Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

Hier zette ik net teveel kracht met een kaasschaaf en brak deze doormidden.  Tsja. Je moet er ook geen aangekoekte vis mee uit een ovenschaal schrapen hè. Daar is hij niet voor bedoeld.

lientje69 schreef op 11-01-2026 om 20:08:

Hier zette ik net teveel kracht met een kaasschaaf en brak deze doormidden. Tsja. Je moet er ook geen aangekoekte vis mee uit een ovenschaal schrapen hè. Daar is hij niet voor bedoeld.

Waarom ga je staan schrappen in jouw toestand? Water en soda in de schaal en laat maar weken, weken achter elkaar als het nodig is. (Niet met gietijzer)

Ik heb donderdag nog een schaal uit de schuur gehaald die een week had geweekt. Ik zet 'm ook echt uit zicht als het niet lukt als ik dan weer een ovengerecht maak neem ik een andere schaal ik heb er genoeg. 

kerst schreef op 09-01-2026 om 17:43:

Ik ben er vandaag achter gekomen waarom je een gewone batterij niet kunt opladen in de batterijlader.. Een uurtje nadat ik de batterijlader aan het stroom heb gezet, hoorde ik iets knappen. Bleek dat die ene batterij geen oplaadbare was, en daar kwam allemaal troep uit

Er is ook een minimaal verschil in grootte tussen oplaadbaar en niet oplaadbaar. Soms past een  oplaadbare batterij dus onverwacht niet en moet je een gewone gebruiken. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.