Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

MissHolmes schreef op 16-09-2026 om 15:06:

Check ik net waar een bestelling blijft, heb ik alleen gekeken maar (nog) niks besteld. Heb het daar vervolgens lekker bij gelaten want ik heb het eigenlijk niet eens nodig

Elk nadeel hep se voordeel.

lientje69 schreef op 16-09-2026 om 16:54:

[..]

Dat is altijd veilig. Paar dagen in je bestelmandje laten zitten en dan tóch niet bestellen

Èn ook fijn voor mn portemonnee 

SherlockinaHolmes schreef op 16-09-2026 om 17:04:

[..]

Èn ook fijn voor mn portemonnee

Huh

Heb je nu opeens een andere naam?

Mijn mopper, net al in het ergernis topic geplaatst.  Ik ging bijna gestrekt in de Jumbo. Snap nog niet wat er gebeurde en waarom maar het werd ff héél raar in mijn hoofd. Thuis gelijk bloeddruk gemeten maar die is prima 🤷‍♀️

lientje69 schreef op 16-09-2026 om 17:04:

[..]

Huh

Heb je nu opeens een andere naam?

Ja blijkbaar tijdje terug een x een ander account gemaakt  . Dit was dus echt niet de bedoeling.. (heb al melding gedaan)

Anyway shoppen op deze manier is idd erg veilig en leuk voor de portemonnee

Appeltaart: (fijn, nou heb ik daar trek in) zeker!

Lientje oeh pas je op??

Ja hoop niet dat dit vaker gebeurd. Anders kan alleen een kleine boodschap doen ook van mijn " uitjes " lijstje en moet dat ook samen met man. Grrr. Heb al zo weinig  buiten de 4 muren van mijn huis.

lientje69 schreef op 16-09-2026 om 17:12:

Ja hoop niet dat dit vaker gebeurd. Anders kan alleen een kleine boodschap doen ook van mijn " uitjes " lijstje en moet dat ook samen met man. Grrr. Heb al zo weinig buiten de 4 muren van mijn huis.

lientje69 schreef op 16-09-2026 om 08:07:

Ik liet zojuist mijn net geopende fls bodymist van Rituals stuk vallen
Mijn badkamer ruikt nu wel heerlijk.... maar zo zonde . Niet dat ik nu tegenwoordig zo riant in het geld zit ofzo..

Superrot. 

Om nog even op de vetvlekken terug te komen,  afwasmiddel helpt daar ook vaak goed tegen  

Ik ben laatst een paar dagen weggeweest.  Bij het pakken heb ik op het laatst een schoenlepel ingepakt.  Nu ben ik al lang weer thuis,  maar ik heb de schoenlepel nog niet teruggevonden. Waar zou die zijn?  (Ik ben hem niet vergeten hoor!)

Beterlaat2021! schreef op 17-09-2026 om 07:44:

Ik ben laatst een paar dagen weggeweest. Bij het pakken heb ik op het laatst een schoenlepel ingepakt. Nu ben ik al lang weer thuis, maar ik heb de schoenlepel nog niet teruggevonden. Waar zou die zijn? (Ik ben hem niet vergeten hoor!)

In een schoen?

Beterlaat2021! schreef op 17-09-2026 om 07:44:

Ik ben laatst een paar dagen weggeweest. Bij het pakken heb ik op het laatst een schoenlepel ingepakt. Nu ben ik al lang weer thuis, maar ik heb de schoenlepel nog niet teruggevonden. Waar zou die zijn? (Ik ben hem niet vergeten hoor!)

Voorvak van de koffer helemaal onderin?

Nee, ik heb goed gezocht.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.