Huiskamer
AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de
boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta
, die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!
MissHolmes
20-04-2026 om 07:42
Zojuist bij was afhalen laat ik een shirtje vallen, recht in waterbak van katlief ![]()
MissHolmes
21-04-2026 om 07:51
Auwereel schreef op 20-04-2026 om 07:44:
Die kan de was weer in!
neuh, het was enkel een beetje water...
stokstaart
23-04-2026 om 15:49
Ik had een nieuwe zonnebrand besteld om uit te proberen, een handig kleine stick. Een sunblock die ook waterproof is en die blijft zitten als je zweet. Het was een groene substantie had ik al gezien. Vanmiddag op het terras uitgeprobeerd. Vriendin met wie ik was keek op haar telefoon terwijl ik aan het smeren was met die stick. Halverwege kijkt ze op en krijgt een lachkick. Ik was half groen geworden
Ze heeft er een foto van gemaakt want ik zag het natuurlijk zelf niet.
Ik heb de andere helft ook maar groen gemaakt anders was het echt nog erger
Had echt gedacht dat je dat gewoon goed kon uitsmeren en je er dus niks van zou zien.
Loulou39
23-04-2026 om 15:57
Voor de zoveelste keer de nespresso aanzetten terwijl ik het kopje nog in mijn hand heb…
Veel voorkomende variant: Nespresso aan met kopje er onder, even wat andere dingen doen en vervolgens vergeten dat het kopje al vol zit en nogmaals op start drukken.
Wat een bende 😝
MissHolmes
24-04-2026 om 10:07
Loulou39 schreef op 23-04-2026 om 15:57:
Voor de zoveelste keer de nespresso aanzetten terwijl ik het kopje nog in mijn hand heb…
Veel voorkomende variant: Nespresso aan met kopje er onder, even wat andere dingen doen en vervolgens vergeten dat het kopje al vol zit en nogmaals op start drukken.
Wat een bende 😝
Beetje zelfde als mijn pompoen blunder laatst
Loulou39
24-04-2026 om 11:13
MissHolmes schreef op 24-04-2026 om 10:07:
[..]
Beetje zelfde als mijn pompoen blunder laatst
![]()
😁
Die heb ik een keer gehad met broccolisoep bij andere mensen thuis. Trok zo de draaiende staafmixer eruit 😅
MissHolmes
25-04-2026 om 09:07
Loulou39 schreef op 24-04-2026 om 11:13:
[..]
😁
Die heb ik een keer gehad met broccolisoep bij andere mensen thuis. Trok zo de draaiende staafmixer eruit 😅
Mama-Inge
26-04-2026 om 11:27
Thuis heb ik een waterkoker met een plaatje eronder.
Ben een weekendje weg en hier een waterkoker waar de stekker eraan vast zit.
Is een beetje klein en behelpen, dus had ik de theekopjes op de tafel klaar gezet.
Waterkoker klaar, dus ik pak dat ding op en zal naar de tafel lopen om in te schenken, maar was die hele stekker vergeten.
Dan kun je niet ver.
En de hele vloer lag vol water...
Bakblik
26-04-2026 om 11:48
Mama-Inge schreef op 26-04-2026 om 11:27:
Thuis heb ik een waterkoker met een plaatje eronder.
Ben een weekendje weg en hier een waterkoker waar de stekker eraan vast zit.
Is een beetje klein en behelpen, dus had ik de theekopjes op de tafel klaar gezet.
Waterkoker klaar, dus ik pak dat ding op en zal naar de tafel lopen om in te schenken, maar was die hele stekker vergeten.
Dan kun je niet ver.
En de hele vloer lag vol water...
Dan ben je nog blij dat het hete water niet in je schoenen terecht is gekomen.
Mama-Inge
26-04-2026 om 12:48
Bakblik schreef op 26-04-2026 om 11:48:
[..]
Dan ben je nog blij dat het hete water niet in je schoenen terecht is gekomen.
Daar was ik inderdaad heel blij mee
Mama-Inge
26-04-2026 om 12:51
Blooper van jongste puber
Hij zou een eitje bakken
Ik had de koekenpan klaar gezet op het gasstelletje.
Hij het ei erin, ei omdraaien en toen zette hij de koekenpan met de steel de andere kant op terug op het gasstel, wat blijkbaar dus wat scheef staat.
Koekenpan en ei over de vloer.
Dat was dus schoonmaken en dweilen.
(En de vraag of ik dan maar even een eitje wou bakken)
Anna76
26-04-2026 om 18:27
Loulou39 schreef op 23-04-2026 om 15:57:
Wat een bende 😝
Een Dolce Gusto zonder kopje eronder is ook geen goed idee, kan ik je vertellen
Loulou39
26-04-2026 om 18:38
Anna76 schreef op 26-04-2026 om 18:27:
[..]
Een Dolce Gusto zonder kopje eronder is ook geen goed idee, kan ik je vertellen
😁
Beterlaat2021!
26-04-2026 om 18:49
Een senseo zonder kopje ook niet. Wat is dat toch met al die apparaten?