Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

MMcGonagall schreef op 15-07-2026 om 10:13:

Twee moppers. Eentje is voor de NS die ineens vindt dat je je tas niet meer naast je mag zetten, ook al is de trein leeg. Dat ga ik dus niet doen, stelletje mafkezen. Ik ben de eerste die zijn tas weg haalt bij een stop, maar daarna zet ik hem gewoon weer terug als er niemand gaat zitten.
Tweede voor mijn verzekeraar. Ik wilde mijn adres wijzigen en nog wat andere dingen aanpassen. Na lang zoeken in ‘MijnNaamverzekeraar’ kwam ik bij de tekst ‘onze klanten stellen prijs op onze dienstverlening. Daarom kunt u alleen met ons chatten of communiceren via Whatsapp. Wanneer u belt, zullen onze medewerkers u op de online mogelijkheid wijzen.’ Ja vast, het merendeel van de klanten chat liever dan dat ze bellen… Geloven ze dat zelf?

@tweede mopper: dat had ik ook (bij FBTO) en ben daarom juist bij hen weggegaan zodra het kon.

madee schreef op 15-07-2026 om 10:37:

[..]

@tweede mopper: dat had ik ook (bij FBTO) en ben daarom juist bij hen weggegaan zodra het kon.

Haha ik wilde de naam niet neerzetten, maar in een keer raak. Ik kan nog weg want ik heb nog niets aangepast.

Bij de NS, hoe zullen ze ongaan met tassen en koffers die één reiziger zo in een vierzitter op de grond plaatst zodat je met geen mogelijkheid kan gaan zitten omdat je je benen niet kwijt kan?
En als dat beboet gaat worden, waar kunnen die dan neergezet worden, bovenvak te klein, evenals onder de stoelen?

NB binnenkort ga ik met een flinke rugzak op reis, dan zijn man en ik die reizigers... 

Mopper! Ik had vandaag een afspraak bij een showroom 10km van mijn huis vandaan. Geen auto, geen OV in die richting, maar prima aan te fietsen. Ik heb twee fietsen, een "tank" voor de korte afstand, max  15 minuten is comfortabel op die fiets, en een lichte sportfiets. Ik verheugde me op het ritje op de sportfiets. Maar vanochtend schoot door me heen, stel dat mijn band lek is...! Ach, onzin, dacht ik daarna, wanneer heb ik nou voor het laatst een lekke band gehad?
Ik kom in de schuur en ja hoor! Achterband zo plat als maar kon!
Dus op mijn "tank" heen en weer gefietst, man wel op z'n sportfiets... 

Auwereel schreef op 15-07-2026 om 12:15:

Bij de NS, hoe zullen ze ongaan met tassen en koffers die één reiziger zo in een vierzitter op de grond plaatst zodat je met geen mogelijkheid kan gaan zitten omdat je je benen niet kwijt kan?
En als dat beboet gaat worden, waar kunnen die dan neergezet worden, bovenvak te klein, evenals onder de stoelen?

NB binnenkort ga ik met een flinke rugzak op reis, dan zijn man en ik die reizigers...

Op schoot 😉🤭

Ff serieus: ik vermoed het balkon (de entreeruimte waar ook de klapstoeltjes, rolstoelen en fietsen staan…dat wordt reserveren 🤪) Nee ik vroeg het me ook al af. Mijn standaard laptoprugtas kan best op schoot of op de grond tussen m’n knieën, maar zo’n grote reiskoffer…sowieso vind ik het bovenrek erg onhandig, ook al voor het kleinere spul.

Is er geen ruimte tussen de ruggen van de stoelen voor een koffer?   

Beterlaat2021! schreef op 15-07-2026 om 13:15:

Is er geen ruimte tussen de ruggen van de stoelen voor een koffer?

soms, en dat is proppen. En maar 1 ruimte voor twee  4-zitters

madee schreef op 15-07-2026 om 10:37:

[..]

Ik ben het whatsappen aangegaan want ik wilde het wel graag geregeld hebben. Heb wel gevraagd of ik het per dag kon opzeggen, want het bleek dus dat je geen verhuizing kunt doorgeven, maar een compleet nieuwe woonverzekering moet aanvragen waarna je je oude kunt opzeggen. Makkelijk joh! Ik heb nog mijn ongenoegen laten blijken maar daar werd keurig op gereageerd.

Nu maar op mijn gemak rondkijken naar een andere verzekering. Maar wel heel bizar. Iemand zoals mijn vader kan dus al niet bij FBTO terecht omdat hij niet kan whatsappen ivm tremoren.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.