Huiskamer
AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de
boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta
, die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!
MissHolmes
16-12-2025 om 06:43
HAHA!wait..what schreef op 14-12-2025 om 21:43:
Vanmorgen liep ik met sokken in mijn hand met de gedachte dat ik deze in de wasmand wilde gooien in de badkamer.
Ik moest ook nodig plassen dus ik doe de klep van de wc omhoog en gooi zo mijn sokken daar in![]()
lientje69
16-12-2025 om 09:55
Ik denk zal even een cappuccino maken. Vergeet ik de melk aan te hangen. Grote stoomwolken uit de machine. Gauw uitgezet. Gelukkig was mijn dire koffie machine niet kapot. Maar oh wat stom weer. 
Nikki1973
16-12-2025 om 11:45
Mopper ( met het risico op herkenning ge ik er niet teveel over zeggen 😬) : afwijzing voor een interne sollicitatie. Niet eens een gesprek. Ben zwaar teleurgesteld.
madee
16-12-2025 om 11:48
Nikki1973 schreef op 16-12-2025 om 11:45:
Mopper ( met het risico op herkenning ge ik er niet teveel over zeggen 😬) : afwijzing voor een interne sollicitatie. Niet eens een gesprek. Ben zwaar teleurgesteld.
Balen! Als je bij ons intern solliciteert dan word je altijd uitgenodigd voor een gesprek.
Schoondochter
16-12-2025 om 11:49
Nikki1973 schreef op 16-12-2025 om 11:45:
Dat is balen!
madee
16-12-2025 om 11:50
Mopper op mezelf: ik heb weinig focus voor mijn werk vandaag want ik ben zenuwachtig/gespannen voor iets vanmiddag waar ik nota bene niet eens invloed meer op heb. Wat ik kon doen, heb ik gedaan en nu is het verder alleen maar toekijken. Loslaten dus, maar dat lukt dus even niet helaas
Nikki1973
16-12-2025 om 11:52
madee schreef op 16-12-2025 om 11:48:
[..]
Balen! Als je bij ons intern solliciteert dan word je altijd uitgenodigd voor een gesprek.
Ja ik had daar ook echt op gerekend, anders had ik niet gesolliciteerd maar helaas.
Nikki1973
16-12-2025 om 11:52
madee schreef op 16-12-2025 om 11:50:
Mopper op mezelf: ik heb weinig focus voor mijn werk vandaag want ik ben zenuwachtig/gespannen voor iets vanmiddag waar ik nota bene niet eens invloed meer op heb. Wat ik kon doen, heb ik gedaan en nu is het verder alleen maar toekijken. Loslaten dus, maar dat lukt dus even niet helaas
Hè jakkes. Sterkte.
Schoondochter
16-12-2025 om 11:54
madee schreef op 16-12-2025 om 11:48:
[..]
Dat deden ze bij ons ook en toen werden mensen boos dat ze voor niks uitgenodigd werden terwijl 'iedereen vantevoren al dacht dat ze het toch niet zouden worden'
Ik denk dat je het nooit voor iedereen goed doet. Interne sollicitaties liggen gewoon best gevoelig.
lientje69
16-12-2025 om 13:47
Ik sta bij een bibliotheek in een ander dorp. Dacht écht te hebben gelezen dat deze om 13 ur open ging. Blijkt dus 14 uur te zijn
Tot drie keer tie voor en achteruit gestapt, ondertussen mopperend : waarom gaat die schuifdeur nu niet open? Tot ik op het bordje keek...
Weet niet wat ik vandaag heb maar heb mijn dag niet helemaal denk.
kerst
16-12-2025 om 15:07
Ik zou even snel een haakje aan de deur maken.
Voorzichtig, want heb net een nieuwe houten deur.
Nog overlegd met timmerman die etage hieronder werkt.
Alles klaar, ben ik nu dat haakje kwijt😏
madee
16-12-2025 om 16:52
Vervolg op mijn mopper: dat waar ik vanmiddag zenuwachtig voor was, is goed verlopen dus ik ben opgelucht en verwacht morgen weer goed gefocust te zijn 🥵
madee
16-12-2025 om 16:54
Blooper, of eigenlijk blieper: stond ik met de afstandsbediening mijn auto van het slot te halen, maar nee, niks. Toen maar even op slot en er weer af. Nog niet. Nog een keer hetzelfde proberen. Zie ik in mijn ooghoek de lichten even verderop knipperen…stond ik dus de hele tijd bij een andere auto 😂
lientje69
16-12-2025 om 17:29
Nou mijn derde blooper van vandaag. Netjes al mijn boeken over de plaat grhaald bij de bieb, kreeg groene vinkjes en alles stond op mijn bon. Dus de poortjes door. Alarm! Bleek nergens de beveiliging afgehaald te zijn. Ik had ze niet zo snel erlangs moeten halen. Biebdame was stikchagerijnig, moest elk boek handmatig opnieuw afmelden op de computer. Zegt ze ook nog heel boos : je moet gewoon wat geduld hebben. Uhm. Andere bibliotheek. Bij mijn bieb als hij scant is gelijk de beveiliging eraf. En hij gaf een groen vinkje en hij stond netjes op mijn pas en leenbon. Wat een brok chagrijn zeg. Maar niet meer daarheen denk.
MissHolmes
16-12-2025 om 18:41
lientje69 schreef op 16-12-2025 om 17:29:
Nou mijn derde blooper van vandaag. Netjes al mijn boeken over de plaat grhaald bij de bieb, kreeg groene vinkjes en alles stond op mijn bon. Dus de poortjes door. Alarm! Bleek nergens de beveiliging afgehaald te zijn. Ik had ze niet zo snel erlangs moeten halen. Biebdame was stikchagerijnig, moest elk boek handmatig opnieuw afmelden op de computer. Zegt ze ook nog heel boos : je moet gewoon wat geduld hebben. Uhm. Andere bibliotheek. Bij mijn bieb als hij scant is gelijk de beveiliging eraf. En hij gaf een groen vinkje en hij stond netjes op mijn pas en leenbon. Wat een brok chagrijn zeg. Maar niet meer daarheen denk.
Dat had ik vanmiddag dus ook bij de Lidl.. terwijl ik echt alles afgerekend had.. Loeien dat dat ding deed...