Huiskamer
AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de
boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta
, die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!
Thora
07-09-2026 om 11:43
Uit de categorie Blunders.
Na al die warme dagen wilde ik de kussens wassen. En kussens zijn er in verschillende soorten. Zo ook die waar een losse vulling inzit met een ritsje. Omdat ik de vulling ook graag weer fris wilde hebben heb ik het hele kussen in de was gedaan. Toen de wasmachine klaar was dacht ik eerst dat er nog een heleboel sop in de trommel zat. Maar nee, de stof was gescheurd en de complete vulling van het kussen zat in de trommel. Ik de hele trommel leeggehaald en met de stofzuiger schoongemaakt. De rubbers helemaal schoongemaakt. Klaar dacht ik. Maar nee, de nieuwe was die erin ging bleef steken bij centrifugeren. Bleek de afvoer verstopt te zijn. En de trommel vol met water.
Uiteindelijk is het met hulp van zoon goed gekomen. Maar wat een ellende zeg. Voortaan even kijken als ik een kussen was of er geen dunne plekken in de omtrek zitten.
Bellebelle
07-09-2026 om 13:10
lientje69 schreef op 06-09-2026 om 19:57:
[..]
Niet verkrijgbaar hier in de buurt. Heb gelijk gezocht. Dan moet ik dus naar de stad en dat is niet haalbaar nog voor me nu.😅
Ik heb zo'n potje met poeder, oxi nog zo wat. Daar doe je dan een paar scheppen van in een emmer water en dan laat je je kleren weken. Dat hielp bij mij goed voor vlekken in witte kleding.
madee
07-09-2026 om 14:24
Mopper: na een half jaar toch nog weer ongesteld geworden. Vorige keer zat er 5 maanden tussen. Dan ben je 54 en nòg niet klaar…zucht
SherlockinaHolmes
12-09-2026 om 17:25
Ben met vader, broer en zussen op wandelweekend, begon lekker vanmorgen; oplader van zus gesloopt, oud gebouw dus vrij gehorig dus niet zo handig dat de deur 2 x uit mn handen viel en als klap op de vuurpeil schoot bij het ontbijt de dop van het zoutvaatje..
Gelukkig is het daarbij gebleven.. (alhoewel de dag is natuurlijk nog niet om...)
lientje69
12-09-2026 om 17:32
SherlockinaHolmes schreef op 12-09-2026 om 17:25:
Ben met vader, broer en zussen op wandelweekend, begon lekker vanmorgen; oplader van zus gesloopt, oud gebouw dus vrij gehorig dus niet zo handig dat de deur 2 x uit mn handen viel en als klap op de vuurpeil schoot bij het ontbijt de dop van het zoutvaatje..
Gelukkig is het daarbij gebleven.. (alhoewel de dag is natuurlijk nog niet om...)
Hopelijk blijft het daarbij en moet je morgen niet hier mopperen dat je 10 blaren hebt...😅
SherlockinaHolmes
12-09-2026 om 17:55
lientje69 schreef op 12-09-2026 om 17:32:
[..]
Hopelijk blijft het daarbij en moet je morgen niet hier mopperen dat je 10 blaren hebt...😅
Nee gelukkig niet
lientje69
16-09-2026 om 08:07
Ik liet zojuist mijn net geopende fls bodymist van Rituals stuk vallen
Mijn badkamer ruikt nu wel heerlijk.... maar zo zonde . Niet dat ik nu tegenwoordig zo riant in het geld zit ofzo.. 
Auwereel
16-09-2026 om 08:54
Lientje en elke keer dat je de badkamer binnenstapt, denk je als je het ruikt, jammer...
Herfstappeltaart
16-09-2026 om 09:17
lientje69 schreef op 16-09-2026 om 08:07:
![]()
Mijn badkamer ruikt nu wel heerlijk.... maar zo zonde . Niet dat ik nu tegenwoordig zo riant in het geld zit ofzo..
Hè verdorie, da's jammer...
Beterlaat2021!
16-09-2026 om 10:05
lientje69 schreef op 16-09-2026 om 08:07:
![]()
Was het een glazen fles dan, wat zónde!
lientje69
16-09-2026 om 10:07
Beterlaat2021! schreef op 16-09-2026 om 10:05:
[..]
Was het een glazen fles dan, wat zónde!
Ja zit inderdaad in een glazen fles. Nou ja zat dus..
Nu ben ik binnenkort jarig en heb bij een paar mensen al als suggestie een ritualsbon gegeven. Dus wie weet
Beterlaat2021!
16-09-2026 om 10:09
Sommige dingen kunnen niet in een plastic fles zitten, ik weet even niet meer waarom. Juist luchtjes enzo, die je vaak in de badkamer gebruikt.... zonde...
MissHolmes
16-09-2026 om 15:06
Check ik net waar een bestelling blijft, heb ik alleen gekeken maar (nog) niks besteld. Heb het daar vervolgens lekker bij gelaten want ik heb het eigenlijk niet eens nodig 
lientje69
16-09-2026 om 16:54
MissHolmes schreef op 16-09-2026 om 15:06:
Check ik net waar een bestelling blijft, heb ik alleen gekeken maar (nog) niks besteld. Heb het daar vervolgens lekker bij gelaten want ik heb het eigenlijk niet eens nodig
Dat is altijd veilig. Paar dagen in je bestelmandje laten zitten en dan tóch niet bestellen