Huiskamer
alhambra
10-08-2025 om 23:16
Productiefoutjes supermarktproducten
Nadat ik vanavond een Cornetttoijsje had zonder hoorntje, vraag ik me af wat jullie wel.eens aangetroffen hebben
(Dat geeft overigens een smeerboel want dat lekt door de verpakking heen maar dat terzijde)
Widajo
11-08-2025 om 00:07
lang geleden: een doosje cup-a-soup waar niks in zat.
Beschimmelde afbakbroodjes (2x in korte tijd dus nu controleren we dat extra)
Vorige week een rolletje fruittella waar een papiertje miste..
Liara
11-08-2025 om 00:16
Een pak drinkyoghurt: hij zou naar aardbeien moeten smaken, maar er zat perziksmaak in het pak.
duizel
11-08-2025 om 04:16
dat cornettoijsje zonder hoorntje, wat zal je raar opgekeken hebben..
Ik heb geen voorbeelden. Ik vraag me wel af of jullie hier dan nog iets mee gedaan hebben als in terug naar de winkel of melding doen bij de producent?
Beerlover
11-08-2025 om 05:56
Laatst 1 van de 2 carpacciao verpakkingen die voor de THT datum verrot was. Online gekocht bij Jumbo, klacht ingediend via de app en de aankoopprijs meteen teruggehad.
Kampeerder
11-08-2025 om 06:35
Pakje margarine met twee wikkels.
Pak melk dat maar voor de helft gevuld was.
FaithfulDuck87
11-08-2025 om 07:03
zak borrelnootjes met maar 1 kleur erin. Dat was niet wat er op de verpakking stond.
In een zak dipstokjes waar een soort ijzeren haar in zat (ws iets schoonmaakmachine).
Herfstappeltaart
11-08-2025 om 07:12
Widajo schreef op 11-08-2025 om 00:07:
lang geleden: een doosje cup-a-soup waar niks in zat.
Beschimmelde afbakbroodjes (2x in korte tijd dus nu controleren we dat extra)
Vorige week een rolletje fruittella waar een papiertje miste..
Die beschimmelde afbakbroodjes voor de uiterste houdbaarheidsdatum hebben wij ook al een paar keer gehad. Tegenwoordig check in het in de winkel en doe ze thuis meteen in de vriezer. Er hoeft maar een ieniemieniegaatje in de zak te zitten en je krijgt dat.
afrodite05
11-08-2025 om 07:13
Wij hadden afgelopen jaar een kilozak paaseitjes waar veel eitjes een dubbel folietje hadden. Zat je gedachteloos zo'n eitje te pellen, ding in je mond, bleek er nog een folietje (of papiertje of hoe noem je die dingen) omheen te zitten. De eerste keer vroeg ik me af of ik gek werd, ik had hem toch al gepeld? Maar later gebeurde het vaker.
Van de week werd ik hieraan herinnerd, omdat wij toevallig ook van die cornetto's hadden (maar dan van een huismerk). Papiertje eraf, zat er nog een papiertje omheen. Dat was denk ik minder erg dan geen hoorntje zoals TO had.
Herfstappeltaart
11-08-2025 om 07:17
Een pakje koopmans bladerdeeg (diepvries) waarvan de velletjes verfrommeld in de verpakking zaten.
Groentetuin
11-08-2025 om 07:59
ooit, lang geleden, een paar pakjes chocomel waar chocolade kleurig water in zat.
Fabrikant geschreven, we kregen een hele doos chocomel gratis met uitleg hoe t kon gebeuren (machines waren schoongemaakt)
En een keer een Johma salade waar een grote rare klont in zat ( bijna t halve pakje) ook doorgegeven en er kwam iemand langs met een koeltas je met diverse salades erin
Auwereel
11-08-2025 om 08:12
Productiefout bij de warme bakker: het zout was vergeten bij het broodbakken, dat smaakt wonderlijk! Gratis een nieuw brood gehad.
Groenebroek
11-08-2025 om 08:30
Auwereel schreef op 11-08-2025 om 08:12:
Productiefout bij de warme bakker: het zout was vergeten bij het broodbakken, dat smaakt wonderlijk! Gratis een nieuw brood gehad.
Hahahaha wij eten (vanwege medische noodzaak) altijd zoutloos brood van de bakker. Als je het twee dagen gegeten hebt, ben je er al wel aan gewend. Het valt nu dus alleen nog op, als er een keer iemand anders met ons mee eet en dan de opmerking maakt dat ons brood een beetje anders smaakt 😂
Bakblik
11-08-2025 om 08:50
Ik had een keer een pot augurken die bij open draaien niet alleen de deksel liet gaan maar de hele bovenste rand van de pot kwam mee. Natuurlijk niet netjes maar met allemaal kleine scherfjes die in een naast de pot terecht kwamen. Kon zo de vuilnisbak in.
En een keer een nieuw pak hagelslag, toen ik dat op mijn brood strooide dacht ik: Het leeft! De hagelslag bewoog. Bij nadere inspectie zaten er hele kleine rupsjes in.
Madamecannibale
11-08-2025 om 08:50
Wel eens zo’n bakje Johma kip salade waarbij er geen stukje kip te bekennen viel. Mailtje gestuurd naar Johma en ik kreeg (naast het aankoopbedrag terug) een koeltasje bezorgd met daarin 8 verschillende soorten salades. Erg goede klantenservice.
Madamecannibale
11-08-2025 om 08:52
Oh ja, en heel lang geleden heb ik ook wel eens een erwtje gehad dat terugkeek vanuit de pot
Oorwurmen in mijn natuurlijke granola.
En een keer eitjes van vermoedelijk een lieveheersbeestje op mijn rucola.
Ach ja, de groente was niet doodgespoten in ieder geval.