Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Luchtigheid in oorlogstijd

Natuurlijk is oorlog geen humor en geen grap, maar dat was corona ook niet. En juist in dit soort tijden hebben we humor nodig om met alles wat er om ons heen gebeurd om te kunnen gaan.

Dus deel hier al je meme's, cartoons, comics en andere grappige dingen, foto's en plaatjes voor een beetje licht in duistere tijden.


WickedCurlew89

WickedCurlew89

02-03-2022 om 12:59

FMsM7KhWYAI0v_7?format=jpg&name=medium

WickedCurlew89

WickedCurlew89

02-03-2022 om 13:12

FMrVMbAXMAE6Xph?format=jpg&name=medium

Hahaha, duizenden mensen gaan dood, of verliezen huis, geliefden en werk, misschien wel miljoenen, laten we er grapjes om maken.

Lollypopje

Lollypopje

02-03-2022 om 13:18 Topicstarter

Beerlover schreef op 02-03-2022 om 13:14:

Hahaha, duizenden mensen gaan dood, of verliezen huis, geliefden en werk, misschien wel miljoenen, laten we er grapjes om maken.

Zoals ik ook schreef, oorlog is geen humor of grap. Oorlog en het leed dat mensen treft is verschrikkelijk. Maar humor helpt wel om er mee om te gaan.

Zoals we ook grappen maakten tijdens de piek van de pandemie. Zoals ik ook deed aan het sterfbed van mijn ouder, die zelf overigens nog harder mee deed

Humor is voor veel mensen helpend. Blijkbaar niet voor jou en dat kan ik begrijpen, maar dan kun je beter dit topic onder je negeer zetten zodat je er niet mee geconfronteerd wordt

WickedCurlew89

WickedCurlew89

02-03-2022 om 13:23

Ik ga er even vanuit dat sarcasme ook mag.

image.png?id=29442867&width=776&quality=80


WickedCurlew89

WickedCurlew89

02-03-2022 om 13:24

FF7plI4XsAkmrNt?format=jpg&name=medium

Beerlover schreef op 02-03-2022 om 13:14:

Hahaha, duizenden mensen gaan dood, of verliezen huis, geliefden en werk, misschien wel miljoenen, laten we er grapjes om maken.

Humor kan een krachtig wapen zijn! Alles wat Poetin kan verzwakken en de Oekraïners een goed gevoel kan geven is goed! Ik vind ze weer geweldig, heb alweer hardop gelachen. Kan ik goed gebruiken in deze bange tijden. 

Lollypopje schreef op 02-03-2022 om 13:18:

[..]

Zoals ik ook schreef, oorlog is geen humor of grap. Oorlog en het leed dat mensen treft is verschrikkelijk. Maar humor helpt wel om er mee om te gaan.

Zoals we ook grappen maakten tijdens de piek van de pandemie. Zoals ik ook deed aan het sterfbed van mijn ouder, die zelf overigens nog harder mee deed

Humor is voor veel mensen helpend. Blijkbaar niet voor jou en dat kan ik begrijpen, maar dan kun je beter dit topic onder je negeer zetten zodat je er niet mee geconfronteerd wordt

Ik heb geen goeie grap voor je helaas, maar ben het wel helemaal met je eens. Humor is een lifesaver vooral in bange dagen.

ik hoorde van de week peter d'hammecourt (denk ik) vertellen op de radio dat in Rusland alle comedy etc is verboden op tv. Al langer trouwens. Ik herinner me ook een aflevering van geert mak waarin er een Russisch programma werd getoond met poppen en persiflages. Dat was ook verboden. Dus misschien is goede humor wel veel gevaarlijker voor putin dan wij denken.. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.