Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

Beterlaat2021! schreef op 26-10-2025 om 17:15:

@Rooiekater, kun je niet even om hulp vragen, de buurman ofzo?

De buurman??? 🤣

Hoe kom je daar nou bij?

lientje69 schreef op 26-10-2025 om 20:02:

[..]

Hij ziet je aankomen en stel dat er ook een buurvrouw is... dan helemaal

Buurman is 24 best een lekker ding maar ik hou hem gewoon graag als Buurman. 

lientje69 schreef op 26-10-2025 om 20:03:

[..]

Snap ik. En moet je een andere aanvragen of kan hij hergebruikt worden?

Ga deze gewoon opsturen en dan zie ik het wel. Hij heeft nu op 2 plekken gezeten dus wacht wel af. 

Ik had vanmiddag iets raars gedaan met mijn wijsvinger van mijn handigste hand. Nagel heel ver tot bloedens toe afgebroken.
Ben ik n et aan het koken en met het pakken van het zout zwiep ik de halve plank met smaakmakers leeg. Allemaal potjes kapot en alles door elkaar. Ruikt nu heel vreemd in mijn huis, een mengeling van speculaas en babi pangang met een vleugje kip en dominant maggi.
Wat een bende! 
Bijkomend voordeel: Ik kan weer wat nieuws aanschaffen. De dragon die ik nooit gebruik gaat gelukkig weg nu. 

Bakblik schreef op 27-10-2025 om 19:38:

Ik had vanmiddag iets raars gedaan met mijn wijsvinger van mijn handigste hand. Nagel heel ver tot bloedens toe afgebroken.
Ben ik n et aan het koken en met het pakken van het zout zwiep ik de halve plank met smaakmakers leeg. Allemaal potjes kapot en alles door elkaar. Ruikt nu heel vreemd in mijn huis, een mengeling van speculaas en babi pangang met een vleugje kip en dominant maggi.
Wat een bende!
Bijkomend voordeel: Ik kan weer wat nieuws aanschaffen. De dragon die ik nooit gebruik gaat gelukkig weg nu.

Whoops   

Leuke discussie hier zeg de laatste dagen   
Bakblik;   

Bakblik schreef op 27-10-2025 om 19:38:

Wat een bende!

Had dochter vorige week ook. Was iets van chilipoeder.  Hele huis rook ernaar en sloeg op haar keel en slijmvliezen van haar én vriend. Ze woont sinds kort achter ons, huizen zijn met elkaar verbonden. Rook het hier helemaal. 

lientje69 schreef op 27-10-2025 om 20:41:

[..]

Had dochter vorige week ook. Was iets van chilipoeder. Hele huis rook ernaar en sloeg op haar keel en slijmvliezen van haar én vriend. Ze woont sinds kort achter ons, huizen zijn met elkaar verbonden. Rook het hier helemaal.

Chili was gelukkig nog dicht. Maar wat er nu zweeft bij elkaar is niet een lekker geurtje.  Hoop dat ik morgen even kan luchten. 

Kleine blooper: met de dietiste aan het kijken welke voedselintoleranties ik wellicht nog meer heb, ivm toenemende migraine. Dus ook zo'n lijst met kruisallergien gehad. 
Ik laat al jaren mijn man de garnalen/gamba's pellen , omdat mijn handen er zo van gaan jeuken. Ik heb me nooit gerealiseerd dat dat een allergische reactie was, terwijl garnaal een bekende kruisallergie met huisstof-en hooimijt is. 
Ieder zijn vak

Ik heb momenteel veel kleine domme bloopers. Wil sinaasappelen in de bak van de koelkast kiepen vanuit mijn tas , 2 erin en 8 ernaast. Gisteren wilde ik de wc doorspoelen, druk ik op het bakje van de vochtige doekjes ipv de spoelknop.  Knip dacht ik een touwtje door aan een nieuwe beker, leg schaar weg en zie dat ik alleen het onderste stukje heb afgeknipt. Touwtje zit nog gewoon vast. Nou ja.  Dat soort dingen dus.  Komt waarschijnlijk door mijn door elkaar geklutste hersens.  Maar wel dom steeds.

lientje69 schreef op 28-10-2025 om 10:56:

Ik heb momenteel veel kleine domme bloopers. Wil sinaasappelen in de bak van de koelkast kiepen vanuit mijn tas , 2 erin en 8 ernaast. Gisteren wilde ik de wc doorspoelen, druk ik op het bakje van de vochtige doekjes ipv de spoelknop. Knip dacht ik een touwtje door aan een nieuwe beker, leg schaar weg en zie dat ik alleen het onderste stukje heb afgeknipt. Touwtje zit nog gewoon vast. Nou ja. Dat soort dingen dus. Komt waarschijnlijk door mijn door elkaar geklutste hersens. Maar wel dom steeds.

Doe alsjeblieft rustig aan Lientje, geef jezelf nu eens ruimer de tijd om echt goed te herstellen. Ik gun je een volledig herstel!

Mijn blooper van vandaag is dat ik vanmorgen vergeten ben mijn b.h aan te doen.. 🥴🧐

lientje69 schreef op 28-10-2025 om 10:56:

Ik heb momenteel veel kleine domme bloopers. Wil sinaasappelen in de bak van de koelkast kiepen vanuit mijn tas , 2 erin en 8 ernaast. Gisteren wilde ik de wc doorspoelen, druk ik op het bakje van de vochtige doekjes ipv de spoelknop. Knip dacht ik een touwtje door aan een nieuwe beker, leg schaar weg en zie dat ik alleen het onderste stukje heb afgeknipt. Touwtje zit nog gewoon vast. Nou ja. Dat soort dingen dus. Komt waarschijnlijk door mijn door elkaar geklutste hersens. Maar wel dom steeds.

Pas jij op dat je niet te veel doet.

Lichtbron schreef op 28-10-2025 om 15:19:

Mijn blooper van vandaag is dat ik vanmorgen vergeten ben mijn b.h aan te doen.. 🥴🧐

rooiekater schreef op 28-10-2025 om 15:25:

[..]

Pas jij op dat je niet te veel doet.

Is erg lastig voor me. Morgen komt de ergo ik hoop dat deze me een richtlijn kan geven  wat ik wel en niet mag  verder. Vind het gewoon heel lastig nu te bepalen wat wel en niet kan/ mag.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.