Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

03-09-2021 om 22:25

Pijnlijke of grappige blunders met appen of sms-en

To trapt af:

1) Jaren geleden toen ik nog een heel stuk jonger was smsten we nog. Ik was met iemand op pad die ik echt zo niet leuk en gezellig vond. Ik bedacht me tijdens het lopen ik moet mijn beste vriendin even sms'en wat ik in godsnaam hier doe met die persoon. Nou je raad het al al ik smste het niet naar mijn vriendin maar naar degene waar ik mee was 😬

2) In mijn vorige baan appte een collega iets over een cliënt en de vraag wat ik er van vond. Ik antwoordde per ongeluk: is goed hoer 🙈 ipv is goed hoor. 


ik app heel vaak per ongeluk ‘ kont goed’ ipv ‘ komt goed’

en als ik mijn naam (Ingrid) heel slordig typ maakt de autocorrect van m’n mail  er om een of andere rare reden ‘lingerie’ van. Ben altijd blij als ik dat nog net zie voor ik op send druk 😀😀

Jaren geleden een van mijn eerste telefoons. Ik had net een nieuwe relatie en wilde een lief ondeugend berichtje sturen. Dat lukte helaas niet zo goed met het adresboek en mijn bericht ging naar de eerste naam in het adresboek, de echtgenoot van mijn zus. Ik heb direct mijn zus gebeld met de vraag om nú de telefoon van haar man achterover te drukken en het bericht te verwijderen

MMcGonagall schreef op 03-09-2021 om 23:04:

Jaren geleden een van mijn eerste telefoons. Ik had net een nieuwe relatie en wilde een lief ondeugend berichtje sturen. Dat lukte helaas niet zo goed met het adresboek en mijn bericht ging naar de eerste naam in het adresboek, de echtgenoot van mijn zus. Ik heb direct mijn zus gebeld met de vraag om nú de telefoon van haar man achterover te drukken en het bericht te verwijderen

het is me zelf gelukkig nooit overkomen (afkloppen), maar ik kreeg wel een keer een klassieke blunder-app. Een mannelijke kennis had een nieuwe vriendin, en had haar een nogal onthullende foto van zichzelf gestuurd. Dacht hij. 
De foto was dus naar mij gegaan, met meteen erachteraan het verzoek die te verwijderen   
Wat ik uiteraard meteen gedaan heb, dat was ook wel zo cringe-reducerend voor mij

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

04-09-2021 om 00:41

Hoe is punt 1 afgelopen, Nose? 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

04-09-2021 om 00:45

Ik heb geloof ik geen persoonlijk verhaal, maar ik kan me wel herinneren dat lang geleden een collega eens vertelde dat ze ooit een mail aan de werkgever beantwoord had en deze per abuis afgesloten had met 'kusjes', zoals ze blijkbaar bij haar vriend altijd deed. 

Ons bedrijf heeft twee uitgangen. Mijn collega werkt vlak aan uitgang 1, ik aan uitgang 2. We spreken altijd af aan een uitgang om samen naar het station te wandelen. Op een dag was het ver tijd om te vertrekken en kreeg ik een pop-up in Skype: komt ge hoer? (in plaats van hier) 

Ik heb eens iemand, in vluchtigheid/onoplettendheid én met een beetje "hulp" van autocorrect, gefeliciteerd in plaats van gecondoleerd.... 🙈
Gelukkig kon de persoon in kwestie er wel om lachen...

Hoer ipv hier.
Meer dan eens . I en o zitten ook wel heel dicht bij elkaar...

Toen ik nog in zorg werkte, heb ik een keer mn hele team gemaild met de vraag "Wie kan mijn achterkant nemen?" in plaats van achterwacht. Met dank aan autocorrect! 

Runnershigh schreef op 04-09-2021 om 07:42:

Toen ik nog in zorg werkte, heb ik een keer mn hele team gemaild met de vraag "Wie kan mijn achterkant nemen?" in plaats van achterwacht. Met dank aan autocorrect!

Ik heb een iPhone en sms met mijn nam via iMessage, de rest via whatsapp. Alleen…wanneer iemand mijn telefoonoproep wegdrukt met een tekstbericht dan komt dat binnen in iMessage. En ik heb nu al 2x niet goed opgelet en gewoon op het bovenste berichtje gedrukt om mijn man wat te laten weten…wat dus niet bij mijn nam aankwam. 🙈

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

04-09-2021 om 08:25

Hen74 schreef op 04-09-2021 om 00:41:

Hoe is punt 1 afgelopen, Nose?

Dat is nog het pijnlijkste gedeelte. Ik was een puber he maar ik kreeg het zo benauwd op het moment van op verzenden klikken en het doorhad. Zij las het en ik kon alleen maar zeggen: grapje hoor. 

Een paar weken geleden zou ik gaan eten bij een vriendin. Ze vroeg wat ik graag wilde.
Ik typte: 'Ik heb zin in een
slavin'. Maar bedoelde natuurlijk slavinK. De hele avond hebben we erom gelachen

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

04-09-2021 om 09:37

Tippex schreef op 04-09-2021 om 09:37:

Een paar weken geleden zou ik gaan eten bij een vriendin. Ze vroeg wat ik graag wilde. Ik typte: 'Ik heb zin in een slavin'. Maar bedoelde natuurlijk slavinK. De hele avond hebben we erom gelachen

😂

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.