Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Semantle, wie speelt er mee?

104 /1
Bij poging  66 maar een hint gevraagd.  Daarmee kwam ik meteen op 996 terecht.  Daarna moest ik nog even flink zoeken  helaas.

111/3. Ik vond hem moeilijk en zag het echt niet. Ik had 998 al, en had toch nog een hint nodig.

Poging 11: 324, poging 12: 951, poging 25: 996, poging 28: 989. En daarna was het wel even zoeken, maar poging 46 was, mede dankzij Google raak.
46/0

oh wat gek. Ik vond hem juist voor het eerst sinds tijden logisch en makkelijk. Maar je moet inderdaad wel eerst een groen woord zien te krijgen en dat was echt een kwestie van lukraak gokken.

50/0
Gestart bij poging 10 met woord 736. Daarna met veel groen en hulp van Google naar de oplossing. 

67/1

33/0

Het was weer een woord zoals we in de afgelopen tijd al duizend keer hebben gehad. Zoeken, zoeken binnen het onderwerp en dan maar afwachten of je raak schiet. 

Woord 1 was meteen groen met 334 punten. Woord 3 was 962. Die probeer ik altijd na woord 1. En toen wist ik weer hoe laat het was. Heel veel groene woorden gehaald tot 999 en weer lager maar toch had ik ineens raak.

734 op poging 7, toen via o.a. 962 en 971 en 998 bingo.
Toevallig ook 33/0.

Met dank aan de voorgaande posters, had ik in poging 1 gelijk 998. Maar daarna was het inderdaad prijsschieten met veel groene woorden. In poging 15 vond ik 999 en in poging 18 995. De poging erna was het raak!
19/0

15/0
Ook door de opmerkingen hier, begon ik bij woord 768 bij poging 1, en meteen daarna 998. Daarna was het gokken tot de oplossing. 

Gisteren totaal vergeten. Geen tijd , druk met andere dingen. Vandaag maar weer dan.

geen idee  hoe maar 21/0.

Nou ja eigenlijk weet ik wel hoe want ik wilde een ander woord typen dat 2 andere eindletters had. Maar op een of andere manier  ( autoccorrectie? )  verscheen dit woord.
Enige groen 28/1000

Wel een leuk woord trouwens vandaag. Niks uit die rare categorie zoals de laatste tijd vaak gebeurt.

28/0

Fijn weer eens een normaal woord.

48/0. Inderdaad goed te doen vandaag.

Nou, ik vind hem helemaal niet makkelijk vandaag hoor. Ik ben bij 999 en werkelijk geen idee wat het nou moet worden 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.