Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Semantle, wie speelt er mee?

9/0
Gewoon een geluksgok, in een keer goed zonder wat in het groen te hebben gehad. 

Gisteren  vond iedereen hem makkelijk  maar ik had toch meer hints nodig. De associatie  beugelbekkie  en ziekenhuis naar het uiteindelijke woord moeder kwam echt niet  in mij op. ( Gisteren dus 37/4)

LostJellyfish83

LostJellyfish83

30-07-2022 om 10:48

9/1, erg makkelijk vandaag 

30/1 zat op microniveau te denken ipv groter tssssss

ik ook 5/1de eerste 3 kwamen in de min uit, en wilde er wat spoed achter zetten, maar dit was wel heel erg spoed

Ook 5/1. Gestart met een hint.

11/1 Nam als tiende de hint en daarna had ik m meteen

Vandaag weer superlastig. Is ook een wereld waar ik niet echt in thuis ben. 107 pogingen 5 of 6 hints.

Vind hem ook lastig

Edit : uiteindelijk  gevonden  na 77 pogingen  en denk wel 8 hints

LostJellyfish83

LostJellyfish83

31-07-2022 om 09:57

Ik heb hem opgegeven. Het uiteindelijke woord zegt me ook niet echt wat, ik ben helemaal niet thuis daarin. 

30/3 
Na 10 woorden 1 hint. En daarna nog 1 hint. Toen ik eenmaal in de juiste richting zat duurde het nog even. Ik had 997 maar kreeg het niet bedacht en kreeg toen als hint 998 (wat de vrouwelijke variant was van het woord). Ik wilde niet meer om een hint vragen en uiteindelijk dus toch gevonden. 

Heel lastig, niet een woord dat je vaak gebruikt zammazegge.
Ik denk 50/12 ofzo.

63/3

Na de beginhint zat ik bij poging 16 op 922. Toen had ik dus het juiste spoor te pakken. Maar dan zijn er nog zoveel woorden die met dat spoor te maken hebben dat het nog lang zoeken was.

69/5 vond hem ook erg moeilijk had veel woorden in het groen maar het woord duurde wel even.

Opgegeven na 60 pogingen en 5 of 6 hints. Had het woord ook nooit geraden. Is ook wel erg Vlaams denk ik, ik hoor/lees het nooit

vandaag niet zo moeilijk 20/1

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.