Huiskamer
Roos57
13-11-2025 om 12:03
Tot ziens
Na de zoveelste reactie dat ik aardiger moet reageren heb ik besloten om hier te stoppen .
Bedankt voor alles !
letterkoekje
13-11-2025 om 15:00
Hoe kunnen we je overhalen, Roos, om toch te blijven? Is het de moderators die je die opmerkingen gaven of zijn het mede-forummers? Als het die laatste zijn: er zijn altijd mensen die 'je niet moeten', maar daar mag je zulk een drastische beslissing toch niet vanaf laten hangen! Voor iedereen goed doen kan je niet. Aub, Roos, bedenk je nog even en doe het desnoods voor ons! Wij die je reacties niet hard of harteloos vonden. Wij die wel vonden dat je leuk schreef. Ik wil het niet geloven!
(ps: ben je om te kopen?
)
Ninoea
13-11-2025 om 15:16
Je mag zelf dus hard reageren op andere mensen in een topic maar als je er zelf op aangesproken wordt vertrek je. Je dreigde er al mee in het andere topic.
Ik vind het niet nodig dat je gaat!!
Maar ik vind het ook niet nodig om het op deze manier aan te kondigen. Het voelt wat als podium zoeken.
Schoondochter
13-11-2025 om 15:18
Ninoea schreef op 13-11-2025 om 15:16:
Je mag zelf dus hard reageren op andere mensen in een topic maar als je er zelf op aangesproken wordt vertrek je. Je dreigde er al mee in het andere topic.
Maar ik vind het ook niet nodig om het op deze manier aan te kondigen. Het voelt wat als podium zoeken.
Woord voor woord mee eens.
Broodjebrie
13-11-2025 om 15:27
Schoondochter schreef op 13-11-2025 om 15:18:
[..]
Woord voor woord mee eens.
Ik ook.
Fiorah
13-11-2025 om 19:47
Ik vind je helemaal niet onaardig. Iets directer dan gemiddeld misschien, maar zonde dat je weggaat.
Groentetuin
13-11-2025 om 20:00
ik las je reacties graag, heb je nooit onaardig gevonden.
Hoop dat je je bedenkt!
En zo niet, dank voor je inbreng, je bent veel ruimdenkend er dan ik , ik heb van je geleerd ( en zou dat graag blijven doen )
MMcGonagall
13-11-2025 om 20:08
Mensen komen en gaan. Je kunt ook tijdelijk even afstand nemen zonder aankondiging. Op deze manier maak je het belangrijker dan het is. Ik heb de kritiek niet gelezen, maar meestal is het niet heel erg.
DeOnbekende
13-11-2025 om 20:20
Ninoea schreef op 13-11-2025 om 15:16:
Eens. Wat een aandachtstrekkerij.
Marty1984
13-11-2025 om 20:23
1 april valt vroeg dit jaar.
Als het toch waar is: Salut!
(Ik geloof nooit zo in forummers die in 't lang en breed gaan vertellen dat ze weg zijn.)
rionyriony
14-11-2025 om 06:30
Heejj, dat was me niet opgevallen. Ik vind dat mensen van verschillend pluimage juist zorgen voor de levendigheid. En natuurlijk bevalt dat sommigen niet. Voor hen is elke kritiek een afwijzing.
Sommigen zijn in hun eigen bubbel een bepaalde zachte, wat wollige bejegening gewend (allemaal dezelfde overtuiging) en die willen dat daarbuiten ook controleren omdat ze dat als de enige juiste manier zien. Daar kan je gewoon niet altijd maar voor buigen.
Libertine
14-11-2025 om 08:36
rionyriony schreef op 14-11-2025 om 06:30:
Sommigen zijn in hun eigen bubbel een bepaalde zachte, wat wollige bejegening gewend (allemaal dezelfde overtuiging) en die willen dat daarbuiten ook controleren omdat ze dat als de enige juiste manier zien. Daar kan je gewoon niet altijd maar voor buigen.
”Sommigen zijn in hun eigen bubbel een bepaalde harde, wat tactloze bejegening gewend (allemaal dezelfde overtuiging) en die willen dat daarbuiten ook controleren omdat ze dat als de enige juiste manier zien. Daar kan je gewoon niet altijd maar voor buigen”.
Poezel_en_Wip
14-11-2025 om 09:09
Roos, ik ben hier niet meer heel actief, maar lees nog wel heel veel mee. Ik zou het oprecht jammer vinden jou hier niet meer te lezen! Wil je je besluit nog eens heroverwegen ajb?