Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

Ik liep vorige week een parkeergarage uit en was zo bezig met de auto ontwijken dat ik niet oplette en de slagboom op mijn harses kreeg. Heel pijnlijk en irritant.

Thora schreef op 17-12-2025 om 16:01:

Ik liep vorige week een parkeergarage uit en was zo bezig met de auto ontwijken dat ik niet oplette en de slagboom op mijn harses kreeg. Heel pijnlijk en irritant.

Autch

MissHolmes  gmta.  wij hebben wel vaak blooper hè?

Mijn mopper: ik heb net een MRI gehad en ben helemaal beroerd. Naast dat ik nogal claustrofobisch ben , is die takkeherrie niet goed voor mijn herstellende hoofd.

Vergeet ik mijn kookplaat  uit te zetten...   Gelukkig zag man het. Dit is niet mijn week

lientje69 schreef op 17-12-2025 om 12:50:

[..]

Moest je ergens heen of had je vrij? Gebeurt mij ook regelmatig tegenwoordig. Maar ik zit ziek thuis dus dat is dan niet zo erg.

Ik wil nog in huis veel klusjes doen.

En lig ik s nachts misschien weer wakker als ik overdag slaap 🙁

Thora schreef op 17-12-2025 om 16:01:

Au! Goed in de gaten houden of je restklachten hebt/houdt, kan namelijk heel ontwrichtend zijn voor je wervelkolom en alles wat daaraan vast zit. Beterschap!

kerst schreef op 17-12-2025 om 19:03:

[..]

Ik wil nog in huis veel klusjes doen.

En lig ik s nachts misschien weer wakker als ik overdag slaap 🙁

Ja dat laatste is wel irritant  ( en herkenbaar  )

ik ging vanochtend nog even lekker door na dat brood zo in mijn tas. Had kwark mee en dat eet ik dan op kantoor rustig tijdens het werken op. Viel er wat van de lepel natuurlijk precies in mijn kruis op mijn broek. Heb het gepoetst met water, en daarna had ik heel veel geluk dat ik een uurtje kon blijven zitten, zodat alles kon drogen. Het was op tijd droog voor ik moest gaan presenteren 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.