Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

Zojuist bij was afhalen laat ik een shirtje vallen,  recht in waterbak van katlief 

Die kan de was weer in!

Auwereel schreef op 20-04-2026 om 07:44:

Die kan de was weer in!

neuh, het was enkel een beetje water...

Ik had een nieuwe zonnebrand besteld om uit te proberen, een handig kleine stick. Een sunblock die ook waterproof is en die blijft zitten als je zweet. Het was een groene substantie had ik al gezien. Vanmiddag op het terras uitgeprobeerd. Vriendin met wie ik was keek op haar telefoon terwijl ik aan het smeren was met die stick. Halverwege kijkt ze op en krijgt een lachkick. Ik was half groen geworden Ze heeft er een foto van gemaakt want ik zag het natuurlijk zelf niet. 
Ik heb de andere helft ook maar groen gemaakt anders was het echt nog erger Had echt gedacht dat je dat gewoon goed kon uitsmeren en je er dus niks van zou zien.

Voor de zoveelste keer de nespresso aanzetten terwijl ik het kopje nog in mijn hand heb…
Veel voorkomende variant: Nespresso aan met kopje er onder, even wat andere dingen doen en vervolgens vergeten dat het kopje al vol zit en nogmaals op start drukken.
Wat een bende 😝

Loulou39 schreef op 23-04-2026 om 15:57:

Voor de zoveelste keer de nespresso aanzetten terwijl ik het kopje nog in mijn hand heb…
Veel voorkomende variant: Nespresso aan met kopje er onder, even wat andere dingen doen en vervolgens vergeten dat het kopje al vol zit en nogmaals op start drukken.
Wat een bende 😝

Beetje zelfde als mijn pompoen blunder laatst 

MissHolmes schreef op 24-04-2026 om 10:07:

[..]

Beetje zelfde als mijn pompoen blunder laatst

😁

Die heb ik een keer gehad met broccolisoep bij andere mensen thuis. Trok zo de draaiende staafmixer eruit 😅

Loulou39 schreef op 24-04-2026 om 11:13:

[..]

😁

Die heb ik een keer gehad met broccolisoep bij andere mensen thuis. Trok zo de draaiende staafmixer eruit 😅

Thuis heb ik een waterkoker met een plaatje eronder.
Ben een weekendje weg en hier een waterkoker waar de stekker eraan vast zit.
Is een beetje klein en behelpen, dus had ik de theekopjes op de tafel klaar gezet.
Waterkoker klaar, dus ik pak dat ding op en zal naar de tafel lopen om in te schenken, maar was die hele stekker vergeten.
Dan kun je niet ver.
En de hele vloer lag vol water...

Mama-Inge schreef op 26-04-2026 om 11:27:

Thuis heb ik een waterkoker met een plaatje eronder.
Ben een weekendje weg en hier een waterkoker waar de stekker eraan vast zit.
Is een beetje klein en behelpen, dus had ik de theekopjes op de tafel klaar gezet.
Waterkoker klaar, dus ik pak dat ding op en zal naar de tafel lopen om in te schenken, maar was die hele stekker vergeten.
Dan kun je niet ver.
En de hele vloer lag vol water...

Dan ben je nog blij dat het hete water niet in je schoenen terecht is gekomen. 

Bakblik schreef op 26-04-2026 om 11:48:

[..]

Dan ben je nog blij dat het hete water niet in je schoenen terecht is gekomen.

Daar was ik inderdaad heel blij mee

Blooper van jongste puber 
Hij zou een eitje bakken 
Ik had de koekenpan klaar gezet op het gasstelletje.
Hij het ei erin, ei omdraaien en toen zette hij de koekenpan met de steel de andere kant op terug  op het gasstel, wat blijkbaar dus wat scheef staat.
Koekenpan en ei over de vloer.
Dat was dus schoonmaken en dweilen.
(En de vraag of ik dan maar even een eitje wou bakken)

Loulou39 schreef op 23-04-2026 om 15:57:

Wat een bende 😝

Een Dolce Gusto zonder kopje eronder is ook geen goed idee, kan ik je vertellen 

Anna76 schreef op 26-04-2026 om 18:27:

[..]

Een Dolce Gusto zonder kopje eronder is ook geen goed idee, kan ik je vertellen

😁

Een senseo zonder kopje ook niet.  Wat is  dat toch met al die apparaten?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.