Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Topic om de 10 posts te halen voor links en 40 voor plaatjes

want dan mag ik pas linkjes plaatsen en dat is blijkbaar nodig voor een tabel...

beginnen

Rachel. schreef op 14-07-2021 om 17:21:

[..]

Hahaha zelfde hier 🤣🤣

GMTA 

AcidicShark11

AcidicShark11

14-07-2021 om 17:25

Je kan hier briljante Haiku's maken 

Micchan schreef op 14-07-2021 om 17:23:

[..]

Pak je een verkeerde link?

Geen idee, ik open een plaatje en kan dan kiezen voor afbeelding bekijken, downloaden, kopiëren of delen. Alles geprobeerd en de enige link die ik steeds krijg is wat ik hier probeer te plakken

majorette2005 schreef op 14-07-2021 om 17:29:

[..]

Geen idee, ik open een plaatje en kan dan kiezen voor afbeelding bekijken, downloaden, kopiëren of delen. Alles geprobeerd en de enige link die ik steeds krijg is wat ik hier probeer te plakken

Naar het adres van het plaatje gaan (dus de knop bezoeken) en dan die link eens proberen.

Als dat niet lukt gewoon nog eens op het plaatje klikken (dus afbeelding bekijken staat er dan als het goed is) en dan die link erboven weer proberen.

Bij mij doet ie het af en toe maar niet constant, ik ben ook nog een beetje aan het shoemelen.

majorette2005 schreef op 14-07-2021 om 17:29:

[..]

Hmm ik krijg (en nu vertaal ik het vanuit het Duits dus het zal niet perfect zijn zoals het er in het Nederlands staat)

Afbeelding in nieuwe tab openen

Afbeelding opslaan

Afbeelding kopieren

Afbeeldingsadres kopieren

Die laatste is het bij mij 

ja verdorie, ik heb niet zoveel geduld in mijn leven

deze is voor de links 

nog 40 te gaan

Micchan schreef op 14-07-2021 om 17:37:

[..]

Hmm ik krijg (en nu vertaal ik het vanuit het Duits dus het zal niet perfect zijn zoals het er in het Nederlands staat)

Afbeelding in nieuwe tab openen

Afbeelding opslaan

Afbeelding kopieren

Afbeeldingsadres kopieren

Die laatste is het bij mij

Ja, die laatste gebruik en plak dat in het schilderijtje maar dan geen plaatje.  Ik probeer het morgen nog eens, moet zo weg, thanks voor de hulp 😀

ah dit topic zocht ik

ik wil plaatjes plakken! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.