Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Opmerkelijke advertenties bij o.a. nieuwsberichten

Soms verschijnen advertenties op de meest geniale of bizarre momenten. Plaats hier jouw meest opvallende ontdekkingen.

Voorbeeld:

EZ_T21rXYAAnBEa.jpg

(Niet mijn screenshot shot)

Ik gebruik altijd adblocker (behalve op Viafora en FOK!). Maar ik ben benieuwd wat voor bizarre advertenties hier gaan verschijnen

Brabeau

Brabeau

18-08-2021 om 15:34 Topicstarter

Screenshot-20210818-152225-Chrome.jpg

Die bovenste advertentie zoals die van Marco van Basten vind ik echt vreselijk hier trouwens. Er is ook 1 met Wesley Sneijder en het voelt alsof ik op een slechte clickbait site terecht gekomen ben.

En sorry daar gaat het topic niet over. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

19-08-2021 om 02:55

_melon schreef op 18-08-2021 om 16:26:

Die bovenste advertentie zoals die van Marco van Basten vind ik echt vreselijk hier trouwens. Er is ook 1 met Wesley Sneijder en het voelt alsof ik op een slechte clickbait site terecht gekomen ben.

_melon schreef op 18-08-2021 om 16:26:

Die bovenste advertentie zoals die van Marco van Basten vind ik echt vreselijk hier trouwens. Er is ook 1 met Wesley Sneijder en het voelt alsof ik op een slechte clickbait site terecht gekomen ben.

 Mee eens. De ene gladde voetballer na de andere, waar zij zelf vast niks mee te maken hebben. Maar toch... Clickbait it is.

In mijn topic over mijn ziekte zijn tot nu toe een ziektekostenverzekeringsreclame en een uitvaartreclame opgedoemd..

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

19-08-2021 om 10:26

Millie91 schreef op 19-08-2021 om 03:39:

In mijn topic over mijn ziekte zijn tot nu toe een ziektekostenverzekeringsreclame en een uitvaartreclame opgedoemd..

Bizar.  

Ik zit op het forum te lezen en krijg een appje van de buurvrouw over onze activiteit komend weekend. Ik tik en bericht terug waarin in de activiteit bij naam noem. Ik open het forum weer en heb diverse advertenties die te maken hebben met die activiteit.  Apparatuur, accessoires maar ook levensmiddelen. 
Gisten was in de slimste mens de vraag wat weet je van Facebook? Ik niet zoveel maar volgens mij weten de techreuzen meer van mij dan ik van hun. 🤣

klopt. Mijn vriendin appte me wat ze voor haar verjaardag wil. Laat dat toevallig ook de advertentie zijn die hier nu de hele tijd te zien is sinds haar app. Jullie hebben vast niet hetzelfde stomme steenpapier schriftje als reclame...

Millie91 schreef op 19-08-2021 om 03:39:

In mijn topic over mijn ziekte zijn tot nu toe een ziektekostenverzekeringsreclame en een uitvaartreclame opgedoemd..

Jakkes Millie, daar zit jij natuurlijk helemaal niet op te wachten. Is een adblocker een idee om hier niet mee geconfronteerd te hoeven worden?

Sassenach schreef op 19-08-2021 om 17:29:

[..]

Jakkes Millie, daar zit jij natuurlijk helemaal niet op te wachten. Is een adblocker een idee om hier niet mee geconfronteerd te hoeven worden?

Een adblocker is niet zo heel fijn voor het forum gezien advertenties blijkbaar inkomsten genereren, maar misschien kan Millie bij het forumbeheer een suggestie doen om die advertentie te blokkeren.

Brabeau

Brabeau

19-08-2021 om 20:22 Topicstarter

Diyer schreef op 19-08-2021 om 13:53:

klopt. Mijn vriendin appte me wat ze voor haar verjaardag wil. Laat dat toevallig ook de advertentie zijn die hier nu de hele tijd te zien is sinds haar app. Jullie hebben vast niet hetzelfde stomme steenpapier schriftje als reclame...

Nope, heb ik niet.

Sassenach schreef op 19-08-2021 om 17:29:

[..]

Jakkes Millie, daar zit jij natuurlijk helemaal niet op te wachten. Is een adblocker een idee om hier niet mee geconfronteerd te hoeven worden?

Lief dat je met me meedenkt! Volgens mij heb ik de betreffende advertenties kunnen wegklikken en 'niet meer tonen' aangevinkt, dus hopelijk komen ze niet meer terug.

Brabeau

Brabeau

21-08-2021 om 15:04 Topicstarter

Hier op Viafora worden de advertenties lekker op elkaar af gestemd

Screenshot-20210821-150109-Chrome.jpg

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

21-08-2021 om 16:43

Rare combinatie inderdaad. 
Ik ben de h.e.n.g.e.l'sport'-advertenties zat. (beetje apart omschreven, anders krijg ik er nog meer te zien!) Iedere keer een arme v.i.s. in beeld.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.