Ja zoiets is het! Dan in verschillende kleuren een stuk of drie naast elkaar met verse bloemen erin lijkt me echt leuk (moet man nog overtuigen)

Waar heb je deze gevonden?

Envelop

Envelop

11-01-2022 om 12:05 Topicstarter

Kersje schreef op 11-01-2022 om 12:01:

je kunt ook een gipsafdruk van je eigen hand (en onderarm) laten maken, zelfs in brons. Google eens op ‘gipsafdruk handen’ 😁

Dank, daar ga ik ook eens naar kijken.

Kersje schreef op 11-01-2022 om 12:01:

je kunt ook een gipsafdruk van je eigen hand (en onderarm) laten maken, zelfs in brons. Google eens op ‘gipsafdruk handen’ 😁

Wat een slim idee! Vind ik nog veel leuker dan 'gewoon' gekocht.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

11-01-2022 om 12:20

Envelop schreef op 11-01-2022 om 12:04:

[..]

Ja zoiets is het! Dan in verschillende kleuren een stuk of drie naast elkaar met verse bloemen erin lijkt me echt leuk (moet man nog overtuigen)

Waar heb je deze gevonden?

Op een website die ik niet ken. Was wel duur hoor. Maar ik kwam ze tijdens het zoeken ook tegen op Aliexpress.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

11-01-2022 om 12:26

https://nl.aliexpress.com/item/1005003411502356.html

Mocht je gaan bestellen hier, doe het dan in 3 keer. Zo kom je niet over de het bedrag wat je in mag voeren.
Deze zijn gekleurd maar veel duurder. Misschien kun je witte ook zelf verven met spuitbus voor keramiek.
https://nl.aliexpress.com/item/4001189668196.html?

Tickel schreef op 11-01-2022 om 12:26:

https://nl.aliexpress.com/item/1005003411502356.html

Mocht je gaan bestellen hier, doe het dan in 3 keer. Zo kom je niet over de het bedrag wat je in mag voeren.
Deze zijn gekleurd maar veel duurder. Misschien kun je witte ook zelf verven met spuitbus voor keramiek.
https://nl.aliexpress.com/item/4001189668196.html?

Je betaalt sinds afgelopen juli over elk pakketje buiten de EU btw (en bij PostNL ook 4 euro inklaringskosten), dus dat maakt niet meer uit. Sommige verkopers op Ali rekenen btw er al bij, of hebben een opslag in de EU geopend. Daar kan je dus wel op letten.

Alleen, ik raad je niet aan om breekbare spullen zoals vazen via Ali te bestellen. Als postsorteerder heb ik al meerdere gebroken vazen in m'n handen gehad.

Envelop

Envelop

11-01-2022 om 13:23 Topicstarter

Jullie zijn fantastisch! Ik ga even kijken of ik het zelf ga (laten?) maken of ga kopen maar dit is inderdaad precies wat ik zocht.

Dank!

Moxxie schreef op 11-01-2022 om 12:10:

[..]

Wat een slim idee! Vind ik nog veel leuker dan 'gewoon' gekocht.

Leuk hè? Ik heb dit ooit gezien bij het programma ‘over mijn lijk’ (niet leuk 😪) toen een stelletje hun afdruk liet maken in gips terwijl zij elkaars handen vasthielden ter nagedachtenis. Vond dat zo mooi en ontroerend.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

11-01-2022 om 15:34

SombraOnline schreef op 11-01-2022 om 12:33:

[..]

Je betaalt sinds afgelopen juli over elk pakketje buiten de EU btw (en bij PostNL ook 4 euro inklaringskosten), dus dat maakt niet meer uit. Sommige verkopers op Ali rekenen btw er al bij, of hebben een opslag in de EU geopend. Daar kan je dus wel op letten.

Alleen, ik raad je niet aan om breekbare spullen zoals vazen via Ali te bestellen. Als postsorteerder heb ik al meerdere gebroken vazen in m'n handen gehad.

Ik heb die inklaringskosten nooit gehad en toch wel wat besteld sinds juli vorig jaar. Btw staat idd bij het artikel vermeld.

Die handen zijn van hars.

Tickel schreef op 11-01-2022 om 15:34:

[..]

Ik heb die inklaringskosten nooit gehad en toch wel wat besteld sinds juli vorig jaar. Btw staat idd bij het artikel vermeld.

Die handen zijn van hars.

Dan heb je het geluk gehad steeds iets besteld te hebben bij een verkoper die er al btw over vraagt, of een Europese opslag heeft.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

11-01-2022 om 18:58

Tickel schreef op 11-01-2022 om 15:34:

[..]

Ik heb die inklaringskosten nooit gehad en toch wel wat besteld sinds juli vorig jaar. Btw staat idd bij het artikel vermeld.

Die handen zijn van hars.

Inklaringskosten zijn er alleen als de verkoper geen BTW rekent en afdraagt. De (meeste?) Ali verkopers doen dat wel, je ziet dan bij het afrekenen dat er BTW bijgeteld wordt.
Als de verkoper het niet doet, dan moet jij als koper achteraf de BTW betalen, via postnl die daar kosten voor in rekening brengen.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

11-01-2022 om 20:17

Coreopsis schreef op 11-01-2022 om 18:58:

[..]

Inklaringskosten zijn er alleen als de verkoper geen BTW rekent en afdraagt. De (meeste?) Ali verkopers doen dat wel, je ziet dan bij het afrekenen dat er BTW bijgeteld wordt.
Als de verkoper het niet doet, dan moet jij als koper achteraf de BTW betalen, via postnl die daar kosten voor in rekening brengen.

Sinds de invoering koop ik alleen bij verkopers waar vat included bij vermeld staat. De prijs bij het afrekenen wordt dan ook niet vermeerderd. 

Misschien leuk on te weten dat de hand welk Tickel liet zien onderdeel is van een hele lijn met allerlei verschillende poses/handen. Het zijn de Reality Hands van Harry Allen, valt onder het merk Areaware.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.