Huiskamer
AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de
boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta
, die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!
Auwereel
05-10-2025 om 21:58
lientje69 schreef op 05-10-2025 om 20:45:
Hier duwt vriendin van dochter hard tegen het glas van de voordeur aan terwijl dochter de deur nog niet los had gedraaid. Hele raam kapot.
![]()
Mijn man was not amused....
Een buitendeur? Ik kan me niet voorstellen dat ik het glas uit één van mijn buitendeuren stuk zou kunnen duwen. Vriendin verder onbeschadigd?
MissHolmes
06-10-2025 om 06:47
Ik had de afgelopen week dit topic vol kunnen schrijven met bloopers maar niet gedaan want ik ben na een paar hele leuke dates zwaar verliefd (op een niet complexe man, ze bestaan nog!) en het is ook nog eens wederzijds
. Nu begint het langzaam de landen (de vlinders niet haha) maar ik mag blij zijn dat ik de 1e weken overleefd heb want ik brak mijn huis af, dat van cliënten, ik stuurde mensen mega vage appjes omdat ik met mijn hoofd totaal er niet bij was/ ben, ik was een x aan het koken, zocht een ingrediënt wat ik niet kon vinden dus hele koelkast doorzocht, lag het gewoon voor mn neus en (deze was wel erg) ik kwam er toen ik weggereden was in mijn autootje na een paar minuten achter dat ik de gordel was vergeten
Ik was behoorlijk van mn padje af.. Nog wel maar iets minder dan de 1e paar weken. (Wel met een leuke rede; hij is zo leuk en we hebben mega veel gemeen
. Dat is wel echt erg, ANWB-stel in wording, echt...)
lientje69
06-10-2025 om 08:20
Auwereel schreef op 05-10-2025 om 21:58:
[..]
Een buitendeur? Ik kan me niet voorstellen dat ik het glas uit één van mijn buitendeuren stuk zou kunnen duwen. Vriendin verder onbeschadigd?
Gelukkig wel.
Ja de voordeur
Enkel glas dat wel maar toch nog best dik. Knap werk idd.
madee
06-10-2025 om 19:56
Mijn man heeft een zakelijke afspraak in ons kantoortje. Loop ik net daar voorlangs over de overloop en ontglipt me dus precies dan een scheet…🙊
Schoondochter
06-10-2025 om 20:02
madee schreef op 06-10-2025 om 19:56:
Mijn man heeft een zakelijke afspraak in ons kantoortje. Loop ik net daar voorlangs over de overloop en ontglipt me dus precies dan een scheet…🙊
MMcGonagall
06-10-2025 om 20:25
Oh oh, gaat dit goed? Ik had een retourzending naar een derde partij via Zalando. Die moest via een DHL-punt, maar die vlakbij mij geeft niet zoveel service (leuk voor een servicepunt, maar goed), dus dan moet je zelf scannen en afhandelen. Er stond dus een vooringevuld e-mailadres van de leverancier, dus ik klikte op OK. Te laat realiseerde ik me dat ik daar mijn e-mailadres had moeten invullen. Nu heb ik dus geen verzendbewijs en nog geen bevestiging van mijn retour (na een week).
Bakblik
06-10-2025 om 20:34
MMcGonagall schreef op 06-10-2025 om 20:25:
Oh oh, gaat dit goed? Ik had een retourzending naar een derde partij via Zalando. Die moest via een DHL-punt, maar die vlakbij mij geeft niet zoveel service (leuk voor een servicepunt, maar goed), dus dan moet je zelf scannen en afhandelen. Er stond dus een vooringevuld e-mailadres van de leverancier, dus ik klikte op OK. Te laat realiseerde ik me dat ik daar mijn e-mailadres had moeten invullen. Nu heb ik dus geen verzendbewijs en nog geen bevestiging van mijn retour (na een week).
O het kan nog gekker. Mijn man was vrijdag bezig met iets versturen hij vult zijn emailadres check check dubbelcheck goed in en dan komt er een pop-up in beeld dat code "weet ik veel waarvoor" verstuurd is naar [email protected].
Is de i ineens een l geworden. Man bellen dat er iets mis is gegaan. Ja daar kon de serviceafdeling van het bedrijf niks mee. De code was verstuurd naar het opgegeven mailadres en daarmee moesten we verder. Vandaag nog eens gebeld maar nog niet opgelost.
kerst
07-10-2025 om 10:30
madee schreef op 06-10-2025 om 19:56:
Beterlaat2021!
07-10-2025 om 11:02
Vorige week dinsdag kon je bij ons een test doen op 'valrisico' Ik eindigde in de goede groene zône : u heeft een laag valrisico.
Ben ik woensdag toch gevallen! Pijnlijke dikke blauw enkel!
Eigen schuld hoor, ik liep op een verhard pad en zette één been in de berm.
madee
07-10-2025 om 11:50
Beterlaat2021! schreef op 07-10-2025 om 11:02:
Vorige week dinsdag kon je bij ons een test doen op 'valrisico' Ik eindigde in de goede groene zône : u heeft een laag valrisico.
Ben ik woensdag toch gevallen! Pijnlijke dikke blauw enkel!
Eigen schuld hoor, ik liep op een verhard pad en zette één been in de berm.
Oh dat is balen zeg, beterschap!
Loulou39
09-10-2025 om 21:46
Deed ik net zo’n grote la dicht in de keuken (zo’n la met twee verdiepingen en bestek en pannen), zat er precies een vinger van m’n andere hand tussen…. Pijn!
En nog!
lientje69
09-10-2025 om 22:40
Loulou39 schreef op 09-10-2025 om 21:46:
Deed ik net zo’n grote la dicht in de keuken (zo’n la met twee verdiepingen en bestek en pannen), zat er precies een vinger van m’n andere hand tussen…. Pijn!
En nog!
Oei.. sterkte Loulou!
Loulou39
09-10-2025 om 23:11
lientje69 schreef op 09-10-2025 om 22:40:
[..]
Oei.. sterkte Loulou!
Dank je!
Hij wordt al blauw helaas 😅
lientje69
10-10-2025 om 08:26
Weer een vreselijke nacht door mijn chronische pijn. Ik kan wel janken. Toch maar weer naar de huisarts in de hoop dat er iets voor me is..
Loulou39
10-10-2025 om 09:33
lientje69 schreef op 10-10-2025 om 08:26:
Weer een vreselijke nacht door mijn chronische pijn. Ik kan wel janken. Toch maar weer naar de huisarts in de hoop dat er iets voor me is..