Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Rustaaaaaghhhh!

Het is hier rustig de laatste tijd, waar is iedereen toch? 


Nu aan het werk. Of eigenlijk even 5 minuutjes niet. 😜

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

16-09-2021 om 15:38

Yep..... Valt mij ook op. 

Ja inderdaad, wel jammer. Er komen ook weinig nieuwe topics bij. Ik mis zelf ook een beetje de inspiratie om topics te openen.

Sassenach schreef op 16-09-2021 om 15:39:

Ja inderdaad, wel jammer. Er komen ook weinig nieuwe topics bij. Ik mis zelf ook een beetje de inspiratie om topics te openen.

Dat vind ik ook jammer ja. 

En ik ben slecht in namen en foto's aan forummers koppelen, maar ik herken er echt heel veel tegenwoordig. Is geen goed teken, want als míj dat lukt, betekend dat dat er dus weinig mensen zijn. 

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

16-09-2021 om 15:49

Ik vind het saai worden😏....soms weet ik ook niet zo goed wat wel of niet geschreven kan worden dus ga vooral op safe momenteel. 

Hier ook weinig inspo. Misschien tijd om de knuppel in het hok te gooien en iets over Sinterklaar/Kerstcadeau's te openen?

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

16-09-2021 om 15:52

Zusterclivia schreef op 16-09-2021 om 15:51:

Hier ook weinig inspo. Misschien tijd om de knuppel in het hok te gooien en iets over Sinterklaar/Kerstcadeau's te openen?

Mag vast niet. Oeps

Nose schreef op 16-09-2021 om 15:52:

[..]

Mag vast niet. En ik heb al een waarschuwing 😬

Hoezo zou dat niet mogen?

ik wilde een topic   "eauns seaurt menschen" openen maar het blijkt dat we geen kritiek op schrijffouten mogen maken.
(en eigenlijk is dat een goede regel, als ik erover nadenk).

Ik ben hier ook minder. Ik vind de sfeer de laatste tijd niet altijd even leuk. Soms is het gepolariseerd tussen forummers en soms tussen forummers en beheer. Ik vind dat jammer en heb geen zin om daaraan mee te doen. Maar daarnaast is de vakantie voorbij en zien mijn dagen er ook weer anders uit, dus de tijdsbesteding is ook minder 

er.is.maar.1.Pino schreef op 16-09-2021 om 16:00:

Ik ben hier ook minder. Ik vind de sfeer de laatste tijd niet altijd even leuk. Soms is het gepolariseerd tussen forummers en soms tussen forummers en beheer. Ik vind dat jammer en heb geen zin om daaraan mee te doen. Maar daarnaast is de vakantie voorbij en zien mijn dagen er ook weer anders uit, dus de tijdsbesteding is ook minder

Snap ik. Ik heb hetzelfde gevoel. Heel jammer want het kan echt heel leuk zijn.

Maar ik mis nieuwe aanwas, nieuwe topics, verfrissende meningen, botsende meningen, van elkaar leren, elkaar even niet leuk vinden. Maar heel veel mag niet. Kan niet. En ik kon er heel lang omheen forummen, maar sommige dingen zijn gewoon echt niet leuk. En niet duidelijk. Dus ik denk dat mijn dagen hier geteld zijn. Al hoop ik toch dat er nog iets zal veranderen aan de sfeer hier.

Regendrup. schreef op 16-09-2021 om 16:04:

[..]

Snap ik. Ik heb hetzelfde gevoel. Heel jammer want het kan echt heel leuk zijn.

Maar ik mis nieuwe aanwas, nieuwe topics, verfrissende meningen, botsende meningen, van elkaar leren, elkaar even niet leuk vinden. Maar heel veel mag niet. Kan niet. En ik kon er heel lang omheen forummen, maar sommige dingen zijn gewoon echt niet leuk. En niet duidelijk. Dus ik denk dat mijn dagen hier geteld zijn. Al hoop ik toch dat er nog iets zal veranderen aan de sfeer hier.

Ja er wordt wel erg strak gemodereerd nu. Maar ja, eerder ontspoorde het een keer dus snap ook wel dat ze er nu bovenop zitten. Maar dat de EASM-niet mag en dat er in het topic van DanGun (over toevoegingen van andere culturen) ook zo strikt binnen de lijntjes gekleurd moest worden, maakt het wel een beetje….eeuh hoe zeg ik dit?…Chinese Volksrepubliekerig soms. 

er.is.maar.1.Pino schreef op 16-09-2021 om 16:10:

[..]

Ja er wordt wel erg strak gemodereerd nu. Maar ja, eerder ontspoorde het een keer dus snap ook wel dat ze er nu bovenop zitten. Maar dat de EASM-niet mag en dat er in het topic van DanGun (over toevoegingen van andere culturen) ook zo strikt binnen de lijntjes gekleurd moest worden, maakt het wel een beetje….eeuh hoe zeg ik dit?…Chinese Volksrepubliekerig soms.

De spontaniteit gaat er wel degelijk vanaf ja. 

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

16-09-2021 om 16:16

Dat is het. De spontaniteit. 

Er wordt wel erg strak gemodereerd, maar er wordt ook wel erg veel op de mods gezeken in heel veel topics.  Nu ook meteen weer. Net of dat goed is voor de sfeer 

Ik heb ook geen zin meer om nog veel te posten daardoor. Jammer, het leek gezellig hier. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.