Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Ransbakken en smetvrezers

nav een ander topic. Hoe ranzig ben je? Of hoe smetvrezerig? 
Ik ben een ransbak. Ik eet iets rustig nog op als het op de grond is gevallen, was nieuwe kleding niet voordat ik het de eerste keer aantrek, ik stofzuig en doe de wc 1x per week. Was mijn handen alleen functioneel.
Ik ben gewoon niet snel vies van iets. Behalve van kots. Daar kan ik echt niet tegen. 

Gruwel mee!

Peiling

Ransbak of smetvrezer?
105 stemmen
83%
17%

Wattenbolleke

Wattenbolleke

05-11-2021 om 12:04 Topicstarter

ik doe nog wel meer ‘ranzige’ dingen. Ik was marktplaatskleding niet als het gewoon fris ruikt. Ik kieper het zo in de kast. 

En ik ga op blote voeten naar de wc als het zo uitkomt. Ook als ik niet thuis ben.

Team ransbak, ik (=de robot) stofzuig wel vaker maar alleen ivm de combi huisdier/baby. Ik las hier of op een ander forum ook eens dat mensen standaard als eerste wc-bril vervangen als ze verhuizen, zou niet eens in me opkomen 

PriceyRook54

PriceyRook54

05-11-2021 om 12:07

Naar jouw standaard ben ik vast smetvrezerig dan. Zelf zie ik dat niet zo, maar goed, jouw feestje topic.

Wattenbolleke

Wattenbolleke

05-11-2021 om 12:12 Topicstarter

Ainne schreef op 05-11-2021 om 12:07:

Naar jouw standaard ben ik vast smetvrezerig dan. Zelf zie ik dat niet zo, maar goed, jouw feestje topic.

Het is natuurlijk een beetje gechargeerd he? Staat niet voor niks in de huiskamer. 

PristinePorpoise22

PristinePorpoise22

05-11-2021 om 12:14

Smetvrezer hier. Alle dingen in de OP zou ik echt nooit doen, gatverdamme.

CuddlyReindeer95

CuddlyReindeer95

05-11-2021 om 12:36

Ik zit er een beetje tussenin. Stofzuigen doe ik niet overdreven vaak, maar ik was wel veel mijn handen (ook al voor corona) en zal nooit iets eten wat op de grond gevallen is. Ik ben heel snel vies van dingen (en mensen), behalve in mijn eigen huis. 

Wednesday schreef op 05-11-2021 om 12:36:

Ik zit er een beetje tussenin. Stofzuigen doe ik niet overdreven vaak, maar ik was wel veel mijn handen (ook al voor corona) en zal nooit iets eten wat op de grond gevallen is. Ik ben heel snel vies van dingen (en mensen), behalve in mijn eigen huis.

Dit had ik kunnen schrijven. Neig meer naar de kant van de smetvrezers, als ik moet kiezen.

Er ligt nog heel veel tussen "ransbakken" en "smetvrezers!

Wednesday schreef op 05-11-2021 om 12:36:

Ik zit er een beetje tussenin. Stofzuigen doe ik niet overdreven vaak, maar ik was wel veel mijn handen (ook al voor corona) en zal nooit iets eten wat op de grond gevallen is. Ik ben heel snel vies van dingen (en mensen), behalve in mijn eigen huis.

ZO sta ik er ook in! 

OrganicDeer76

OrganicDeer76

05-11-2021 om 12:46

Omg wat ik hier lees dan ben ik smetvrezer 3.0

Ik was mijn handen heel weinig en ik ben niet snel vies van iets. Voor mezelf dan. Dan val ik 100% onder de ransbakken.

Heb ook 2 kleine kinderen waarvan 1 net zindelijk is, dus de WC gaat elke dag een doekje over en ik stofzuig ook 2-3x per week (geen huisdieren) omdat de baby anders mijn lange haren tegenkomt op haar kruip tochten en dat vind ik wel vies.

BlueFawn schreef op 05-11-2021 om 12:14:

Smetvrezer hier. Alle dingen in de OP zou ik echt nooit doen, gatverdamme.

Dit! 
Bij verhuizen plaats ik ook meteen een nieuwe wc bril. 
Op vakantie gaat er standaard een emmer, chloor, handschoenen en schoonmaakdoekjes mee. 

Tandenborstel leg ik alleen thuis ergens neer. Op de wasbak bijvoorbeeld. Ergens anders niet. 
Traktaties, eigen baksels van mensen, weiger ik netjes als ik hun keuken niet gezien heb. 
Bestek maak ik in een restaurant eerst schoon met servet. 

Ach, en nog een hele waslijst. 

OrganicDeer76

OrganicDeer76

05-11-2021 om 12:57

VivaLaVida schreef op 05-11-2021 om 12:56:

[..]

Dit!
Bij verhuizen plaats ik ook meteen een nieuwe wc bril.
Op vakantie gaat er standaard een emmer, chloor, handschoenen en schoonmaakdoekjes mee.

Tandenborstel leg ik alleen thuis ergens neer. Op de wasbak bijvoorbeeld. Ergens anders niet.
Traktaties, eigen baksels van mensen, weiger ik netjes als ik hun keuken niet gezien heb.
Bestek maak ik in een restaurant eerst schoon met servet.

Ach, en nog een hele waslijst.

Jaaaaaa hier ook nieuwe wc bril idd. Doekjes mee op vakantie enz. 

Ik dacht altijd dat ik een ransbak was, maar ik ben van de week verhuisd en in dat huis woonde pas écht een ransbak, ik ben Hyacinth vergeleken met hem.

Ik heb de wc-bril vervangen maar alleen omdat hij onder de pisspetters van de vorige huurder zat en ik dat niet kon unsee-en. Had hem wel schoongemaakt maar mijn bips bleef er als gelijkpolige magneet boven hangen zo van “neeeee ik wil niet”, dus dan maar een nieuwe.

Ik eet rustig iets wat op de grond gevallen is, ook als het buiten is en gewoon op de tegels gevallen is.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

05-11-2021 om 13:05

Ja, bestek in restaurants.... ik dacht werkelijk dat ik de enige was die daar moeite mee heeft! Gelukkig bestaan er dus meer smetvrezers 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.