Huiskamer
alhambra
10-08-2025 om 23:16
Productiefoutjes supermarktproducten
Nadat ik vanavond een Cornetttoijsje had zonder hoorntje, vraag ik me af wat jullie wel.eens aangetroffen hebben
(Dat geeft overigens een smeerboel want dat lekt door de verpakking heen maar dat terzijde)
Bakblik
15-08-2025 om 10:54
Ik heb momenteel een pak wcpapier open waarvan alle rollen wel iets hebben tot nu toe. De ene rol is niet goed afgehecht die begint al af te rollen als hij nog op de stok staat. Andere rollen hebben juist geen begin of het kartonnetje zit los.
Verder is het papier gewoon te gebruiken dus we gaan ermee door.
Herfstappeltaart
15-08-2025 om 18:53
O ik weet er nog eentje: nog maar kort geleden, een heel rolletje zakjes voor een kleine groene afvalbak, waar behalve de scheurrand ook midden in het zakje een randje was dicht-geseald. Onbruikbaar dus.
Auwereel
15-08-2025 om 19:05
Herfstappeltaart schreef op 15-08-2025 om 18:53:
O ik weet er nog eentje: nog maar kort geleden, een heel rolletje zakjes voor een kleine groene afvalbak, waar behalve de scheurrand ook midden in het zakje een randje was dicht-geseald. Onbruikbaar dus.
Ik had laatst ook zoiets, op een gekke plek een extra sluiting. Zelfde batch misschien.
Herfstappeltaart
15-08-2025 om 19:17
Auwereel schreef op 15-08-2025 om 19:05:
[..]
Ik had laatst ook zoiets, op een gekke plek een extra sluiting. Zelfde batch misschien.
Ja zou heel goed kunnen.
rionyriony
22-09-2025 om 13:48
Het zal wel een productiefoutje geweest zijn maar daarnet een grote zak rozijnen (houdbaarheidsdatum 31-10-25) opengemaakt die ontzettend vies blijken te smaken vanwege het vetlaagje om de rozijnen heen dat rans is. Bah. Je kan het nergens meer voor gebruiken.
rionyriony
17-11-2025 om 10:56
Wat ik ook een fout vind, in ieder geval een ondoordachte keuze, dat is om batterijen een opvallende kleur te geven. Die van Lidl waren vroeger chic zwart, maar nu zijn ze overgegaan op het Tronic huismerk, en die zijn oranje. Die kleur is niet te maskeren in het batterijcontactdoosje van je LED-lichtslingertjes. Die contactdoosjes zijn vaak transparant, dus die lelijke oranje batterijen erin vallen goed op.
![]()
Meesje
17-11-2025 om 11:17
rionyriony schreef op 17-11-2025 om 10:56:
Wat ik ook een fout vind, in ieder geval een ondoordachte keuze, dat is om batterijen een opvallende kleur te geven. Die van Lidl waren vroeger chic zwart, maar nu zijn ze overgegaan op het Tronic huismerk, en die zijn oranje. Die kleur is niet te maskeren in het batterijcontactdoosje van je LED-lichtslingertjes. Die contactdoosjes zijn vaak transparant, dus die lelijke oranje batterijen erin vallen goed op.
Ik stop zo'n contactdoosje sowieso altijd weg. Vind ze ook met zwarte batterijen niet bijster chic. Desnoods gaat er een klein zakje, stukje stof oid omheen.
Venusss
17-11-2025 om 11:32
Een keer een enorm dikke bromvlieg in een stoommaaltijd. Helaas zag degene die het at het pas halverwege, toch een smerig idee.
Wel terug gegaan naar de supermarkt, de klantenservice haalde eens de schouders op en een nieuwe maaltijd konden we ook wel vergeten.
Herfstappeltaart
18-11-2025 om 08:24
Venusss schreef op 17-11-2025 om 11:32:
Een keer een enorm dikke bromvlieg in een stoommaaltijd. Helaas zag degene die het at het pas halverwege, toch een smerig idee.
Wel terug gegaan naar de supermarkt, de klantenservice haalde eens de schouders op en een nieuwe maaltijd konden we ook wel vergeten.
Dat is ook een slechte service zeg....Een nieuwe maaltijd en excuses zijn toch wel op zijn plaats.
Venusss
18-11-2025 om 09:46
Herfstappeltaart schreef op 18-11-2025 om 08:24:
[..]
Dat is ook een slechte service zeg....Een nieuwe maaltijd en excuses zijn toch wel op zijn plaats.
Echt he!
MiniJCW
18-11-2025 om 10:10
De afbakbroodjes heb ik ook al een paar keer gehad, nu check ik goed in de winkel. Verder een paar keer beschimmelde kaas voor de tht-datum, beestjes in de sla, sladressing 3 weken over de datum en een keer de verkeerde smaak soep. Ik klaag alleen als het niet meer te eten is en ik heb altijd geld terug gekregen. Bij de fabrikant heb ik nooit geklaagd, dus nooit hele dozen met producten gekregen.