Huiskamer
AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de
boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta
, die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!
lientje69
11-01-2026 om 20:08
Hier zette ik net teveel kracht met een kaasschaaf en brak deze doormidden. Tsja. Je moet er ook geen aangekoekte vis mee uit een ovenschaal schrapen hè. Daar is hij niet voor bedoeld. 
Bakblik
11-01-2026 om 22:14
lientje69 schreef op 11-01-2026 om 20:08:
Hier zette ik net teveel kracht met een kaasschaaf en brak deze doormidden. Tsja. Je moet er ook geen aangekoekte vis mee uit een ovenschaal schrapen hè. Daar is hij niet voor bedoeld.
Waarom ga je staan schrappen in jouw toestand? Water en soda in de schaal en laat maar weken, weken achter elkaar als het nodig is. (Niet met gietijzer)
Ik heb donderdag nog een schaal uit de schuur gehaald die een week had geweekt. Ik zet 'm ook echt uit zicht als het niet lukt als ik dan weer een ovengerecht maak neem ik een andere schaal ik heb er genoeg.
Beterlaat2021!
12-01-2026 om 04:43
kerst schreef op 09-01-2026 om 17:43:
Ik ben er vandaag achter gekomen waarom je een gewone batterij niet kunt opladen in de batterijlader.. Een uurtje nadat ik de batterijlader aan het stroom heb gezet, hoorde ik iets knappen. Bleek dat die ene batterij geen oplaadbare was, en daar kwam allemaal troep uit
![]()
Er is ook een minimaal verschil in grootte tussen oplaadbaar en niet oplaadbaar. Soms past een oplaadbare batterij dus onverwacht niet en moet je een gewone gebruiken.