Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Semantle, wie speelt er mee?

240/1

Zelf bij poging 177 tot 994 gekomen, maar daarna kwam ik niet verder. Poging 239 was hint 995 en daarmee had ik hem meteen.

Kwam niet in het groen, zelfs niet bijna. Bij poging 65 een hint genomen bij poging 66 weer en de laatste bij poging 67.
Rara….opgegeven. De oplossing is zo totaal anders dan je op basis van deze hints zou verwachten 😁. 
Kan nog heel veel zeggen maar jullie moeten zelf maar kijken. Ben benieuwd.

Die van vandaag is niet te doen, niet voor mij in ieder geval. Ik kwam zelf niet in het groen. Mijn hoogste score was 40.47.
De hints die ik daarna nam, had ik helemaal niets aan. Ik ben doorgegaan met hints tot er een ander soort woord kwam. Dat was 956. Daarmee vond ik 997. Vervolgens nog de hints 998 en 999 gehad. Als ik was gaan googelen op 998 had ik het woord misschien bedacht, maar daar had ik geen zin meer in. Opgegeven dus.

26/0
Bij poging 9 begon ik groen met woord 956. Vlak daarna 999. Toen een klein poosje zoeken tot woord 996 en de oplossing. 

😂 ik zit naar de lijst te kijken en ik had gewoon dikke mazzel vandaag. De rest van de woorden gaan echt nergens over! 

Strijkstok schreef op 21-11-2024 om 08:32:

26/0
Bij poging 9 begon ik groen met woord 956. Vlak daarna 999. Toen een klein poosje zoeken tot woord 996 en de oplossing.

Hoe dan???

Ik kom niet eens in het groen!    Na 83 niet groene woorden hint 1/1000. Wat the f#ck is dit in hemelsnaam?? Ik heb hier totaal geen associatie  mee. Ga maar eens googelen

Tweede hint 250 en derde hint 437 slaan ook nergens op. Kom niks verder. Geen enkele groene van mezelf  en al over de 100 pogingen.  Opgegeven. 

Edit: lijst bekeken  maar dit slaat echt nergens op. Chapeau voor jou strijkstok. Mazzel met je eerste hoge groene woord. Hier komt denk ik bijna niemand  uit.

kwam er ook niet uit. dezelfde hints als Lientje. Ook opgegeven

Tot mijn verrassing vandaag 48/1.
Hint 1000 bracht mij juist op het goede spoor.

watervogel schreef op 21-11-2024 om 10:07:

Hoe dan??? Je hebt wel puzzelnummer 1027? Heel knap als je het daarmee gevonden hebt!

ik leg het je morgen uit, heb het even nagekeken was echt puzzel 1027. 

watervogel schreef op 21-11-2024 om 10:07:

Hint 1000 is dus gelijk opgegeven  begrijp ik?

Hij is lastig vandaag! Ik ben inmiddels tot 985 gekomen, maar ik vind maar weinig andere groene woorden. 

Strijkstok schreef op 21-11-2024 om 08:32:

26/0

Ik zit op hetzelfde spoor eerste groen 956 daarna 999 maar ben nu nog even zoeken. Ga er vanuit dat ik het toch moet kunnen vinden nu ik zover ben. 

89/0
Nou ik heb hem bij poging 62 had ik dus 956 vrij snel erna 999 daarna ben ik van alles gaan bedenken wat met die twee te maken heeft allemaal lager.
het uiteindelijke woord had ik al iets eerder aangedacht maar leek me wat onlogisch het verband is er wel maar zijn toch wel woorden die dan dichterbij komen. 
Ik ga hierover even naar het spoiler topic. 

pfoe, ik dacht ik probeer het ook weer eens maar heb het net als jullie opgegeven. Wat een ellende

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.