Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Oud & Nieuw

Hier een topic voor iedereen die thuis blijft met oud & nieuw en virtueel wil proosten met anderen op het nieuwe jaar. 
Gezellig kletsend het nieuwe jaar in! 

ca074610c94ddfc843b9e63b3fc1f25aa1c2a20835e3c6cf37fe9cd0642005e2-rimg-w525-h315-gmir.jpg?v=1638823155


Friezinnetje

Friezinnetje

30-12-2021 om 22:06 Topicstarter

Ik zou eerst ook alleen thuis zijn, maar er komt nu een vriendin met haar vriend langs. Wel blij om thuis te blijven dit jaar, omdat ik sinds dit jaar een poes heb, waarvan ik niet weet hoe zij op het vuurwerk reageert. Tot nu toe gaat het goed, ze is eerder nieuwsgierig. 

Ik ben ook thuis. Heel misschien even iemand wegbrengen maar diegene blijft daar ook slapen dus ik hoef godzijdank niet 's nachts nog op en neer.

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

30-12-2021 om 22:17

Ik ben morgenavond ook thuis, gezellig met partner. Alhoewel, ik weet niet of ik 12 uur ga halen. 's Ochtends eerst mijn booster halen, dus misschien ga ik wel koortsig slapend het jaar uit .

Onze kinderen hebben bezigheden elders en voor het eerst in 21 jaar zijn echtgenoot en ik met z'n tweeën thuis met oud en nieuw. Heerlijk! Het is dat we nog even langs mijn schoonouders zouden gaan, anders had ik de hele avond in mijn tokkiepak op de bank oliebollen gegeten om om een uurtje of tien lekker in bed te gaan liggen! Ik denk dat zonder ons ook gewoon 1 januari wordt 😄.

Hier ga ik jaarlijks naar een groot feest, maar helaas gaat dat voor het tweede jaar op rij niet door. 
Ik blijf thuis en woon alleen. Gelukkig blijft een goede vriend logeren.
Ook hij krijgt morgenmiddag zijn booster, dus met beetje pech zit ik alsnog alleen op de bank en ligt hij vroeg in bed 

Ook gewoon thuis met man en kids, die nog klein zijn en hoogstwaarschijnlijk wel door het vuurwerk heen slapen (1,5 en bijna 4)
Morgen vroege ochtenddienst en nieuwjaarsdsg vroege dagdienst dus ben benieuwd of ik überhaupt middernacht ga halen hahaha 

Maar we gaan lekker eten met z'n 4tjes en man en ik vermaken ons wel met tv en een gezelschapspel 

Wij zijn ook thuis en ik ga gewoon op tijd naar bed. Heb niet zoveel meer met oud en nieuw. Als ik tot 2400 zou opblijven, heb ik een week nodig om ervan bij te komen, vrees ik.

Mijn man is morgen jarig.
Schoonouders komen in de ochtend op visite 
Misschien 's middags een stel vrienden
En 's avonds zijn we met samen met de kinderen thuis.

De vrienden waarmee we nieuwjaar zouden vieren zijn helaas geveld door Corona, dus zitten we ook dit jaar weer alleen thuis 😕. Ik vind het echt een avond om met vrienden te vieren, dus ik baal er wel een beetje van. Maar het is niet anders. Ik heb allerlei lekkere dingen in huis gehaald, dus hopelijk kan ik daarmee onze pubers (13 en 16) verleiden om beneden te blijven en niet de hele avond op hun kamer te gaan zitten. 

Wij zouden het met 3 stellen doen en de kinderen, maar tante Corona gooit roet in het eten. 
Gelukkig wel de karrenvracht aan bestelde oliebollen kunnen aanpassen naar 6 stuks. Verder filmje kijken met de kinderen waarschijnlijk.  
Beide kunnen goed opblijven, oudste zal sowieso 00.00u wel halen en de kleinste zien we wel. 

Coreopsis schreef op 30-12-2021 om 22:17:

Alhoewel, ik weet niet of ik 12 uur ga halen. 's Ochtends eerst mijn booster halen, dus misschien ga ik wel koortsig slapend het jaar uit .

Ik heb morgenochtend ook de afspraak voor de booster. Als de reactie van mijn lichaam dan net zo is als na mijn tweede prik, dan wordt het ook een koortsige jaarwisseling in bed. We gaan het zien.. 

Zelf geef ik niets om oud en nieuw en heb dus ook geen grote plannen.  Meestal loop ik na 00:00 een rondje door de buurt, ga wat vuurwerk kijken en lig dan om 1:00 op bed. Vorig jaar werd hier nog best veel vuurwerk afgestoken, ben benieuwd hoe het dit keer gaat zijn.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

30-12-2021 om 23:29

Ik blijf meestal thuis vanwege de katten. Op het moment loopt er ook nog eens eentje met een gipsen poot en 4 pennen die gaat muiten als hij de kans krijgt.

Hier vier wij (ik en kind) met mijn ouders. Kind gaat eerst slapen, maar maak ik wakker. Zelf ga ik vooral lekker keutelen. Heb een nieuwe telefoon die ik helemaal ga instellen ‘s avonds. Altijd leuk werkje. Zeker op zo’n lange avond. 
Wij zijn begin juni verhuisd. Mijn nieuwe woonplaats schijnt nogal vuurwerk minded te zijn. Maar dat verbod dan, vroeg ik nog. Van meerdere kanten gehoord, dat ik daar hier niet zoveel van hoef te verwachten en men gewoon doet wat men altijd deed. We gaan het zien. 
Steek zelf niks af, maar kind verheugd zich nu al op een nachtelijke wandeling door de buurt. 

Wij blijven ook thuis en steken vanavond wat fonteinen aan voor de kinderen, voor ze naar bed gaan. Ben benieuwd hoe deze oudjaar verloopt, vond het vorig jaar een beetje gek zonder vuurwerk maar ook wel prettig (ik woon in een buurt waar ze rustig tot 2-3u s nachts vuurwerk blijven afsteken - dat vind ik dan ook weer niet nodig). Enige nadeel van het warme weer is dat dit diezelfde buurtgenoten kan inspireren om de geluidsinstallatie weer naar buiten te trekken (deden ze paar jaar geleden ook, heb je de hele nacht keiharde muziek en lallende mensen - ook niet mijn keuze als ik eerlijk ben, het is ook wel een keer klaar).

Ik blijf gewoon thuis, dus kom vanavond wel af en toe in dit topic langs denk ik.
Ik geef verder niks om oud en nieuw, dus ga vaak op tijd naar bed, maar wil dit jaar Peter Pannenkoek kijken. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.