Huiskamer
AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de
boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta
, die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!
Auwereel
28-10-2025 om 16:24
Bijna een blooper die veel mensen zou hebben laten schrikken. Ik ben bij een tentamenzitting op een gladde stoel met wieltjes op een gladde ondergrond. Opeens schuift de stoel onder mijn billen weg, gelukkig kon ik me nog net aan de tafel vastgrijpen die aan de grond vastgenageld zit. Je zou toch met een luide bons vallen en geen mens die doorheeft waarom, denken ze vast dat ik niet goed geworden ben ofzo! ![]()
rooiekater
28-10-2025 om 17:06
lientje69 schreef op 28-10-2025 om 15:37:
[..]
Is erg lastig voor me. Morgen komt de ergo ik hoop dat deze me een richtlijn kan geven wat ik wel en niet mag verder. Vind het gewoon heel lastig nu te bepalen wat wel en niet kan/ mag.
De ergo kan je zeker helpen
rooiekater
28-10-2025 om 17:06
Auwereel schreef op 28-10-2025 om 16:24:
Bijna een blooper die veel mensen zou hebben laten schrikken. Ik ben bij een tentamenzitting op een gladde stoel met wieltjes op een gladde ondergrond. Opeens schuift de stoel onder mijn billen weg, gelukkig kon ik me nog net aan de tafel vastgrijpen die aan de grond vastgenageld zit. Je zou toch met een luide bons vallen en geen mens die doorheeft waarom, denken ze vast dat ik niet goed geworden ben ofzo!
Schoondochter
29-10-2025 om 10:01
ik had vanochtend vroeg al zin in een ochtendwandeling. Sta bij de kapstok om mijn schoenen aan te doen, loop een paar passen en denk dat dat wel maf loopt. Kijk naar beneden: keurig linkerschoen links en rechterschoen rechts, maar wel van twee verschillende paren.
Dus. Het was nog vroeg.
lientje69
31-10-2025 om 14:00
Laat net mijn naaidoos uit mijn handen kletteren op de bank. Overal naalden , spelden, klosjes garen en knopen. Ruim 20 minuten aan het opruimen geweest. 😪
Enige voordeel. Ik heb weer wat overzicht nu een naaidoos ziet er weer netjes uit.
Auwereel
31-10-2025 om 18:02
Mopper! Afgelopen woensdag gaaf de PostNL app een seintje, ik zag iets van geleverd en dat zou bij het PostNL-punt zijn. Ik moest nog even wat werk afmaken, daarna hees ik me in jas en schoenen om op te halen. Check de app nog even, staat er "Sorry, bezorgmoment is bijgewerkt. Het lukt vandaag niet je pakket te bezorgen.". Toen maar een wandelingetje gemaakt, had toch al mijn schoenen aan.
Gisteren de app gecheckt en nog steeds de afleverdag "morgen", met inderdaad de datum van morgen, ook bij de track en trace op de website staat dit, met weer "Sorry".
Vandaag hetzelfde, maar ik dacht, wat zag ik nou woensdag en waarom krijg ik geen meldingen dat het aflevermoment wordt verschoven? Ik open de app kijk bij de reis van mijn pakje tussen de "Sorry"-mededelingen de melding dat het pakje woensdag geleverd was, ik had het dus toch die melding goed gezien. Dus maar eens naar het afleverpunt gelopen en de app laten zien. Bij hen stond precies hetzelfde, zowel dat ze het aangenomen hadden als dat het pakje nog niet geleverd kon worden. Zijn ze gaan zoeken en ja hoor, daar lag het pakje gewoon!
Blooper! In het pakketje zat een anti-allergiekussensloop. Bij het openmaken van het pakketje haalde ik een nagelriem open. Ik voelde dat het zeer deed, maar keek niet wat er precies zeer deed. Pas toen ik de kussensloop uitgepakt had, checkte ik de gevoelige vinger en zag bloed en een bloedvlekje op het kussensloop... Gelukkig kon ik 99% eraf halen, maar toch, er zit nu een klein bloedvlekje op mijn nieuwe kussensloop die ik toch heel graag gelijk in gebruik wilde nemen!
MissHolmes
03-11-2025 om 22:26
Liep op mn slofsokken, geniale dingen waarmee ik net (denk ik, het ging vrij snel) uitgleed en een aantal treden van de trap af sodemieterde. Vinden mn voet, die zowat dubbelklapte, + elleboog niet zo grappig...
Hopen dat ik er morgen geen last van heb want heb een cliënt...
kerst
03-11-2025 om 22:28
MissHolmes schreef op 03-11-2025 om 22:26:
Liep op mn slofsokken, geniale dingen waarmee ik net (denk ik, het ging vrij snel) uitgleed en een aantal treden van de trap af sodemieterde. Vinden mn voet, die zowat dubbelklapte, + elleboog niet zo grappig...
![]()
Hopen dat ik er morgen geen last van heb want heb een cliënt...
Pijnlijk..!
Heb je geen antislip noppen onder je slofsokken ?
MissHolmes
03-11-2025 om 22:31
kerst schreef op 03-11-2025 om 22:28:
[..]
Pijnlijk..!
Heb je geen antislip noppen onder je slofsokken ?
Jawel maar die helpen blijkbaar niet.. 😐 Ik weet overigens niet zeker of het door die slofsokken kwam...Het ging vrij snel
MissHolmes
04-11-2025 om 08:32
Auwereel schreef op 04-11-2025 om 07:31:
Auw MisHolmes, ik hoop dat het meevalt vandaag!
Dank! Ja het gaat wel maar wel met pijnstillin. Ik was vooral geschrokken. Was ook tanden aan het poetsen dus ik had maar 1 hand. Niet handig, 2 dingen tegelijk doen