Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic

lientje69 schreef op 09-08-2025 om 12:17:

En nog een mopper. Ik dacht ik probeer weer eens witte kleding. Lekker zomers. Moet ik gewoon ook niet doen. ben er niet geschikt voor. Weer allemaal vlekken erin die er niet uit gaan.

Mijn zoon heeft voor zijn werk/opleiding heel veel zwart.  Ik had hem gevraagd voor de zomer ook wat fleurigs te kopen. Een crème polo was het geworden.  2x aan gehad en nu tomatenvlekken erin. Ook al uren mee bezig. 

Gisteren een half kropje romana sla gebruikt. 
Vandaag wilde ik weer sla maken. Sla niet te vinden.
Een paar keer de koelkast uitgespit, niet gevonden. Ook niet in de mand in de gang waar ik bepaalde groenten in bewaar.

Uiteindelijk bleek ik de sla in het vriesvak opgeborgen te hebben...!! 

Ligt nu in de koelkast, geen idee hoe het er morgen uitziet.

lientje69 schreef op 09-08-2025 om 12:17:

En nog een mopper. Ik dacht ik probeer weer eens witte kleding. Lekker zomers. Moet ik gewoon ook niet doen. ben er niet geschikt voor. Weer allemaal vlekken erin die er niet uit gaan.

Ik ook niet...Net als een schoon slaapshirt/pyamatop. Bijna vaste prik om daar op te knoeien tijdens tandenpoetsen.

En nog een mopper; (eigenlijk ook mogelijk wel een bloopert) ik had vorige week besloten dat het even afgelopen is met mijn chocolade-addiction. 5 dagen volgehouden, heb gister een doos merci die ik nog had staan opengebroken en die is inmiddels leeg  (Ben toch ook wel een emotie-eter hoor ben ik nog maar net achter)

Beterlaat2021! schreef op 10-08-2025 om 18:22:

Een paar keer de koelkast uitgespit, niet gevonden. Ook niet in de mand in de gang waar ik bepaalde groenten in bewaar.

Ik vrees dat het dan snot is 😬

SuzyQFive schreef op 10-08-2025 om 18:37:

[..]

Ik vrees dat het dan snot is 😬

Wou t nog niet zeggen . Maar dacht gelijk dat wordt hem niet meer.

Beterlaat2021! schreef op 10-08-2025 om 18:22:

sla in de diepvries, echt, veeg me op...  (herkenbaar trouwens, iets kwijt zijn en het dan vervolgens op een hele rare plek terugvinden. Had ik een x met voetbalplaatjes die ik voor mn neefjes spaarde, die vond ik terug in de koelkast  )

SuzyQFive schreef op 10-08-2025 om 18:37:

[..]  Ik vrees dat het dan snot is 😬

Ja, je hebt gelijk gekregen....

mopper: ik wil zo'n hema badje opblazen (als voetenbadje tijdens de hitte, niet voor een baby en ik krijg het niet voor elkaar... 
Stom ding...

MissHolmes schreef op 12-08-2025 om 10:05:

mopper: ik wil zo'n hema badje opblazen (als voetenbadje tijdens de hitte, niet voor een baby en ik krijg het niet voor elkaar...
Stom ding...

Mijn vriendin zit vaak met haar voeten in een emmer water.

Knijp je in het tuutje terwijl je blaast? Dat moet vaak wel.

Schemerlampje schreef op 12-08-2025 om 10:32:

Knijp je in het tuutje terwijl je blaast? Dat moet vaak wel.

🤓 nee... Dan ga ik toch nog ff 1 poging doen...

Jaaaaaaaa!!!! Schemerlampje, u is briljant! 😎

MissHolmes schreef op 12-08-2025 om 11:15:

[..]

Deze mag wel in het "ik was -xx- jaar oud  toen ik ontdekte dat..." topic. 😂 

Daar had ik er, over bloopers gesproken, van de week eentje van. Oooooooh, ik snapte ineens de relatie tussen de engelse woorden bicycle en tricycle tov het aantal wielen🤭

Citroengraag schreef op 12-08-2025 om 11:53:

[..]

Deze mag wel in het "ik was -xx- jaar oud toen ik ontdekte dat..." topic. 😂

Daar had ik er, over bloopers gesproken, van de week eentje van. Oooooooh, ik snapte ineens de relatie tussen de engelse woorden bicycle en tricycle tov het aantal wielen🤭

En dat is dan mijn blooper want ik wist dat dus niet 😬 (ik zit nu heerlijk met mn voetjes in het badje. Morgen als ik waarschijnlijk gestoofd van mn cliënt kom dan trek ik mn bikini aan en plons ik er geëinprofiseerd in. Het is babyformaat maar ik ga er gewoon met mn kont in zitten... 😁)

MissHolmes schreef op 12-08-2025 om 11:15:

[..]

Dank je! Na vele zwembadjes, zwembandjes, strandballen etc. opgeblazen te hebben, is dat iets wat ik automatisch doe. Het is iets wat je net even moet weten, en als je het nog nooit tegengekomen bent, is het logisch dat je het niet weet.

Om het badje weer leeg te laten lopen, moet je ook weer in het tuutje knijpen. Vast als tip voor straks. 😁

Schemerlampje schreef op 12-08-2025 om 13:21:

[..]

Dank je! Na vele zwembadjes, zwembandjes, strandballen etc. opgeblazen te hebben, is dat iets wat ik automatisch doe. Het is iets wat je net even moet weten, en als je het nog nooit tegengekomen bent, is het logisch dat je het niet weet.

Om het badje weer leeg te laten lopen, moet je ook weer in het tuutje knijpen. Vast als tip voor straks. 😁

Hahaha, dank u 🤣 

Katlief denkt nu overigens wel dat het een mega grote waterbak is voor haar 😄 (is trouwens wel heerlijk verfrissend, ff met de voetjes erin!)

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.