Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

MissHolmes schreef op 09-09-2025 om 20:40:

Ondertussen had ik net mn 3e blooper van vandaag; bij het uitdoen van mn enkellaars viel ie met de hak op mn teen..
In 1 dag gelijk voor de hele maand geblooperd, grote slagen snel thuis

Lekker bezig!🤣

lientje69 schreef op 09-09-2025 om 21:54:

[..]

Lekker bezig!🤣

Niet lachen  

Blender is ook stuk.. ik wil naar mn moeder...

Ach, Miss Holmes.. Sorry maar ik moet er wel om lachen. 
Ik ben laatst midden in de nacht uit mijn bed gevallen..
Schade, grote blauwe plek op de binnenkant van mijn onderarm en een op mijn knie.. 🤣👀

MissHolmes schreef op 08-09-2025 om 08:30:

[..]

Ik heb de hele maansverduistering gezien (wat bijzonder is dat toch) maar uiteindelijk geen bloedmaan. Jammer maar ik vond toch mooi. (Offtopic wel eigenlijk...)

Ondertussen even mopperen; magnetronfunctie van combimagnetron was al een tijdje stuk (zou een nieuwe moeten komen denk ik) maar ovenfunctie doet het nog wel en eigenlijk mis ik hem niet maar nu is vorige week ook mijn vaatwasser overleden... (Handige vriend heeft er naar gekeken maar heeft hem niet meer kunnen redden zoals de vorige x dus nu is het klaar)
Nu heb ik gelukkig best ruimte voor een nieuwe maar ik ben zwaar besluiteloos. Een hele dure Bosch of Siemens dat hoeft wat mij betreft niet, ik woon alleen en gebruik hem niet elke dag. Bovendien zegt die handige vriend dat eigenlijk alle vaatwassers wel hetzelfde in elkaar zitten en dat een dure nou echt niet veel verschild dan een goedkope)

Geen drama allemaal maar een beetje irritant is het wel...

Ben ik het niet helemaal met die vriend eens. Goedkopere merken vaatwassers hebben vaak een kunststof binnenwerk en daardoor droogt de vaat veel minder snel en blijft het vaak wat natter. Ook wordt er bezuinigd op de coating van de rekjes waardoor die veel sneller slijtage krijgen en het metaal van de rekjes bloot komt te liggen en dan krijg je dus stipjes roest op je vaat uiteindelijk. 

Ik zou zeker geen whirlpool, indesit of pilgrim nemen als vaatwasser. 

Beco is meestal een mooi tussenmerk tussen de dure Bosch en de goedkope modellen van de merken hierboven. 

Ik zou wel kijken naar een model waar je ook de draaiarm open kan maken om schoon te maken. 

MissHolmes schreef op 08-09-2025 om 08:30:

[..]

Ik heb de hele maansverduistering gezien (wat bijzonder is dat toch) maar uiteindelijk geen bloedmaan. Jammer maar ik vond toch mooi. (Offtopic wel eigenlijk...)

Ondertussen even mopperen; magnetronfunctie van combimagnetron was al een tijdje stuk (zou een nieuwe moeten komen denk ik) maar ovenfunctie doet het nog wel en eigenlijk mis ik hem niet maar nu is vorige week ook mijn vaatwasser overleden... (Handige vriend heeft er naar gekeken maar heeft hem niet meer kunnen redden zoals de vorige x dus nu is het klaar)
Nu heb ik gelukkig best ruimte voor een nieuwe maar ik ben zwaar besluiteloos. Een hele dure Bosch of Siemens dat hoeft wat mij betreft niet, ik woon alleen en gebruik hem niet elke dag. Bovendien zegt die handige vriend dat eigenlijk alle vaatwassers wel hetzelfde in elkaar zitten en dat een dure nou echt niet veel verschild dan een goedkope)

Geen drama allemaal maar een beetje irritant is het wel...

Is er geen B-keus winkel in je buurt? daar kun je vaak witgoed kopen waar bv deukje in zit voor écht minder geld

Lichtbron schreef op 10-09-2025 om 09:08:

Ach, Miss Holmes.. Sorry maar ik moet er wel om lachen.
Ik ben laatst midden in de nacht uit mijn bed gevallen..
Schade, grote blauwe plek op de binnenkant van mijn onderarm en een op mijn knie.. 🤣👀

Ik ook hoor! Hoef je echt geen sorry voor te zeggen..Er zijn ergere dingen...

Ik zat laatst een priegelwerkje achter de naaimachine te doen en dacht op een gegeven moment, wat is nou zo scherp aan die stof of de naaimachine, dat mijn hand zo irriteert, het lijkt wel op cactus-prik. Op een gegeven moment kijk ik achter mijn naaimachine en zie daar de cactus staan die normaal in het raamkozijn staat. Het voelde niet alleen als een cactus, het wàs een cactus! 

Auwereel schreef op 19-09-2025 om 15:35:

Ik zat laatst een priegelwerkje achter de naaimachine te doen en dacht op een gegeven moment, wat is nou zo scherp aan die stof of de naaimachine, dat mijn hand zo irriteert, het lijkt wel op cactus-prik. Op een gegeven moment kijk ik achter mijn naaimachine en zie daar de cactus staan die normaal in het raamkozijn staat. Het voelde niet alleen als een cactus, het wàs een cactus!

Was die cactus aan de wandel gegaan?

Auwereel schreef op 19-09-2025 om 15:35:

Dochter in klas 3 (vmbo) wil graag iets met marine biologie doen later. Helaas kan je hier in het noorden niks met biologie op mbo doen. Aeres heeft in Ede en Almere wel toegepaste biologie. In Groningen kom je dan uit op laboratoriumtechniek oid. 

SuzyQFive schreef op 19-09-2025 om 16:50:

Dochter in klas 3 (vmbo) wil graag iets met marine biologie doen later. Helaas kan je hier in het noorden niks met biologie op mbo doen. Aeres heeft in Ede en Almere wel toegepaste biologie. In Groningen kom je dan uit op laboratoriumtechniek oid.

Zit je wel bij het goede topic? Of het kan een mopper zijn natuurlijk, dan heb ik niks gezegd 🤐

oudmaarnognietkoud schreef op 19-09-2025 om 16:29:

[..]

Was die cactus aan de wandel gegaan?

Ik zit me nu suf te piekeren waarom ik (of man?) 'm daar nou zou hebben neergezet....

Blauwe blooper: ik ging buiten verven, tijdens lunchpauze kreeg ik tijdens handen wassen de verf er totaal niet af, maar het vlekte niet. Tot ik een broodje makreel ging eten. Blauwe makreel. Het was dus verf op oliebasis en na de derde laag kreeg ik het met een vettige huidscrub en wat zonnebloemolie er wel af.

madee schreef op 19-09-2025 om 16:51:

[..]

Zit je wel bij het goede topic? Of het kan een mopper zijn natuurlijk, dan heb ik niks gezegd 🤐

Mopper, vind het altijd zo jammer als pubers  ergens enthousiast over zijn maar dat de mogelijkheden er dan niet zijn om het te kunnen doen (met 15jr dagelijks naar Almere of Ede reizen is nog wat te jong 🥴). 

SuzyQFive schreef op 19-09-2025 om 17:48:

[..]

Mopper, vind het altijd zo jammer als pubers ergens enthousiast over zijn maar dat de mogelijkheden er dan niet zijn om het te kunnen doen (met 15jr dagelijks naar Almere of Ede reizen is nog wat te jong 🥴).

Maar ze zit nu in de derde? Na de vierde als zestienjarige is dat toch wel te doen?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.