Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Semantle, wie speelt er mee?

18/1 Zat bijna direct heel hoog maar op een verkeerd spoor. Na de hint had ik m meteen 

44/4 had heel veel in het groen maar zat totaal op het verkeerde spoor.

In 11 pogingen gekomen tot 941, maar na 21 pogingen toch een hint genomen. Dat was 955 en toen wist ik het.
23/1

50/0. Mijn eerste woord was al toevallig 950, maar daarna zat ik een paar keer op het verkeerde spoor. Het gaat toch eigenlijk haast makkelijker als je steeds "betere" woorden hebt zodat je weet welke richting je op moet richting het te raden woord.

34/2. Zat heel lang op het verkeerde spoor en na de 2e hint had ik hem gelijk.

29/3
En heel gek een woord met een score van 52.15, wat tussen 899 en 936 in zit maar ??? als nr krijgt. En ook niet in de lijst staat tot mijn verbazing want vergelijkbare woorden staan er wel allemaal in.

Poging 1 gelijk op 966, poging 2 op 970. Maar daarna stokt het. Toch maar een hint genomen, 977, en nu weet ik het helemaal niet meer… veel groen, maar allemaal lager.

Toch maar stug doorgaan met groene woorden scoren en met poging 47 was het raak!

47/1

26/1, zat met poging 5 gelijk op 966. Toen was het nog even zoeken, maar vrij snel op het goede spoor.

26/0 poging 2 799 had heel veel in het groen maarhet juiste woord duurde even.

Ik had alles diep in de min. Poging 24 een score van 30+, bij poging 29 nog niks in het groen. En poging 30 was het woord. Soms moet je geluk hebben

0/11 mijn eerste woord was gelijk 966 daarna had ik even nodig om het goede woord te vinden.

26/1
Leuk woord vond ik vandaag.
Ik vraag altijd na de eerste 10 pogingen  een hint als ik nog niets in het groen heb. Dan weet ik een klein beetje welke  kant  ik uit moet.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

27-07-2022 om 10:38

26/1

Ik start altijd met een hint, daarna had ik vrijwel alles in het groen, maar was het toch nog even rondzoeken naar het juiste woord. 
Goed te doen vandaag wel. 

37/2

19/0. Mazzel vandaag!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.