Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

Loulou39 schreef op 09-10-2025 om 21:46:

Deed ik net zo’n grote la dicht in de keuken (zo’n la met twee verdiepingen en bestek en pannen), zat er precies een vinger van m’n andere hand tussen…. Pijn!
En nog!

Auw! 

Doet me denken aan die keer dat ik mijn vinger tussen de autodeur prakte…

Jaar of 25 geleden (oude auto). Ik deed de autodeur dicht maar de gordel zat ertussen. Dus deur open, gordel terugtrekken, deur weer dicht. Gordel er weer tussen. Dus ik trek de gordel eruit en hou hem vast omhoog. Trek de deur weer dicht. Maar toen zat mijn vinger dus tussen de deur en ik snapte niet helemaal waarom ik mijn hand niet naar beneden kon doen. Toen deed mijn vriend de deur open en kwam mijn vinger vrij. Toen ging het ook pas pijn doen 😆. 

Mensen houden jullie jezelf wel heel?
Ik doe een poging maar gaat niet echt van harte haha... Ben door de totaal onverwachte megaverliefdheid (die groeit omdat het wederzijds is en ik echt de liefste man van de wereld tegen gekomen ben  ) nog onhandig en er met mijn hoofd totaal niet bij. En ik ken nog iemand die daar erg veel last van heeft 

SuzyQFive schreef op 10-10-2025 om 09:49:

[..]

Auw!

Doet me denken aan die keer dat ik mijn vinger tussen de autodeur prakte…

Jaar of 25 geleden (oude auto). Ik deed de autodeur dicht maar de gordel zat ertussen. Dus deur open, gordel terugtrekken, deur weer dicht. Gordel er weer tussen. Dus ik trek de gordel eruit en hou hem vast omhoog. Trek de deur weer dicht. Maar toen zat mijn vinger dus tussen de deur en ik snapte niet helemaal waarom ik mijn hand niet naar beneden kon doen. Toen deed mijn vriend de deur open en kwam mijn vinger vrij. Toen ging het ook pas pijn doen 😆.

Oeh, dat klinkt ook heel akelig! 😱

.lientje69 schreef op 10-10-2025 om 08:26:

Weer een vreselijke nacht door mijn chronische pijn. Ik kan wel janken. Toch maar weer naar de huisarts in de hoop dat er iets voor me is..

lientje69 schreef op 10-10-2025 om 08:26:

Weer een vreselijke nacht door mijn chronische pijn. Ik kan wel janken. Toch maar weer naar de huisarts in de hoop dat er iets voor me is..

lientje69 schreef op 10-10-2025 om 08:26:

Hoe gaat het nu Lientje? Is het de pijn vandaag al wat gezakt? 🌸

Hier een of andere malloot die perse zijn winkelkarretje tussen mij en andere mensen door wilde persen, waardoor mijn linkerhand bekneld raakte (die nu al blauw begint te worden). 
“Sorry” was blijkbaar te lastig om te zeggen voor die meneer 😖 (en ja, daar heb ik hem op aangesproken 😇).

Thuisgekomen gaf ik mijn katje een snoepje en sneed ik mezelf aan de aluminium verpakking. Geen diepe snee, wel veel bloed….

Loulou39 schreef op 10-10-2025 om 19:02:

Hier een of andere malloot die perse zijn winkelkarretje tussen mij en andere mensen door wilde persen, waardoor mijn linkerhand bekneld raakte (die nu al blauw begint te worden).
“Sorry” was blijkbaar te lastig om te zeggen voor die meneer 😖 (en ja, daar heb ik hem op aangesproken 😇).

Thuisgekomen gaf ik mijn katje een snoepje en sneed ik mezelf aan de aluminium verpakking. Geen diepe snee, wel veel bloed….

Jeetje…sommige mensen hebben blijkbaar echt niet door wat ze bij een ander veroorzaken…

Beterschap 💐!

Loulou39 schreef op 10-10-2025 om 18:58:

[..]

Hoe gaat het nu Lientje? Is het de pijn vandaag al wat gezakt? 🌸

Iets beter. Maar er staan me nu drie drukke avonddiensten te wachten dus  ben een beetje bang  dat het snel weer mis gaat. Heb afgelopen nacht  redelijk geslapen.  Had een borrel genomen.  Voor het eerst in 15 jaar.  Dat samen met mijn pijnstillers maakte wel dat ik in elk geval kon slapen.  Verstandig? Nee. Maar je probeert wat .

Sterkte met je hand!

2 moppers; ik heb er geen last van (alleen ene  slaapkamerraam ff dichthouden) en gaat geloof ik vanzelf weg in de herfst; ik heb een wespennest en het is alweer weg (ook even geslapen) maar ik had net ff migraine. Gelukkig word ik daar door anticonceptie niet meer zwaar beroerd van maar de aura (vlekken) begon toen ik nog bij client was en dat is wel  vrij irritant... 

Ik zit ook te wachten tot een wespennest verlaten wordt, maar ze vliegen nog steeds vrolijk af- en aan
 Gelukkig zit het nest niet dicht bij het huis. Maar er moet geen cavia doodgaan nu, ze hebben het nest onder de cavia"grafsteen" (een dakpan) gemaakt.

op mijn sloffen aankomen op mijn werk. Goeie morgen.....

rooiekater schreef op 13-10-2025 om 19:51:

Zijn het wel nette sloffen? 🤣

Hahahaha, ik moet hier zo om lachen!!
Tijdens mijn studie was er een studiegenoot die vlakbij woonde en ook op sloffen aan kwam lopen. Wel beschaafde sloffen, geen grote konijnensloffen ofzo 😅.

(Leuk even zo’n grappige herinnering aan vroeger 😁😳.)

Woon je dichtbij je werk, kon je ze nog snel omwisselen?

🤣

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.