Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

MissHolmes schreef op 08-05-2026 om 12:19:

[..]

Dit! Kan gebeuren. Ik heb ook NAH trouwens..

Aha vandaar dat wij zoveel bloopers hebben

Ik heb zojuist een fles die in de trapkast moest in de koelkast gezet en in plaats van de limonade aan te lengen met water mijn beker volgelopen met pure limonade. Gatver. Het is duidelijk  weer eens niet mijn week...

lientje69 schreef op 08-05-2026 om 12:24:

[..]

Aha vandaar dat wij zoveel blooper hebben

Ik heb zojuist een fles die in de trapkast moest in de koelkast gezet en in plaats van de limonade aan te lengen met water mijn beker volgelopen met pure limonade. Gatver. Het is duidelijk weer eens niet mijn week...

Houdt dit topic lekker levend 😄. 

Ik kon vanmorgen totaal niet op een bepaald woord komen. Heb ik vaker door de NAH. En ik heb op m'n balkon een citroenplant/boompje die niet blij is.. Kom ik er net achter dat de 'onder'pot vol water zit. Megazwaar maar wil het er toch uitkrijgen, sok nat. Gloeiende Gloeiende 

ach Lientje wat balen! Niet voor schamen, die dingen gebeuren! 
Ik heb net 400ml koffie door de slaapkamer geworpen omdat ik lomp deed. Wat een rommel 

Ahh Lientje, niet voor schamen hoor! Kun je helemaal niks aan doen.
Ik heb dat ook een keer gehad op een feestje bij mensen thuis toen ik heel nodig moest plassen. Ik kon het lichtknopje niet vinden en het was echt pikkedonker dus ben maar gaan zitten en plaste die hele deksel + vloer onder  

madee schreef op 08-05-2026 om 12:18:

[..]

Dat is niet dom Lientje, dat is NAH. Daardoor ben je niet altijd even scherp en geconcentreerd en in de nacht zijn zelfs mensen zonder NAH ook niet de scherpsten. Het is gewoon pech en balen dat dit is gebeurd. Hopelijk krijg je het weer schoon. Wees alsjeblieft niet zo streng voor jezelf. Wees je eigen beste vriendin!

Had mij zonder NAH ook kunnen gebeuren. Dus ja, het is een blooper en nee, het is niet dom.

Nou Lientje, ben je nu stiekem blij dat je het toch verteld hebt? Nu weet je dat je niet de enige bent.
Ik heb een buurvrouw die niet snapt dat ik mijn bloopers zo makkelijk vertel. Die schaamt zich echt overal voor. Ik heb haar gezegd dat als je zoiets vertelt er altijd, of bijna altijd wel iemand is met een nog erger verhaal. En dan merk je dus dat je niet de enige bent die wel eens wat stoms doet. Heel leerzaam dus

nlies schreef op 08-05-2026 om 14:09:

Nou Lientje, ben je nu stiekem blij dat je het toch verteld hebt? Nu weet je dat je niet de enige bent.
Ik heb een buurvrouw die niet snapt dat ik mijn bloopers zo makkelijk vertel. Die schaamt zich echt overal voor. Ik heb haar gezegd dat als je zoiets vertelt er altijd, of bijna altijd wel iemand is met een nog erger verhaal. En dan merk je dus dat je niet de enige bent die wel eens wat stoms doet. Heel leerzaam dus

Het is gewoon dat ik het lastig vind te vertellen dat ik op mijn relatief jonge leeftijd gebruik maak van een postoel. Naast de domme actie uiteraard. 

lientje69 schreef op 08-05-2026 om 14:19:

[..]

Het is gewoon dat ik het lastig vind te vertellen dat ik op mijn relatief jonge leeftijd gebruik maak van een postoel. Naast de domme actie uiteraard.

Ik heb toen ik nog veel jonger was, ook wel een po op een tuinstoel in de badkamer gehad. Was maar tijdelijk gelukkig. Hebben jullie de badkamer boven en een beetje ruimte nog daar? Dan kun je het ook daar neer zetten, is het ook wat minder erg als er een ongelukje gebeurd.

Ik verlang ook regelmatig naar een wc boven, als ik weer eens naar beneden strompel 's nachts. En volgens mij ben ik jonger dan jij.

Schemerlampje schreef op 08-05-2026 om 14:59:

[..]

Ik heb toen ik nog veel jonger was, ook wel een po op een tuinstoel in de badkamer gehad. Was maar tijdelijk gelukkig. Hebben jullie de badkamer boven en een beetje ruimte nog daar? Dan kun je het ook daar neer zetten, is het ook wat minder erg als er een ongelukje gebeurd.

Ik verlang ook regelmatig naar een wc boven, als ik weer eens naar beneden strompel 's nachts. En volgens mij ben ik jonger dan jij.

Nee wij hebben helaas de badkamer beneden. Dat is voor mij nu ook de reden dat ik die stoel heb. Ben niet zo mobiel meer helaas sinds oktober. 

Kom wat emotioneel thuis, en dan ben ik meestal de meest simpele dingen kwijt. Lang zoeken naar fietssleutel en huissleutels  
Nu weer het zakje met losse brandnetelthee echt kwijt, die ik drie uur geleden nog gebruikt heb..

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.