Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Semantle, wie speelt er mee?

122/3
Lastige idd
Bij mij gaf hint  988 de doorslag 

9/0

2 - 613
4 - 992
5 - 918
9 Bingo

Niet echt een makkelijk woord maar geluk dat ik bij poging 4 zomaar aan dit woord dacht.

zo, dat is snel! Ik had mijn eerste groene op poging 8, 667. Via 918 en 992 snel naar boven, toen even wat lagere groene en bingo.
44/0.

Zo snel als jij was ik niet Butterfly! Wel ongeveer hetzelfde pad gevolgd.

7: 236
20: 992
21: 918
25: 930
26: bingo!
26/0

wat grappig dat we bij 992 allemaal aan 918 dachten 

33/0 via 640, 894, 955 en 992. En nog flink wat andere groene woorden. Eindelijk  weer eens een normaal te raden woord.

@Sassenach, gaat het goed met je? Ik lees je niet meer hier. Maak me een beetje zorgen, gezien je normaal vrij fanatiek mee doet.

lientje69 schreef op 08-02-2025 om 08:58:

33/0 via 640, 894, 955 en 992. En nog flink wat andere groene woorden. Eindelijk weer eens een normaal te raden woord.

@Sassenach, gaat het goed me je? Ik lees je niet meer hier. Maak me een beetje zorgen, gezien je normaal vrij fanatiek mee doet.

Dat laatste vroeg ik me ook al af.

lientje69 schreef op 08-02-2025 om 08:58:

33/0 via 640, 894, 955 en 992. En nog flink wat andere groene woorden. Eindelijk weer eens een normaal te raden woord.

@Sassenach, gaat het goed met je? Ik lees je niet meer hier. Maak me een beetje zorgen, gezien je normaal vrij fanatiek mee doet.

Gaat prima hoor, ik heb alleen problemen met Semantle. Hij loopt steeds vast bij mij en daardoor kan ik al een poosje het spel niet afmaken. Dus ik heb daardoor niet veel zin meer om het te spelen.

Sassenach schreef op 08-02-2025 om 22:07:

[..]

Gaat prima hoor, ik heb alleen problemen met Semantle. Hij loopt steeds vast bij mij en daardoor kan ik al een poosje het spel niet afmaken. Dus ik heb daardoor niet veel zin meer om het te spelen.

Cookies verwijderen helpt niet?  Ik doe soms alles verwijderen qua geheugen/ opgeslagen pagina's  enz. Dan loopt de boel weer even  niet vast.

Maar fijn te horen dat  het goed met je gaat. Begon me echt zorgen  te maken. 

lientje69 schreef op 08-02-2025 om 22:22:

[..]

Cookies verwijderen helpt niet? Ik doe soms alles verwijderen qua geheugen/ opgeslagen pagina's enz. Dan loopt de boel weer even niet vast.

Maar fijn te horen dat het goed met je gaat. Begon me echt zorgen te maken.

Dat heb ik van de week gedaan en dat hielp dan wel, maar als ik dan later verder wilde spelen liep hij weer vast. Vandaag nogmaals geprobeerd en nu heb ik eindelijk weer eens een spel af kunnen maken: 60/0

109/7
Bij 12 al op  914.  Daarna  de ene na de andere  hint nodig gehad 

Ik had bij poging 31 al 989 maar ik zit muurvast. Hoge groene woorden maar ik kom er nog niet uit. Geen hints nog gevraagd en nu rond de 80 woorden geprobeerd. Ik denk nog even na .

38/0
Dit was vreemd. Ik heb alleen woord 529 groen. En toen dacht ik aan een woord wat niet groen was, met score 31.14, en door dat woord dacht ik aan het bingowoord. 

Ik stop er voorlopig mee, vind het echt niet leuk meer. Vandaag zat ik ook weer op een spoor dat totaal verkeerd bleek. Drie hints gevraagd en die gingen alle kanten op.  Opgegeven.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.