Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Topic om de 10 posts te halen voor links en 40 voor plaatjes

want dan mag ik pas linkjes plaatsen en dat is blijkbaar nodig voor een tabel...

Reflectione schreef op 07-08-2021 om 19:37:

voel me zo'n in mezelf pratende dorpsgek :')

Tegen 

Maar voor een "tegen zichzelf pratende dorpsgek" zit je toch al op 38 berichten. Nog even

ik wou 

een lekker 

recept delen

maar mocht nog niet...

nu hopelijk wel

Lobke50 schreef op 08-08-2021 om 00:01:

nu hopelijk wel

Helaas, je hebt pas 12 berichten en je hebt er 25 nodig. Dus even doorpezen. Succes

Haha Heidi dit is toch echt geen leuk topic om te lezen? :') 

Uit interesse: Hoeveel tijd besteed je als moderator aan dit forum? En moet je vaste tijden alles van jouw subtopics lezen? 

Heidi-Forumbeheer schreef op 08-08-2021 om 00:59:

[..]

Helaas, je hebt pas 12 berichten en je hebt er 25 nodig. Dus even doorpezen. Succes

En toch is het gelukt, hoor 😀

Zie topic favoriete AH recepten. 

Reflectione schreef op 08-08-2021 om 03:46:

Haha Heidi dit is toch echt geen leuk topic om te lezen? :')

Juist wel. Sommigen zetten er zulke grappige dingen in. Maar ik lees niet echt alle hier, ik scan dat een beetje.

Reflectione schreef op 08-08-2021 om 03:46:

Uit interesse: Hoeveel tijd besteed je als moderator aan dit forum? En moet je vaste tijden alles van jouw subtopics lezen?

Veel te veel. Ik durf het niet bij te houden   Er zijn geen vaste tijden. Ik ben nogal een slechte slaper dus ik modereer ook rustig om 3, 4 uur 's nachts. Wat trouwens een prima tijd is om spammers te vangen

🙃 😁 😊

Pfoewie gaat niet snel mag met deze post dacht ik linkjes plaatsen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.