Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic


per ongeluk paracetamol met coffeine geslikt voor het slapen gaan 😂 morgen een sollicitatiegesprek dus ik wilde goed uitgerust zijn 🫣

stokstaart schreef op 13-05-2026 om 02:25:

per ongeluk paracetamol met coffeine geslikt voor het slapen gaan 😂 morgen een sollicitatiegesprek dus ik wilde goed uitgerust zijn 🫣

Oops!! Hoop desondanks dat je goed geslapen hebt. Succes  

stokstaart schreef op 13-05-2026 om 02:25:

per ongeluk paracetamol met coffeine geslikt voor het slapen gaan 😂 morgen een sollicitatiegesprek dus ik wilde goed uitgerust zijn 🫣

Succes

Coffeine versterkt de werking van de paracetamol.  In principe ga je er niet slechter van slapen. Tenzij je héél erg gevoelig voor coffeine bent.  Succes met het gesprek!

Ik wilde vanmorgen mijn vaatwaszout bijvullen.  Maar probeerde dit via het filter en de afvoer te doen. Het duurde even eer het muntje viel waarom ik de trechter er niet op kreeg.  Ik mopperen natuurlijk.  En  boos op mezelf toen ik doorhad dat ik via het verkeerde gaatje  probeerde te vullen.  Man vroeg wat er was. Ik wist het woord trechter niet meer. En hield een zwaar onsamenhangend verhaal om proberen uit te leggen wat er fout ging. Helemaal verward. Weer niet mijn dag denk.

lientje69 schreef op 13-05-2026 om 13:36:

Coffeine versterkt de werking van de paracetamol. In principe ga je er niet slechter van slapen. Tenzij je héél erg gevoelig voor coffeine bent. Succes met het gesprek!

I know, maar ik word er ook wakker van. Had al een paar keer deze week slecht geslapen en achteraf steeds de nachten dat ik deze pcm met coffeine genomen had. 
Ik had desondanks afgelopen nacht wel redelijk geslapen

Ik heb een hele lieve bovenbuurvrouw, waar ik heel blij mee ben.
Dus vanochtend zijn we naar de Intratuin gereden en heb ik haar op een ontbijtje getrakteerd.   Bleek ik mijn portemonnee niet bij me te hebben.... dus moest ze voorschieten!!     (Hij bleek uiteindelijk in de auto te liggen)>

We hebben heerlijk buiten ontbeten!

Mopper.

Ik heb me n.a.v. een advertentie aangemeld als testpersoon voor een nieuw ontwikkeld hoortoestel. Er staat in de advertentie dat het is voor mensen die nog niet toe zijn aan een hoortoestel, maar wel moeite hebben om anderen te verstaan (in bijvoorbeeld een groep of met muziek op de achtergrond). Zoals ik. Dus ik ging daarheen, moest ik eerst een hoortest doen in complete stilte, met zo’n koptelefoon op en dan wachten op de piepjes. Totaal niet vergelijkbaar met het doel waarvoor je dat toestel wilt uittesten. Blijk ik nog niet genoeg hoorverlies te hebben en niet mee te mogen doen. Dat stond niet in de advertentie. Heb ik voor niets de reis ondernomen, het was niet in mijn eigen woonplaats…

Gisteren dacht ik, laat ik weer eens een eitje koken. Ik hou van een zacht gekookt eitje. Dan zet ik altijd de timer op de telefoon op 4 minuten zodra het water kookt.
Na verloop van tijd dacht ik, wat duren die 4 minuten lang vandaag. Kijk op de timer, had ik die op 4 uur gezet..........!    Ik was nog  op tijd gelukkig. Eitje smaakte.

Een weekendje weg gewwest in een huisje met zo'n regendouche. Daar heb ik niks mee maar die hoef ik ook niet te gebruiken natuurlijk, er hing ook een gewone douchekop. Alleen, ik zie dat ding hangen, ik zie de tekens op de thermostaatkraan en toch draai ik iedere keer de kraan de verkeerde kant en krijg die nog koude regendouche in mn nek 🙄 

Anna76 schreef op 15-06-2026 om 18:25:

Een weekendje weg gewwest in een huisje met zo'n regendouche. Daar heb ik niks mee maar die hoef ik ook niet te gebruiken natuurlijk, er hing ook een gewone douchekop. Alleen, ik zie dat ding hangen, ik zie de tekens op de thermostaatkraan en toch draai ik iedere keer de kraan de verkeerde kant en krijg die nog koude regendouche in mn nek 🙄

. Ik heb ook altijd ruzie met die dingen in een vakantiehuisje. Ooit eens ergens geweest waar zo'n hele ingewikkelde cabine inzat met stralen vanaf de zijkant en stoom enzo. Ik begreep niks van de gebruiksaanwijzing.

Ik heb blijkbaar na het smeren van mijn brood het mes in de koelkast gelegd. Waarom ? Geen idee...

lientje69 schreef op 23-06-2026 om 14:01:

Ik heb blijkbaar na het smeren van mijn brood het mes in de koelkast gelegd. Waarom ? Geen idee...

En de boter/jam/oid in de vaatwasesr?

Schemerlampje schreef op 23-06-2026 om 14:08:

[..]

En de boter/jam/oid in de vaatwasesr?

Nee dat gelukkig niet .😅

lientje69 schreef op 23-06-2026 om 14:01:

Ik heb blijkbaar na het smeren van mijn brood het mes in de koelkast gelegd. Waarom ? Geen idee...

Herkenbaar. Ik ging eens de was doen op zolder en er stonden twee vuile koffiemokjes op de droger. Ik breng die mokjes naar de keuken en daar lagen vuile sokken op de vaatwasser. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.