Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Semantle, wie speelt er mee?

Schemerlampje schreef op 27-06-2025 om 15:43:

Ik wilde verder gaan met waar ik gebleven was, is alles weg…

Pfff dat is wel stom! Ik heb daar in de app van de Volkskrant (natuurlijk) geen last van (en kan daar bijv ook zien welke woorden ik gister had geraden en welke niet), maar geen idee hoe dat werkt als je geen abonnement hebt.

Mijn score voor vandaag is uiteindelijk 19 woorden & 123 punten. Ik ben tevreden 

de mijne 160 met 18 woorden

Spelwijze 35 woorden en 138 punten.
Semantle 45/1 

Schemerlampje schreef op 28-06-2025 om 22:24:

Spelwijze 35 woorden en 138 punten.
Semantle 45/1

mooi, ik zit nu op 23 woorden 109 punten, maar misschien krijg ik nog inspiratie

Ik heb met Spelwijze 40 woorden gevonden, 165 punten 

Semantle ook weer eens gedaan, 99/2 

Semantle 45/0.
Trouwens: we zitten bij Semantle weer op woord nummer 3, wat betekent dat we weer vooraan de lijst zitten, zeg maar dezelfde woorden als 3 jaar geleden. Dus dat betekent dat we ook weer normale/leukere woorden hebben   

Spelwijze tot nu toe 22 woorden, 96 punten. Maar voor mijn gevoel moet dat nog wel wat beter kunnen.

Ik dacht al het woord eerder gehad te hebben. Volgens mij was ik toen ook tot 998 gekomen. En had een hint nodig voor het antwoord, al had ik dat best kunnen weten. 51/1
Spelwijze tot nu toe 40 woorden en 188 punten, en ik denk niet dat er nog iets bij komt.

masatu schreef op 28-06-2025 om 22:53:

Ik heb met Spelwijze 40 woorden gevonden, 165 punten

Semantle ook weer eens gedaan, 99/2

Goed zeg! 

Dat ander spel, super leuk maar twee nadelen:
- Tijdelijk voor iedereen beschikbaar, straks alleen voor abonees.
- Het onthoudt je woorden niet (wellicht anders met abo).

Heb nu 19 woorden, twee keer een pangram en 115 punten. wil het straks afmaken maar alles gaat weer op 0 dus houd het voor gezien.

Semantle lukt vandaag wederom niet, na 50 woorden nog niks in het groen.

Butterflywhy schreef op 29-06-2025 om 22:04:

Dat ander spel, super leuk maar twee nadelen:
- Tijdelijk voor iedereen beschikbaar, straks alleen voor abonees.
- Het onthoudt je woorden niet (wellicht anders met abo).

Heb nu 19 woorden, twee keer een pangram en 115 punten. wil het straks afmaken maar alles gaat weer op 0 dus houd het voor gezien.

Semantle lukt vandaag wederom niet, na 50 woorden nog niks in het groen.

Ik heb ook geen abonnement, maar nu wel even de app gedownload voor zolang als het duurt. Ik had al wel een gratis inlog voor het AD. Dan blijven de woorden wel staan.

En toch nog een paar woorden gevonden. Ik heb er nu 45 en 218 punten.

ik probeerde semantle nog eens even zonet. Een gelukje... Mijn beginwoord was bingo.

1/0. 

Schoondochter schreef op 30-06-2025 om 08:41:

ik probeerde semantle nog eens even zonet. Een gelukje... Mijn beginwoord was bingo.

1/0.

dat gaf me hoop. zit nu op 829 bij woord 29, en ben echt benieuwd wat jouw eerste woord was.

Na 6 negatieve pogingen was poging 7 raak. 7/0
Bij Spelwijze zit ik op 21 woorden en 108 punten

nlies schreef op 30-06-2025 om 13:36:

[..]

dat gaf me hoop. zit nu op 829 bij woord 29, en ben echt benieuwd wat jouw eerste woord was.

Hier ook 1/0!

Nlies, ben jij "puzzelnummer 4" aan het raden nu? 829 lijkt wat onlogisch (maar niet onmogelijk hoor, als je via 621 of 526 komt oid)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.