Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Topic om de 10 posts te halen voor links en 40 voor plaatjes

want dan mag ik pas linkjes plaatsen en dat is blijkbaar nodig voor een tabel...

Zo jammer dat het andere forum weggaat

en dat alles verdwijnt

maar tot nu toe ziet het er hier goed uit

zag ook dat ik al 1 like heb
weet alleen nog niet hoe ik kan zien door wie en waar die like dan is gedaan

Door wie kan je ook niet zien volgens mij. En waar ook niet dacht ik. volgens mij zag ik dat net in een ander topic voorbij komen (dat mensen zich dat ook afvroegen en dat dat dus niet te zien is).

En zeker jammer dat het andere forum stopt! Maar ik moet eerlijk zeggen dat nu Via in dat gat springt, ik ineens meer vertrouwen heb in dat het mee gaat vallen.

Ik vind het heerlijk om bij te lezen op roddeltopics, het Funda topic of bij ernstige situaties zoals met Peter R. de Vries dat je dat op het forum kunt delen. Het ziet er naar uit dat Via dat stokje goed overneemt en daar ben ik blij mee!

Wat ik vooral jammer vindt is dat alles verdwijnt
Dus dat je dingen niet meer terug kan lezen

het ziet er zeker mooi uit

aha, jammer dat je niet kan zien door wie en waar je geliked bent

misschien komt dat nog

Klopt het is zeker jammer dat je niet meer terug kunt lezen straks. Maar als Via ook zo actief wordt en blijft komt dat hier ook wel weer.

Ik vind sowieso wel dat ideeën hier wel snel opgepikt worden! Er wordt wel snel wat gedaan met opties, ze worden tenminste overwogen. Hoe dat zal gaan met likes, geen idee. Zou inderdaad handig zijn als je tenminste weet welk bericht er dan geliked is maar natuurlijk is het ook leuk om te zien door wie.

Het is allemaal even afwachten

en de vraag is ook

of het zo blijft
nu is het nog nieuw allemaal
dus de meesten komen wel even kijken

hoop het het goed gaat lopen

Tuurlijk dat is de vraag maar ik heb er wel vertrouwen in

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.