Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

Beterlaat2021! schreef op 26-11-2025 om 12:22:

In het weekend miste ik ineens een 'dopje' van een oorbel, welke er gelukkig zelf niet was uitgevallen. Gezocht naar het dopje, niet gevonden. Vanmorgen loop ik op blote voeten in huis en wat voel ik, het dopje!! Fijn dus.
Later doe ik, zittend op de bank, een ander paar oorbellen in. Verlies ik wéér een dopje!! Tot nu toe niet gevonden....
Ik moet eigenlijk mijn oorbellen zittend aan tafel in doen...

Ooit heb ik bij Temu (ja ja ik weet het, inmiddels heb ik mijn leven gebeterd) een doosje gekocht met 100+ van die achterkantjes. Zilver- en goudkleurig, doorzichtig van plastic en zo. Daar heb ik regelmatig vriendinnen mee blij gemaakt. 

Iets met een gevallen (te) warm knakworstje, een razendsnelle, gulzige en hongerige hond die het daarna net zo snel weer uitspuugde met de hele maaginhoud van brokjes en gal 🙄 

HAHA!wait..what schreef op 26-11-2025 om 13:30:

Iets met een gevallen (te) warm knakworstje, een razendsnelle, gulzige en hongerige hond die het daarna net zo snel weer uitspuugde met de hele maaginhoud van brokjes en gal 🙄

getverderrie 

handcrème en deo naast elkaar hebben staan. Dacht smeer mijn handen even in.
Ze ruiken nu heerlijk naar deo.

rooiekater schreef op 26-11-2025 om 18:44:

Deo is tricky, heb ik gemerkt. Ik schudde ooit mijn deo flesje in de kleedkamer van het zwembad. Vliegt dat ronde balletje eraf. Ik denk dat de kleedkamer nog heel lang okselfris heeft geroken. 

Hahaha, vind ik heel grappig 😂

Bellebelle schreef op 26-11-2025 om 18:45:

[..]

Deo is tricky, heb ik gemerkt. Ik schudde ooit mijn deo flesje in de kleedkamer van het zwembad. Vliegt dat ronde balletje eraf. Ik denk dat de kleedkamer nog heel lang okselfris heeft geroken.

zou mij ook kunnen gebeuren 

Ik smeerde een paar dagen terug haarcrème op mn gezicht.. Die neiging had ik vaker maar ik kon me nog net op tijd bedenken, dit x niet.. 

MissHolmes schreef op 26-11-2025 om 21:18:

[..]

Ik smeerde een paar dagen terug haarcrème op mn gezicht.. Die neiging had ik vaker maar ik kon me nog net op tijd bedenken, dit x niet..

moet gewoon kunnen 

rooiekater schreef op 27-11-2025 om 06:00:

[..]

moet gewoon kunnen

Ja idd, heb toch een droge huid 

Ik blooper er overigens lekker op los sinds ik stapelverliefd ben.. (De 1e weken was helemaal erg, is nog een wonder dat ik die uberhaupt overleeft heb..) ik d8 dat dat wel over was maar niet dus...

MissHolmes schreef op 27-11-2025 om 07:24:

[..]

Ja idd, heb toch een droge huid

Ik blooper er overigens lekker op los sinds ik stapelverliefd ben.. (De 1e weken was helemaal erg, is nog een wonder dat ik die uberhaupt overleeft heb..) ik d8 dat dat wel over was maar niet dus...

Wat een heerlijke rede om te blooperen. 

Bellebelle schreef op 27-11-2025 om 07:39:

[..]

Wat een heerlijke rede om te blooperen.

Jaaaaaaaaa 

Een echte ergenis is het niet en verdrietig werd ik er ook niet van maar ik ben toch wel een beetje teleurgesteld in het feest van mn werk gister. Ik werk er een jaar dus ik ken nog niet erg veel mensen (thuiszorg ook dus je komt elkaar toch niet zo vaak tegen). Ik heb erg getwijfeld of ik zou gaan maar niet geschoten is altijd mis maar ik ben wel gegaan. Niet erg lang gepraat met de mensen die ik kende en ik voelde mij niet erg op mijn gemak. Was te verwachten maar een beetje jammer is het wel. (Daarna spontaan naar vriend gereden dus dat was wel leuk maar das offtopic 

MissHolmes schreef op 28-11-2025 om 09:26:

Een echte ergenis is het niet en verdrietig werd ik er ook niet van maar ik ben toch wel een beetje teleurgesteld in het feest van mn werk gister. Ik werk er een jaar dus ik ken nog niet erg veel mensen (thuiszorg ook dus je komt elkaar toch niet zo vaak tegen). Ik heb erg getwijfeld of ik zou gaan maar niet geschoten is altijd mis maar ik ben wel gegaan. Niet erg lang gepraat met de mensen die ik kende en ik voelde mij niet erg op mijn gemak. Was te verwachten maar een beetje jammer is het wel. (Daarna spontaan naar vriend gereden dus dat was wel leuk maar das offtopic

Wat jammer, ik snap de teleurstelling! Maar waarom was dat te verwachten? 

Ik heb weer eens een laat alles uit mijn handen kletteren dag

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.