Huiskamer
Nick90
14-11-2025 om 18:54
Staat de kerstboom al?
Net hier samen met de kindjes de kerstboom opgetuigd, who else heeft de kerstboom al staan?
Herfstappeltaart
14-11-2025 om 18:55
Nee, die komt er hier niet in voor Sinterklaas terug naar Spanje is.
Ted68
14-11-2025 om 18:56
Nee… gelukkig niet. Mijn Boom (echt), en ook met echte kaarzen komt het Weekend voor de kerst erin, en gaat er op het laatst op 6 januari weer uit….Kerst is 3 dagen, niet 2 maanden….
kerst
14-11-2025 om 19:12
Ted68 schreef op 14-11-2025 om 18:56:
Nee… gelukkig niet. Mijn Boom (echt), en ook met echte kaarzen komt het Weekend voor de kerst erin, en gaat er op het laatst op 6 januari weer uit….Kerst is 3 dagen, niet 2 maanden….
Oh mooi een echte kerstboom. Ruikt ook zo lekker ❤️
Bakblik
14-11-2025 om 19:21
Nee de boom komt op zijn vroegst een wel voor kerst erin en na Nieuwjaar gaat hij er weer uit. Echtgenoot heeft altijd vakantie van 2 dagen voor kerst tot en met het weekend na Nieuwjaar. Voordat hij weer aan het werk gaat zit de echte boom in de bak.
Lisabette
14-11-2025 om 19:42
Nee! Wij hebben geen kerstboom. Zo slecht voor de natuur! Onnodige kap en dan weer verbranden. Wij doen er niet aan mee.
Broodjebrie
14-11-2025 om 19:53
lijkt wel of iedereen het steeds vroeger zet..
Bij mij komt ie pas rond 5 december uit de doos, niet eerder. Als ik nu al de boom zou zetten zou ik denken dat het nu al kerst is, de tijd gaat al zo vreselijk snel..
Lollypopje
14-11-2025 om 19:54
hier komt hij begin december. Ik weet nog niet precies wanneer, ik heb wel al een vriendin gevraagd wanneer zij tijd heeft om hem voor me op te zetten😊
Ninoea
14-11-2025 om 19:54
Ik heb er, voor het eerst in mijn leven, ook wel zin in om dat ding al voor dec op te zetten. Ik kijk wel .. wie weet.
Ysenda
14-11-2025 om 20:04
6 december, eerst Sint Maarten, dan is het tijd voor Sinterklaas en als die weg is mag de kerstman doorkomen.
Kruidnoten en pepernoten komen hier ook pas op 12 november in huis.
Oliebollen eten we pas na kerst.
Alles op zijn eigen tijd
Tuinfluiter
14-11-2025 om 20:06
Kerstboom nog niet daar ben ik altijd laat mee meestal een ruime week voor kerst zet ik hem op en een paar dagen na nieuwjaarsdag tuig ik hem weer af. Ik heb altijd een echte en die zijn er nu nog niet en die kun je ook niet te ver voor kerst al neer zetten want dan is hij natuurlijk niet meer mooi met kerst.
Ik heb wel vandaag mijn kerstservies weer na beneden gehaald. Het staat nu mooi in de vitrinekast en vanavond hebben we er ook van gegeten.
Begin december zet ik wel al andere kerstversieringen neer en maak ik vaak een adventskrans en tafelstuk.
Veel plezier van je boom en geniet van deze periode van het jaar.
Poezenmeisje
14-11-2025 om 20:16
Niet eerder dan 6 december en nu we een houtkachel en een groter bankstel hebben dit jaar misschien helemaal niet.
Ik zal het ding niet missen.
Milala
14-11-2025 om 20:22
Laatste weekend van oktober zet ik hem op. Ik ben dus zo'n mafklapper haha zodra de wintertijd in gaat, gaat hier de boom van zolder. Een neppe uiteraard al word er door velen aan getwijfeld.. maar welke neppe blijft nu 10 weken mooi?
De rest van de kerstdecoratie komt pas later.
Auwereel
14-11-2025 om 20:26
Geen idee of ik een kerstboom ga zetten. Mijn kerst handdoeken en theedoeken komen uit de kast, lampjes en elektrische kaarsjes, dat wel. Soms koop ik een miniboompje in een pot, maar de laatste twee jaar vielen die zo snel uit, daar heb ik geen zin meer in.
En pas als Sint het land uit is!