Huiskamer
1op1dieetViva
08-07-2021 om 21:06
Topic om de 10 posts te halen voor links en 40 voor plaatjes
want dan mag ik pas linkjes plaatsen en dat is blijkbaar nodig voor een tabel...
Fleurtje_5
03-08-2021 om 19:04
En dan moet het me ook nog lukken om plaatjes te plakken, want het schijnt iets anders te gaan.
Heidi-Forumbeheer
03-08-2021 om 19:08
Dat is niet zo lastig. Als je 65 berichten hebt geplaatst krijg je boven in het veld waar je typt een soort schilderijtje te zien.
Als je daar op tikt/klikt kun je link invullen. Die link krijg je als je rechtsklikt oof tikt op een afbeelding. Dan zie je in het menu afbeeldingskoppeling of afbeeldingsadres staan. Daar ook weer op klikken en dat in dat schilderijtje invullen. Klinkt lastiger dan het is. Ik leg het gewoon niet zo goed ui.
Succes
Fleurtje_5
03-08-2021 om 19:13
Dank je wel. Dat moet ik onthouden. 'Afbeeldingskoppeling' ken ik wel, dan moest ik dat tussen haakjes zetten en "hopsaflops klaar". Nu dus een schilderijtje in plaats van haakjes. We zullen het zien. Anders trek ik aan de bel.
Heidi-Forumbeheer
03-08-2021 om 21:57
Fleurtje_5 schreef op 03-08-2021 om 19:13:
Dank je wel. Dat moet ik onthouden. 'Afbeeldingskoppeling' ken ik wel, dan moest ik dat tussen haakjes zetten en "hopsaflops klaar". Nu dus een schilderijtje in plaats van haakjes. We zullen het zien. Anders trek ik aan de bel.
Dat mag altijd, ook voor andere forumdingen. Succes
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.