Huiskamer
AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de
boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta
, die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!
stokstaart
13-05-2026 om 02:25
per ongeluk paracetamol met coffeine geslikt voor het slapen gaan 😂 morgen een sollicitatiegesprek dus ik wilde goed uitgerust zijn 🫣
MissHolmes
13-05-2026 om 07:19
stokstaart schreef op 13-05-2026 om 02:25:
per ongeluk paracetamol met coffeine geslikt voor het slapen gaan 😂 morgen een sollicitatiegesprek dus ik wilde goed uitgerust zijn 🫣
Oops!! Hoop desondanks dat je goed geslapen hebt. Succes
Bellebelle
13-05-2026 om 09:08
stokstaart schreef op 13-05-2026 om 02:25:
per ongeluk paracetamol met coffeine geslikt voor het slapen gaan 😂 morgen een sollicitatiegesprek dus ik wilde goed uitgerust zijn 🫣
Succes
lientje69
13-05-2026 om 13:36
Coffeine versterkt de werking van de paracetamol. In principe ga je er niet slechter van slapen. Tenzij je héél erg gevoelig voor coffeine bent. Succes met het gesprek!
lientje69
13-05-2026 om 13:41
Ik wilde vanmorgen mijn vaatwaszout bijvullen. Maar probeerde dit via het filter en de afvoer te doen. Het duurde even eer het muntje viel waarom ik de trechter er niet op kreeg. Ik mopperen natuurlijk. En boos op mezelf toen ik doorhad dat ik via het verkeerde gaatje probeerde te vullen. Man vroeg wat er was. Ik wist het woord trechter niet meer. En hield een zwaar onsamenhangend verhaal om proberen uit te leggen wat er fout ging. Helemaal verward. Weer niet mijn dag denk. 
stokstaart
13-05-2026 om 18:51
lientje69 schreef op 13-05-2026 om 13:36:
Coffeine versterkt de werking van de paracetamol. In principe ga je er niet slechter van slapen. Tenzij je héél erg gevoelig voor coffeine bent. Succes met het gesprek!
I know, maar ik word er ook wakker van. Had al een paar keer deze week slecht geslapen en achteraf steeds de nachten dat ik deze pcm met coffeine genomen had.
Ik had desondanks afgelopen nacht wel redelijk geslapen
Beterlaat2021!
22-05-2026 om 11:51
Ik heb een hele lieve bovenbuurvrouw, waar ik heel blij mee ben.
Dus vanochtend zijn we naar de Intratuin gereden en heb ik haar op een ontbijtje getrakteerd. Bleek ik mijn portemonnee niet bij me te hebben.... dus moest ze voorschieten!! (Hij bleek uiteindelijk in de auto te liggen)>
We hebben heerlijk buiten ontbeten!
madee
02-06-2026 om 21:19
Mopper.
Ik heb me n.a.v. een advertentie aangemeld als testpersoon voor een nieuw ontwikkeld hoortoestel. Er staat in de advertentie dat het is voor mensen die nog niet toe zijn aan een hoortoestel, maar wel moeite hebben om anderen te verstaan (in bijvoorbeeld een groep of met muziek op de achtergrond). Zoals ik. Dus ik ging daarheen, moest ik eerst een hoortest doen in complete stilte, met zo’n koptelefoon op en dan wachten op de piepjes. Totaal niet vergelijkbaar met het doel waarvoor je dat toestel wilt uittesten. Blijk ik nog niet genoeg hoorverlies te hebben en niet mee te mogen doen. Dat stond niet in de advertentie. Heb ik voor niets de reis ondernomen, het was niet in mijn eigen woonplaats…
Beterlaat2021!
07-06-2026 om 15:27
Gisteren dacht ik, laat ik weer eens een eitje koken. Ik hou van een zacht gekookt eitje. Dan zet ik altijd de timer op de telefoon op 4 minuten zodra het water kookt.
Na verloop van tijd dacht ik, wat duren die 4 minuten lang vandaag. Kijk op de timer, had ik die op 4 uur gezet..........! Ik was nog op tijd gelukkig. Eitje smaakte.
Anna76
15-06-2026 om 18:25
Een weekendje weg gewwest in een huisje met zo'n regendouche. Daar heb ik niks mee maar die hoef ik ook niet te gebruiken natuurlijk, er hing ook een gewone douchekop. Alleen, ik zie dat ding hangen, ik zie de tekens op de thermostaatkraan en toch draai ik iedere keer de kraan de verkeerde kant en krijg die nog koude regendouche in mn nek 🙄
Herfstappeltaart
15-06-2026 om 18:32
Anna76 schreef op 15-06-2026 om 18:25:
Een weekendje weg gewwest in een huisje met zo'n regendouche. Daar heb ik niks mee maar die hoef ik ook niet te gebruiken natuurlijk, er hing ook een gewone douchekop. Alleen, ik zie dat ding hangen, ik zie de tekens op de thermostaatkraan en toch draai ik iedere keer de kraan de verkeerde kant en krijg die nog koude regendouche in mn nek 🙄
. Ik heb ook altijd ruzie met die dingen in een vakantiehuisje. Ooit eens ergens geweest waar zo'n hele ingewikkelde cabine inzat met stralen vanaf de zijkant en stoom enzo. Ik begreep niks van de gebruiksaanwijzing.
lientje69
23-06-2026 om 14:01
Ik heb blijkbaar na het smeren van mijn brood het mes in de koelkast gelegd. Waarom ? Geen idee...
Schemerlampje
23-06-2026 om 14:08
lientje69 schreef op 23-06-2026 om 14:01:
Ik heb blijkbaar na het smeren van mijn brood het mes in de koelkast gelegd. Waarom ? Geen idee...
En de boter/jam/oid in de vaatwasesr?
lientje69
23-06-2026 om 14:09
Schemerlampje schreef op 23-06-2026 om 14:08:
[..]
En de boter/jam/oid in de vaatwasesr?
Nee dat gelukkig niet .😅
oudmaarnognietkoud
23-06-2026 om 14:28
lientje69 schreef op 23-06-2026 om 14:01:
Ik heb blijkbaar na het smeren van mijn brood het mes in de koelkast gelegd. Waarom ? Geen idee...
Herkenbaar. Ik ging eens de was doen op zolder en er stonden twee vuile koffiemokjes op de droger. Ik breng die mokjes naar de keuken en daar lagen vuile sokken op de vaatwasser.