Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

Dat ik de bak kattenbrokjes (die ik net had bijgevuld) op de grond heb laten vallen, en nu willen ze het niet meer.
Duur grapje! 😖

Meesje schreef op 15-10-2025 om 21:22:

Is het niet fijner om voor iedere dag dat het wél lukt iets in die pot te stoppen en daarmee iets leuks te gaan doen? Want deze manier zou voor mij ideaal zijn: iedere dag chocolade en daarmee op het einde van de maand een flink bedrag hebben verdiend om leuke dingen van te doen. 😂

Hey das nog een veel beter idee! Ik ga erover in conclaaf 😄...

Nu al sinds maandag geen chocola meer, vind ik als addict best goed van mijzelf.. 😃

Haha dochter woont sinds kort op zichzelf. En belt net. Mam. Ik heb roze sokken en een roze polo. Die waren wit. Heb ze er gauw uit gehaald en de rode trui ook maar uh... hellup! Hoe krijg ik dit weer wit?

lientje69 schreef op 23-10-2025 om 16:13:

Haha dochter woont sinds kort op zichzelf. En belt net. Mam. Ik heb roze sokken en een roze polo. Die waren wit. Heb ze er gauw uit gehaald en de rode trui ook maar uh... hellup! Hoe krijg ik dit weer wit?

Tijd geleden alweer maar herkenbaar...

Mijn hersendraadjes hebben nog niet helemaal geconnect na de hersenbloedingen.  Ik stond  vanmorgen  wat verdwaasd voor het poortje van de Jumbo. Waarom gaat dat kreng niet open?? Totdat man heel droog zegt: misschien moet je even de barcode scannen van je bonnetje? Ojaaaa

lientje69 schreef op 25-10-2025 om 11:01:

Mijn hersendraadjes hebben nog niet helemaal geconnect na de hersenbloedingen. Ik stond vanmorgen wat verdwaasd voor het poortje van de Jumbo. Waarom gaat dat kreng niet open?? Totdat man heel droog zegt: misschien moet je even de barcode scannen van je bonnetje? Ojaaaa

Zou mij ook kunnen gebeuren als ik moe ben. 

De zelftest baarmoederhalskanker in het verkeerde gaatje stoppen  hoe dan?  

@Rooiekater, kun je niet even om hulp vragen, de buurman ofzo?  

rooiekater schreef op 26-10-2025 om 16:52:

De zelftest baarmoederhalskanker in het verkeerde gaatje stoppen hoe dan?

Maar goed. Laatst met katheriseren zat een collega ook in het verkeerde gaatje. Kan gebeuren. 

Beterlaat2021! schreef op 26-10-2025 om 17:15:

de buurman? Dan maar gewoon de huisarts. 

Hoi buurman wil Jij even het stokje in het juiste gaatje doen.... nee dank u.  

lientje69 schreef op 26-10-2025 om 17:15:

[..]

Maar goed. Laatst met katheriseren zat een collega ook in het verkeerde gaatje. Kan gebeuren.

Het is niet lekker 

Beterlaat2021! schreef op 26-10-2025 om 17:15:

rooiekater schreef op 26-10-2025 om 17:17:

[..]

Hij ziet je aankomen en stel dat er ook een buurvrouw is... dan helemaal 

rooiekater schreef op 26-10-2025 om 17:17:

[..]

rooiekater schreef op 26-10-2025 om 17:18:

[..]

Het is niet lekker

Snap ik. En moet je een andere aanvragen of kan hij hergebruikt worden?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.