Huiskamer
AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de
boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta
, die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!
lientje69
04-11-2025 om 10:12
MissHolmes schreef op 04-11-2025 om 08:32:
[..]
Dank! Ja het gaat wel maar wel met pijnstillin. Ik was vooral geschrokken. Was ook tanden aan het poetsen dus ik had maar 1 hand. Niet handig, 2 dingen tegelijk doen
![]()
Tanden aan hrt poetsen terwijl je de trap afloopt? Dat is echt gevaarlijk hoor!
Tandenborstel had wel achter in je keel kunnen schieten!
MissHolmes
04-11-2025 om 13:26
lientje69 schreef op 04-11-2025 om 10:12:
[..]
Tanden aan hrt poetsen terwijl je de trap afloopt? Dat is echt gevaarlijk hoor!
Tandenborstel had wel achter in je keel kunnen schieten!
Te groot daarvoor denk ik, electrische maar goed je hebt wel gelijk. Meerdere dingen tegelijk doen is niet echt handig...Het is nu nog goed afgelopen maar voor hetzelfde geld kom je ongelukkig terecht.
Hier en daar nog wel pijnlijk maar het valt mee.
Beterlaat2021!
06-11-2025 om 09:15

Zojuist het vochtvangende kussentje van de auto gedroogd in de magnetron.
Daarna in een bakje met water laten vallen....
lientje69
06-11-2025 om 12:25
Beterlaat2021! schreef op 06-11-2025 om 09:15:
Oeps. Nog een keer in de magnetron dus. Of op de verwarming. Ik vind trouwens dat die dingen het niet zo lang doen. Na een paar keer lijken ze wel " op " te zijn.
Anna76
06-11-2025 om 12:39
MissHolmes schreef op 04-11-2025 om 13:26:
[..]
Te groot daarvoor denk ik, electrische maar goed je hebt wel gelijk. Meerdere dingen tegelijk doen is niet echt handig...Het is nu nog goed afgelopen maar voor hetzelfde geld kom je ongelukkig terecht.
Hier en daar nog wel pijnlijk maar het valt mee.
Je kwam nu ook ongelukkig terecht
Vraag maar aan je voet of je elleboog
lientje69
06-11-2025 om 13:15
Anna76 schreef op 06-11-2025 om 12:39:
[..]
Je kwam nu ook ongelukkig terecht
Vraag maar aan je voet of je elleboog
En ook een elektrische tandenborstel kan dwars door je gehemelte schieten...
MissHolmes
06-11-2025 om 15:38
Beterlaat2021! schreef op 06-11-2025 om 09:15:
Sorry echt maar
Tja mijn valpartij was idd niet erg handig..niks verstuikt of iets dergelijks maar ik ben aardig beurs en blauw..
en ik moet echt wat voorzichtiger zijn realiseer ik me..
lientje69
08-11-2025 om 22:14
Ik snij in mijn vinger.Stoot mijn teen hard aan de koelkastdeur. En laat mijn telefoon uit mijn handen vallen. Tijd om naar bed te gaan denk ik.
Auwereel
12-11-2025 om 16:57
Vanmorgen flink geblunderd in de trein. Ik was aan het werk toen ik opeens uit mijn ooghoek meende te zien dat de trein op mijn aankomststation stopte. Snel mijn laptop en mobiel in mijn tas gepropt en naar de uitgang gehold. Daar bleek dat het helemaal mijn aankomststation niet was! Dus stapte ik weer in. En ik meende wat te horen vallen. Waar was mijn mobiel eigenlijk? Zou die, o jee, uit mijn tas gevallen zijn die ik slechts half had dichtgedaan? Ik zag 'm niet meer in mijn tas, maar ook niet op de grond.
Een medereiziger bevestigde dat ze wat had horen vallen, een andere medereiziger was zo vriendelijk mij even te bellen. En kijk, mijn mobiel zat toch in mijn tas, maar was door mijn sprint naar de uitgang naar beneden gezakt. Phoei, wat een blunder, die toch goed afliep! Maar wat er nu viel is een raadsel gebleven.
oudmaarnognietkoud
26-11-2025 om 09:00
Zojuist. Opgestaan, kat eten gegeven, koffie gezet en op de bank gaan zitten om naar het journaal te kijken. Laat ik dus die beker koffie vallen óp het kleed uiteraard
Klein geluk bij een ongeluk, ik drink mijn koffie zwart.
lientje69
26-11-2025 om 09:19
oudmaarnognietkoud schreef op 26-11-2025 om 09:00:
Zojuist. Opgestaan, kat eten gegeven, koffie gezet en op de bank gaan zitten om naar het journaal te kijken. Laat ik dus die beker koffie vallen óp het kleed uiteraard
![]()
Klein geluk bij een ongeluk, ik drink mijn koffie zwart.
Oei dat wordt boenen. Hopelijk heb je geen licht kleed.
Ik heb de laatste tijd ook regelmatig dst ik dingen laat vallen of ergens naast schenk. Maar ik heb er momenteel even een excuus voor🤭
oudmaarnognietkoud
26-11-2025 om 09:58
lientje69 schreef op 26-11-2025 om 09:19:
[..]
Oei dat wordt boenen. Hopelijk heb je geen licht kleed.
Ik heb de laatste tijd ook regelmatig dst ik dingen laat vallen of ergens naast schenk. Maar ik heb er momenteel even een excuus voor🤭
Ik lees jou regelmatig Lientje. Mij vroegere collega zou zeggen: Jij hebt ook geen mazzel in je pestpokkeleven
Maar zonder gekheid, ik wens jou uiteraard het allerbeste
Kleed is oranje maar ik geloof dat ik de vlekken er wel uit heb. Was inderdaad even boenen.
Citroengraag
26-11-2025 om 10:55
Iets teveel planten: tijdens mijn buikspieroefeningen sla ik mijn hand vol in de cactus achter mijn hoofd😵💫
lientje69
26-11-2025 om 11:04
Nee , heel eerlijk gezegd zit het nogal veel tegen in mijn leven. Gelukkig maar dat ik een positieve instelling heb.
over het algemeen dan, soms zie ik het heel even niet meer zitten hoor.
Maar goed: hier mijn blooper van vandaag. Ik had een piepschuim verpakking van iets kerstigs dat ik van dochter heb gekregen omdat kerstmarkten helaad voor mij er dit jaar niet in zitten. En ik ben juist zo dol op kerst. Dus ik dacht: ik loop niet helemaal naar buiten naar mijn grijze bak maar prop ze gewoon in huis in mijn vuilnisbak. Dan knijp ik ze wel kapot en dan past dat. Blijkt dat rot piepschuim een soort van statisch te zijn.
Mijn hele handen onder de bolletjes, gordijn, prullebakken, vloer, kleding. Niet weg te krijgen. Onder de kraan durfde ik niet aan , was bang dat mijn afvoer zou verstoppen. Uiteindelijk met keukenrol het meeste weg weten te krijgen. Straks nog even stofzuigen. Maar dasr moet ik eerst even energie voor verzamelen.
Beterlaat2021!
26-11-2025 om 12:22
In het weekend miste ik ineens een 'dopje' van een oorbel, welke er gelukkig zelf niet was uitgevallen. Gezocht naar het dopje, niet gevonden. Vanmorgen loop ik op blote voeten in huis en wat voel ik, het dopje!! Fijn dus.
Later doe ik, zittend op de bank, een ander paar oorbellen in. Verlies ik wéér een dopje!! Tot nu toe niet gevonden....
Ik moet eigenlijk mijn oorbellen zittend aan tafel in doen...