Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Stel jezelf voor in dit topic.

Lieve forumgebruikers,

Samen met andere forumgebruikers heb ik besloten om een topic te openen waar we onszelf kunnen voorstellen.

Dit vooral omdat er veel nieuwe gebruikers zijn, maar voor degenen die al langer gebruiker zijn is het natuurlijk leuk als we ook van jullie horen, zo leren we elkaar allemaal wat beter kennen.😁


Rachel.

Rachel.

10-07-2021 om 09:52 Topicstarter

Ik zal alvast beginnen,😁

Ik ben Rachel, ik ben 25 jaar (17 juli 26), Ik heb een zoontje van bijna 2.

Ik begon in april op Ouders.nl puur om wat advies, Dat was ook meteen mijn eerste forum. 

Ik zit dus nog niet zolang op een forum maar vind het heel leuk dat je je ervaringen kunt delen of verhalen kunt lezen. Uiteindelijk is Viafora ontstaan en hier ben ik super blij mee! Vooral dat je hier gewoon leuk met iedereen kan kletsen en dat het niet uitmaakt wat voor topic is. Fijn dat ik hier ook over andere dingen kan kletsen dan alleen momlife of andere serieuze topics. Ik heb al een hele boel leuke topics met leuke reacties gezien. Ik vind het heel leuk hoe open enthousiast iedereen hier met elkaar communiceert. Tot nu toe voel ik me echt op mijn plek!

Ik ben Sun.lover, 48 jaar oud en ik ben IC-verpleegkundige. Ik ben ook stiefmoeder van een puber en heb 2 katten. 

Ik ben Lollypopje (Goh echt?  had ik niet gedacht ) midden 30, vrijgezel en kindvrij en kom van Viva.

Ik forum vooral voor de gezelligheid en probeer de heftige discussies meestal te mijden. Soms beland ik er toch in en vaak zul je me dan na een tijdje iets zien posten in de trant van dat ik uit de discussie stap. Dat is niet om het laatste woord te hebben maar als stok achter de deur voor mijzelf, omdat zulke discussies mij extreem veel energie kosten.

Verder geloof ik dat mannen en vrouwen vrienden kunnen zijn zonder bijbedoelingen, heb ik een erg flauwe humor soms en ben een positief ingesteld persoon dat vooral uitgaat van het goede in de mens. Door dat laatste trap ik in vrijwel elke trol, want ik geloof ook altijd dat verhalen best waar zouden kunnen zijn Ik kan soms ook best een sterke mening hebben, dus waarschijnlijk zullen sommigen mij best irritant vinden. Of gewoon raar, doordat ik wat anders in het leven sta dan sommige anderen

Op Viva schrijf ik momenteel vooral in het corona restklachten topic en het bdsm topic. De laatste moeten we nog verhuizen, maar we wachten tot we alle opties hebben gezien. Momenteel vind ik dit overigens een goede kanshebber Ook als het gaat om een forum waar ik misschien wel blijf plakken

p.s. Ik schijn ook wel lang van stof te kunnen zijn

Ik ben Pino, midden 30, gezin (man, 2 kinderen) en drukke baan. Ik heb vooral meegelezen op het Vivaforum en kijk nu of ik het leuk vind om ook af en toe wat te schrijven.

Rachel.

Rachel.

10-07-2021 om 10:14 Topicstarter

Ik heb wel een beetje weinig geschreven over mezelf, ik wil ook niet alles blootgeven.

Hobby's: heel veel zingen en Spelen met mijn kleine. 

afkomst: moeder is nederlands, vader Indonesisch en van papua new guinea.

Zelf ben ik een enthousiast open persoon die van hak op de tak springt🤣. Ik kan over serieuze dingen praten maar ook vooral over niet belangrijke of gekke dingen.

Ik ben zelf heel open en eerlijk dus zeg altijd wat ik precies denk en zo geef ik mijn reacties ook.

Ik hou van grapjes maken, samen lachen over de stomste dingen, sarcastisch kan ik ook zijn al merk ik het niet altijd op wanneer iemand anders sarcastisch is🤣.

Ben van mezelf een heel aardig persoon en wil vaak iedereen op hun gemak laten voelen, maar wanneer nodig gaat dat ook de andere kant op (kom altijd voor mezelf op) als dat terecht is natuurlijk.

Voor de rest hou ik ervan om sociaal te zijn en vind ik het belangrijk dat mensen zich niet ongemakkelijk of ongewenst voelen. (Tenzij hun instelling zelf al heel negatief is)

Ik hoop dus ook iedereen hier een beetje te leren kennen op het forum zodat het reageren op topics en op elkaar ook iets soepeler gaat.😊

Rachel.

Rachel.

10-07-2021 om 10:16 Topicstarter

Wat leuk! Aangenaam Sun.lover, Lollypopje en Pino.😁

Rachel.

Rachel.

10-07-2021 om 10:20 Topicstarter

Haha Lollypopje heel herkenbaar hoor, ik geloof ook in het goede van de mens daardoor ook wat te goedgelovig. 

Leuk! Zelf vorig jaar zo'n topic geopend op Viva.

Cookie, 52, vertaalster, getrouwd, vier volwassen kinderen, 1 kleindochter (van drie dagen oud ) en ik vind veel dingen leuk, vooral lezen, wandelen en series kijken.

Rachel.

Rachel.

10-07-2021 om 10:27 Topicstarter

Cookielover schreef op 10-07-2021 om 10:22:

Leuk! Zelf vorig jaar zo'n topic geopend op Viva.

Cookie, 52, vertaalster, getrouwd, vier volwassen kinderen, 1 kleindochter (van drie dagen oud ) en ik vind veel dingen leuk, vooral lezen, wandelen en series kijken.

O wat leuk, gefeliciteerd met je kleindochter!🥳🌺🧡

Rachel.

Rachel.

10-07-2021 om 10:30 Topicstarter

O ja, ik zelf heb ook een baan als bediening in een restaurant.

Ik ben trouwens ook zo dat ik soms heel  actief ben op het forum en dan ineens weer weg. Als ik iets moet doen of wil doen dan ben ik ook meteen offline. Dus ik wil mensen niet de indruk geven dat ik ze negeer zoals.. huh net vroeg ze me iets en nu reageert ze helemaal niet meer.. dan komt de reactie een dag later of de dag erna.. ligt er maar aan maar ik ben nooit helemaal weg😁

Rachel.

Rachel.

10-07-2021 om 10:32 Topicstarter

Cookielover schreef op 10-07-2021 om 10:22:

Leuk! Zelf vorig jaar zo'n topic geopend op Viva.

Cookie, 52, vertaalster, getrouwd, vier volwassen kinderen, 1 kleindochter (van drie dagen oud ) en ik vind veel dingen leuk, vooral lezen, wandelen en series kijken.

Wandelen vind ik ook heerlijk! Zulke momenten vind ik altijd mijn rust en kan genieten van de natuur om me heen.🥰

Hoi, ik ben redbulletje, 52 jaar, bewust kindvrij. Mijn forumverleden is begonnen op VOO (Veronica) rond 1999/2000. Toen dat forum opgeheven werd zijn we met 'n grote club binnen gevallen op forums.nl, cyberty en mediawatchers. Er ontstonden ook nieuwe initiatieven als Zibeline, Voos en Blauwe Feniks. Het was een tijd van veel lol en forumhoppen. Helaas bloedde die fora na een aantal jaar dood en toen ging ik op zoek naar 'n levendig forum en kwam op viva uit. Denk dat ik daar rond 2008 ben begonnen. 

Cookielover schreef op 10-07-2021 om 10:22:

Cookie, 52, vertaalster, getrouwd, vier volwassen kinderen, 1 kleindochter (van drie dagen oud ) en ik vind veel dingen leuk, vooral lezen, wandelen en series kijken.

Gefeliciteerd met je kleindochter!! 🥰

Ik ben Mevr Schildpad, begin 30, getrouwd en in verwachting van ons eerste hummeltje. Ik heb een drukke maar heel leuke baan in de medische sector.
Op Viva was ik voornamelijk een meelezer, maar hier probeer ik wat actiever mee te schrijven!

Op een forum hou ik best van een stevige discussie, fijn juist want ik hoor graag uiteenlopende meningen. Maar ik ben een beetje conflictmijdend en kan er niet zo goed tegen als het te persoonlijk/op de man wordt, dan ben ik gauw foetsie.

Leuk om jullie allemaal te leren kennen op dit nieuwe forum!

Wauw, iedereen stelt zichzelf wel uitgebreider voor dan ik. Dus nog als toevoeging: ik vind het (ook vanwege beroepsmatige redenen) prettig om op een openbaar forum anoniem te blijven en geen al te persoonlijke/herleidbare details te delen. Dat je niet denkt dat het desinteresse is 😉 

Mevr_Schildpad schreef op 10-07-2021 om 10:34:

[..]

Op Viva was ik voornamelijk een meelezer, maar hier probeer ik wat actiever mee te schrijven!


Op een forum hou ik best van een stevige discussie, fijn juist want ik hoor graag uiteenlopende meningen. Maar ik ben een beetje conflictmijdend en kan er niet zo goed tegen als het te persoonlijk/op de man wordt, dan ben ik gauw foetsie.


Leuk om jullie allemaal te leren kennen op dit nieuwe forum!

Hier sluit ik me volledig bij aan. Ik hoop dat de sfeer hier goed blijft 👍

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.