Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Semantle, wie speelt er mee?


53/0. Met poging 23 eerste keer groen op 856. Toen ging het redelijk gestaag de goede kant op.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

26-11-2022 om 10:46

Poging 9 was een van mijn standaardwoorden, daarmee zat ik meteen op 975. Daarna was het nog best een poosje zoeken voor ik er was bij poging 48. 

48/0

111/0
Ik had veel groene woorden, maar kwam vanaf poging 44 maar niet verder dan 998. Uiteindelijk toch gevonden.

Overdetop schreef op 26-11-2022 om 10:19:

53/0. Met poging 23 eerste keer groen op 856. Toen ging het redelijk gestaag de goede kant op.

daar was ik met poging 10, en nu bij 23 weet ik het niet meer

PerfumedAlpaca84

PerfumedAlpaca84

27-11-2022 om 07:27

huh. Op poging 18 mijn eerste groene woord, direct nummer 953 en toen had ik het woord.

19/0 vandaag.

Het ging hier ook redelijk soepel. Poging 9 eerste keer groen op 154. Daarmee kwam ik vrij snel bij 922. Daarna werd het even zoeken, moest even overstappen naar een parallel spoor en toen had ik het snel.
59/0
Ik vind het een leuk woord.

39/0. Woord 3 was mijn eerste groene woord (857), en sindsdien eigenlijk alleen maar in het groen. Het was dus nog wel eventjes zoeken naar de juiste, maar verder heel goed te doen.

24/0. Poging 4 op 938, toen nog even zoeken

40/0 leuk woord!

Als jullie het woord snel hebben,  zoek ik mesuf
En omgekeerd. Ik denk blijkbaar  heel raar.
Ben nog steeds aan het zoeken. Inmiddels bijna alle bovenste 10 woorden. Maar kom nog niet verder. Denk dat ik maar een derde hint ga vragen. 

94/3

Ik had het woord in meervoud al.
Blijf sommige associaties raar vinden. Kan hier nu nog niet specifiek  uitleggen waarom, omdat anderen nog moeten raden
Maar even een ander woord ter vergelijking.
Stel het woord is auto. En rijden of reizen geeft dan dus geen groene punten. Iets soortgelijks had ik vandaag. Dan ga je in een heel andere richting  zoeken en duurt het heel lang voor je het hebt.

lientje69 schreef op 27-11-2022 om 12:38:

94/3

Ik had het woord in meervoud al.
Blijf sommige associaties raar vinden. Kan hier nu nog niet specifiek uitleggen waarom, omdat anderen nog moeten raden
Maar even een ander woord ter vergelijking.
Stel het woord is auto. En rijden of reizen geeft dan dus geen groene punten. Iets soortgelijks had ik vandaag. Dan ga je in een heel andere richting zoeken en duurt het heel lang voor je het hebt.

Dat had ik vandaag ook. Ook een woord wat niet groen was, wat ik wel redelijk hoog in het groen zou verwachten.

Wel jammer dat we het niet echt kunnen bespreken hier, omdat je dan alles verraadt voor degenen die nog willen spelen. Maar de volgende dag ben ik het vaak al weer vergeten en kun je je lijst niet meer inzien.

Schemerlampje schreef op 27-11-2022 om 13:06:

[..]

Wel jammer dat we het niet echt kunnen bespreken hier, omdat je dan alles verraadt voor degenen die nog willen spelen. Maar de volgende dag ben ik het vaak al weer vergeten en kun je je lijst niet meer inzien.

Inderdaad! Er is hier ook niet echt een soort "spoiler"-blokje dat je daarvoor kan gebruiken. 

En een dag later kan je ook niet meer de top-1000 lijst terugkijken volgens mij.. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

27-11-2022 om 15:54

masatu schreef op 27-11-2022 om 14:55:

[..]

Inderdaad! Er is hier ook niet echt een soort "spoiler"-blokje dat je daarvoor kan gebruiken.

En een dag later kan je ook niet meer de top-1000 lijst terugkijken volgens mij..

We kunnen toch een spoiler topic maken? Het is wel leuk om het echt te kunnen bespreken.  

LostJellyfish83

LostJellyfish83

27-11-2022 om 15:55

61/0 

Bij 15 in het groen (576) en van daar uit nog hard zoeken wat ze nou precies wilden weten. Het kon veel kanten op binnen deze categorie 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.