Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

24-08-2021 om 17:13

Snaaien snoep chips lekkers

Hoeveel hebben jullie in huis wekelijks? Altijd standaard voorraad of juist niet? 
Vroeger mocht ik in het weekend chips en dat was heel speciaal maar nu ligt hier eigenlijk altijd wel koek snoep of chips in huis. Bij jullie ook? 


Bij ons dus nooit!
Want man en ik kennen onszelf, we gaan dan snaaien en dat is ontzettend slecht voor ons gewicht.

meestal haal ik voor het weekend iets, en ik heb altijd chocolade 85% liggen. Maar daar eet je niet meteen een reep van op. 

Ik heb meestal niks in huis. Alleen als ik ongesteld moet worden en ik in zo'n munchiebui ben haal ik iets, dus dat is 1x per maand.

hier 3 pubers en ikzelf. In het weekend haal ik  2 grote zakken chips, 2 soorten koekjes en soms chocolade. Op is op. Die pubers zijn net holle vaten en komen geen gram aan. Vroeger was t chips op woensdag en op zaterdag maar die afspraak is verwaterd. 
zelf eet ik misschien 1 klein schaaltje chips en 2 koekjes per week, soms ook niet. 

SugaryPanther19

SugaryPanther19

24-08-2021 om 17:25

Niets in huis, heb net zelf wat kleine koekjes gebakken

Ben heel matig met dingen in huis halen, en maak zelf veel - toetjes, koekjes, taart, brood, dingen als bananencake.

Heel soms een zakje chips en een stuk chocola, gaat dan altijd gelijk op

Sophia_!

Sophia_!

24-08-2021 om 17:31

Ik heb sowieso altijd koekjes en bonbons/pralines oid in huis voor onverwachtse visite. 
Verder haal ik in het weekend altijd chips, noten en koekjes voor onszelf. 

Friezinnetje schreef op 24-08-2021 om 17:17:

meestal haal ik voor het weekend iets, en ik heb altijd chocolade 85% liggen. Maar daar eet je niet meteen een reep van op.

Bij mij precies zo. Oh en ongezouten en ongebrande noten heb ik ook altijd in huis, maar daar eet ik ook niet meer dan een handje van.

Voorheen haalde ik veel snaaispul in het weekend, maar dat heb ik onlangs weer afgeleerd gelukkig. Als het in huis is gaat het op namelijk, ik heb maar weinig zelfbeheersing helaas.

3 pubers, een kleuter, man en ikzelf hier. Wij hebben altijd van alles in huis: chips, nootjes, koekjes, chocola, snoepjes, dropjes. De pubers eten vooral de chips (en af en toe een koekje bij de koffie); ik eet vooral de chocola (vrijwel elke dag een blokje bij de koffie).

Wat ik niet standaard in huis heb, zijn luxe koeken (als boterkoek, stroopwafels, gevulde koeken), taartjes en/of bonbons. Dat haal ik echt alleen bij bijzondere gelegenheden of als er visite komt. 

Ik hou enorm van zoetigheid, maar kan mezelf gelukkig in het algemeen goed beperken in wat ik wel/niet eet. Alleen chocoladepinda’s of -noten moet ik niet in huis halen, die gaan gegarandeerd in een avond op. 

je kan me beter vragen wat ik niet in huis heb
Koekjes is een must voor mij, en chocola, en chips, en alles wat lekker is

Altijd wel la redelijk vol😅 man en studerende zoon eten graag wafels
Standaard altijd wel
Chocolade, pakjes met 2 wafels,rol theebiscuit want dat vind ik lekker, drop,doos chips met minizakjes want hele zak wordt altijd oud,walnoten,iets van ander snoep.
Grote koeken heb ik zelden in een pak. Meestal per stuk verpakt dat als er iemand komt ze wel lekker vers zijn, bv vulkoek of kanjers
ik haal als t een heel eind op is en dat wisselt van om de week tot soms 1 x p maand 

Heb veeel in huis, momenteel:

5 zakken Chips,
4 zakken nootjes
2 zakken m&ms en 1 maltezers
Grote bak nougat
3 zakken drop 
2 zakken andere snoep
4 pakken koekjes
1 pak mars, 1 pak snickers
Reep chocolade
Koekjes om mee te nemen 
En nog wat losse dingen. 

Wij grijpen nooit mis, maar kunnen prima zonder. Eten soms weken bijna niets, op drop na dat is dagelijks een paar (man en ik beide). 
Mocht er bezoek komen komt er altijd wat op tafel.. 

Heb voorraad kast altijd goed vol, maar nu w extreem. Wat in huis is hoeft bij ons niet op, als het los is pakken we het wel sneller maar kan ook wel dagen tussen zitten.  

Wij kijken niet naar weekend of geen weekend. Hebben we zin in chips dan eten we het, soms 2x in de week soms weken niet.

TanSwallow86

TanSwallow86

24-08-2021 om 18:31

Niks in huis. Alleen dextrose tabletten voor als ik een hypo krijg. Ben diabeet en 1 blikje cola. Cola is soms. 

chocolade pretzels 😍 dat is echt mijn guilty pleasure.

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

24-08-2021 om 18:37

Friezinnetje schreef op 24-08-2021 om 17:17:

meestal haal ik voor het weekend iets, en ik heb altijd chocolade 85% liggen. Maar daar eet je niet meteen een reep van op.

Ik wel hoor maar dan is mijne niet 85% choco 😁

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.