Huiskamer
AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de
boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta
, die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!
madee
24-02-2026 om 21:40
kerst schreef op 24-02-2026 om 19:04:
waarom lijkt de hooikoorts nu al een paar weken op te spelen. Het is februari verdorie 😡
Daarom neem ik sinds 2 jaar alle 12 maanden per jaar mijn hooikoortspilletjes, dan heb ik niet na een pauze van max 2 maanden eerst weer bijwerkingen. En nu heb ik nergens last van.
SuzyQFive
24-02-2026 om 22:01
kerst schreef op 24-02-2026 om 19:04:
waarom lijkt de hooikoorts nu al een paar weken op te spelen. Het is februari verdorie 😡
De allergoloog waar ik vorige week was zei dat het al in december kan beginnen. 😬
SuzyQFive
24-02-2026 om 22:03
madee schreef op 24-02-2026 om 21:40:
[..]
Daarom neem ik sinds 2 jaar alle 12 maanden per jaar mijn hooikoortspilletjes, dan heb ik niet na een pauze van max 2 maanden eerst weer bijwerkingen. En nu heb ik nergens last van.
Dito maar nu krijg ik morgen en overmorgen allergietesten dus mag het nu niet gebruiken.
Morgen test met wespen en bijengif, overmorgen longtest.
Yumi
24-02-2026 om 23:10
SuzyQFive schreef op 24-02-2026 om 22:01:
[..]
De allergoloog waar ik vorige week was zei dat het al in december kan beginnen. 😬
Al? Dat duurt nog ff of je bent te laat
Poison
25-02-2026 om 06:55
Ik kan inderdaad sinds drie jaar niet meer zonder jaarrond dagelijks desloratadine. En van maart-oktober en in december overdosering van 2-3 tabletten p/o allergoloog. En dan heb ik nog restklachten
Bellebelle
25-02-2026 om 10:32
Gisteren mijn airpod verloren tijdens het fietsen. Ik kwam er pas later achter, man en kind zijn nog gaan zoeken, ik kon niet weg van mijn werk. Nu zie ik op mijn telefoon dat 'ie 20 km van de plek waar ik 'm verloren heb ligt. Hoe dan? Ik twijfel of ik erheen moet gaan rijden en zomaar bij een wildvreemde moet aanbellen.
madee
25-02-2026 om 11:09
Bellebelle schreef op 25-02-2026 om 10:32:
Gisteren mijn airpod verloren tijdens het fietsen. Ik kwam er pas later achter, man en kind zijn nog gaan zoeken, ik kon niet weg van mijn werk. Nu zie ik op mijn telefoon dat 'ie 20 km van de plek waar ik 'm verloren heb ligt. Hoe dan? Ik twijfel of ik erheen moet gaan rijden en zomaar bij een wildvreemde moet aanbellen.
Daarom heb je juist toch zo’n tracker erop zitten? Ja ik zou samen met iemand wel even gaan checken, denk ik. Ligt er ook aan hoeveel ie je waard is.
Bellebelle
25-02-2026 om 14:25
madee schreef op 25-02-2026 om 11:09:
[..]
Daarom heb je juist toch zo’n tracker erop zitten? Ja ik zou samen met iemand wel even gaan checken, denk ik. Ligt er ook aan hoeveel ie je waard is.
Daar zit wat in. Misschien als mijn man even mee wil gaan. Alleen voelt toch een beetje vreemd.
madee
03-03-2026 om 16:15
Ik hoefde niet eens door het gras, maar ik wilde niet omlopen met de container dus deed die 2 stappen toch. En precies in de hondenpoep…🤮
Thuis wilde ik mijn schoenen gelijk met de tuinslang schoonspuiten, maar ik had de slang niet goed bevestigd op de kraan dus het water vloog alle kanten op, maar niet naar mijn schoenzolen. Wel naar mijn sokken…
Nu liggen mijn schoenen buiten te wachten tot mijn man vanavond thuis is om mij die tuinslang uit te leggen 🤔