Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

MissHolmes schreef op 08-09-2025 om 13:31:

[..]

maar is die niet piepklein?

Nee hoor, normale hoogte alleen wat smaller. Hij draait meestal om de dag en is dan vol. 

Mopper : als ik Weeronline wil blijven gebruiken zonder reclame, moet ik daarvoor gaan betálen.   Wat een absurde wereld is dit.

Thnx Oudenz!
En hop daar ging het koffiezetapparaat wat in werkruimte aan verlengsnoer staat toen ik iets te enthousiast aan het stofzuigen was  (Hij is niet kapot hoor)
Ik doe maar niks meer vandaag geloof ik..
Gelukkig dat ik vrij ben vandaag zodat ik mijn eigen huis af kan breken ipv dat van een cliënt 

Beterlaat: echt he....

MissHolmes schreef op 09-09-2025 om 11:05:

Dit wordt een berichten-bom want te laat om vorige bericht aan te passen, anyway ik ding gok ik mee voor de blooper van de maand want had net een hele erge: Ben er achter waarom het zo meurde in de keuken... Was, al dagen, vergeten dat er nog iets in de melkschuimer zat... oops

O jakkie

lientje69 schreef op 09-09-2025 om 13:32:

[..]

O jakkie

Ja dat was niet zo handig  Gelukkig is het opgelost..

Hier mijn mopper cq blooper van vandaag.  Ik moest een verblijfskatheter zetten bij een bewoner.  Maar er stroomde niks de slang in. Dus collega zegt : je zit in het verkeerde gaatje..
Katheter laten zitten, nieuwe gepakt, lukte gewoon niet .  Verpleegkundige erbij geroepen, zat de andere achteraf wel goed want op het moment  dat ze hem terug trok, begon het te stromen. ( had ik ook al geprobeerd  maar lukte niet )
Dus dat werd de derde katheter uit de verpakking.. 
Hoe maak je de zorg duur? Door mij blijkbaar. 

lientje69 schreef op 09-09-2025 om 13:36:

Hier mijn mopper cq blooper van vandaag. Ik moest een verblijfskatheter zetten bij een bewoner. Maar er stroomde niks de slang in. Dus collega zegt : je zit in het verkeerde gaatje..
Katheter laten zitten, nieuwe gepakt, lukte gewoon niet . Verpleegkundige erbij geroepen, zat de andere achteraf wel goed want op het moment dat ze hem terug trok, begon het te stromen. ( had ik ook al geprobeerd maar lukte niet )
Dus dat werd de derde katheter uit de verpakking..
Hoe maak je de zorg duur? Door mij blijkbaar.

Beterlaat2021! schreef op 09-09-2025 om 12:57:

Mopper : als ik Weeronline wil blijven gebruiken zonder reclame, moet ik daarvoor gaan betálen. Wat een absurde wereld is dit.

Waar denk je dat Weeronline zijn inkomsten vandaan haalt? Voor niets gaat de zon op. 

Nog 1 van vorige week.
Zou op de fiets stappen, maar zette de voet net niet ver genoeg op de trapper.
En daar lag ik languit.
Heb nu, na ruim een week, nog last van mijn knie 

Bellebelle schreef op 09-09-2025 om 14:05:

[..]

Waar denk je dat Weeronline zijn inkomsten vandaan haalt? Voor niets gaat de zon op.

Als ik door het kijken van reclame kan voorkomen dat ik een abonnement moet nemen dan kijk ik wel een temu-spotje. Weer online de reclame en ik hun voorspellingen. 

Mama-Inge schreef op 09-09-2025 om 14:17:

Nog 1 van vorige week.
En daar lag ik languit.

Ga je wel ff naar de dokter als je pijn blijft houden?

BEL DE KRANT! Het is droog...! (Sch*tweer vandaag...)

Mama-Inge schreef op 09-09-2025 om 14:17:

Nog 1 van vorige week.
En daar lag ik languit.

Auw! Sterkte!

MissHolmes schreef op 09-09-2025 om 15:10:

[..]

Ik ben eind februari hard op mijn knie gevallen. Die voelt nog steeds beurs aan. Inmiddels durf ik al niet meer naar de dokter, het is ook niet heel erg (anders was ik natuurlijk wel gegaan).

MissHolmes schreef op 09-09-2025 om 15:10:

[..]

Het is een vaag pijntje,  gaat wel weer over en voel het niet als ik niets geks doe. Kan alleen niet op die knie gaan zitten, dat doet echt zeer en dan voel ik het de rest van de dag ook nog

Hond is gisteren geopereerd en ik wou even kijken hoe de wond eruit zag en ging onbewust op die knie zitten, voel het nu nog

Ondertussen had ik net mn 3e blooper van vandaag; bij het uitdoen van mn enkellaars viel ie met de hak op mn teen.. 
In 1 dag gelijk voor de hele maand geblooperd, grote slagen snel thuis 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.