Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Spelletje mobiele telefoon

Iemand die een leuk spelletje weet voor op de mobiele telefoon? Ik vind zoiets als Hayday heel leuk om te doen maar deze ken ik dus uiteraard al! 

Ik hoop op leuke tips! 


Iets heel anders, maar ik speel graag Phase10. Een kaartspelletje

Geometry Dash speel ik vaak. 

Pokemon go.
Wordcrex.

Ik heb jarenlang Township gespeeld
Leuk als je je aansluit bij ‘n coop zodat je mee kan doen aan zeilwedstrijden 

Pokemon Go ook heel leuk!

Ik doe Suguru, een cijferspelletje . Familie van Sudoku.

Ik speel Township en TuscanyVilla 

Pokemon Go is leuk en actief. 

Heda

Heda

01-10-2021 om 11:46 Topicstarter

LoveCats! schreef op 01-10-2021 om 10:56:

Geometry Dash speel ik vaak.

Ik heb hem gekocht, ziet er wel leuk uit en reviews zijn ook positief!

Ik koop eigenlijk nooit spelletjes, maar laatst Professor Layton gekocht, omdat ik dat vroeger altijd zo leuk vond.

Heda

Heda

01-10-2021 om 11:55 Topicstarter

Lollypopje schreef op 01-10-2021 om 11:51:

Ik koop eigenlijk nooit spelletjes, maar laatst Professor Layton gekocht, omdat ik dat vroeger altijd zo leuk vond.

Ik koop ze ook nooit hoor eerlijk gezegd maar toch wel weer een keer leuk om een leuk spelletje te hebben !

Heda schreef op 01-10-2021 om 11:55:

[..]

Ik koop ze ook nooit hoor eerlijk gezegd maar toch wel weer een keer leuk om een leuk spelletje te hebben !

Absoluut. Kwam er wel achter dat ik deze 10 jaar terug al heb gespeeld, maar geen idee waar mijn gameboy spellen zijn gebleven 😂

Heda

Heda

01-10-2021 om 12:02 Topicstarter

Lollypopje schreef op 01-10-2021 om 11:57:

[..]

Absoluut. Kwam er wel achter dat ik deze 10 jaar terug al heb gespeeld, maar geen idee waar mijn gameboy spellen zijn gebleven 😂

Ik heb laatst ook zitten zoeken toevallig, maar kon ze ook niet vinden. Ze liggen vast ergens onderop verstopt. Laatst had ik ook ineens drang om op de gameboy te gaan, heerlijk!

Word on speel ik al jaren. Woordspel. 

DragonCape

Homescapes. Gratis, en erg leuk. Zit nu op level 3610 of zoiets. Je kunt er uiteraard geld tegenaan gooien zodat je sneller door de levels kunt, maar ik heb dat nog nooit gedaan. Gewoon volhouden en desnoods dagen hetzelfde level spelen. Op den duur krijgen ze medelijden geloof ik, en kan ik het  level uitspelen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.