Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Tot ziens

Na de zoveelste reactie dat ik aardiger moet reageren heb ik besloten om hier te stoppen .
Bedankt voor alles !

Jammer!
Ik vind je inbreng alleen maar leuk.

Oh jammer. Een beetje meer tegengeluid is hier wel nodig en op z'n plek. 
Bye roos🌹

Oh wat jammer,  ik vind je helemaal niet onaardig. Gewoon kort en to-the-point, dat is toch prima. 

Wat jammer! Ik vond je topics altijd leuk en ik heb nooit onaardige reacties van jou gelezen. Het ga je goed.

Jammer! Ik vind je soms een beetje kort door de bocht maar het is voor mij wel duidelijk dat er een heel aardig mens onder de nickname zit. Gemis voor het toch al niet zo bruisende forum als jij weggaat, hopelijk verander je van gedachten! 

Wat jammer! Ik vind je helemaal niet onaardig overkomen.. 🤔
Uiteraard respecteer ik je beslissing, maar hopelijk bedenk je je nog 🌸

Wat jammer, ik vind je  altijd leuk om te lezen.  Ik hoop je  toch weer lezen

Ah nee! Roos! 
Jij bent een van degenen waardoor ik hier nog zo nu en dan kom buurten. Jouw leuke topics zijn de moeite waard om nog enigszins iets te posten…
Zo ontzettend jammer dit.
Hopelijk kom je toch nog eens langs..

Wat?...Onaardig? Nooit iets van gemerkt eigenlijk hoor. Jammer en denk er nog even over na joh!

En je plaatst ook steeds van die leuke topics! Blijf maar gewoon hoor 

Roos57

Roos57

13-11-2025 om 12:57 Topicstarter

😊😚

Huh, watskenbeurt?

Het is wat iemand hier zegt: soms reageer je wat kort door de bocht. Maar doen we dat niet allemaal wel eens? En je opent regelmatig leuke topics. 
Jammer hoor, maar eigen beslissing  uiteraard.

Jammer hoor. We reageren allemaal weleens kort door de bocht of een beetje bot.
Je had vaak leuke topics.
Kan je niet een paar forummers onder de negeer zetten, dan lees je die mensen niet meer. 
Ik heb niemand onder de negeer maar ik weet wel dat ik op sommige mensen gewoon niet moet reageren.

Wat jammer soms geef je een korte rake reactie die tot nadenken stemt. Het is maar net welke kant iemands gedachtes opgaan hoe je dat ervaart.

Ik ga je missen op het forum. Bedankt voor alle leuke topics die jij geplaatst hebt.

Ik waardeer jou directe manier van reageren, je weet de vinger op de "pijnlijke plek" te leggen. Jammer, ik hoop dat je terugkomt op je keuze.

Ik heb blijkbaar iets genist maar dat zou ik jammer vinden.
Laat je plezier niet vergallen door een paar mensen.
Wellicht een optie om bepaalde mensen te blokkeren als je er last van hebt? 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.