Huiskamer
AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de
boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta
, die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!
lientje69
20-07-2025 om 16:13
Bloeddruk meten bij een bewoner. Huh, waarom bouwt hij geen druk op? Heb hem vast niet goedomgedaan. Nogmaals. Zelfde probleem. Dan maar naar de andere arm. Oh... slangetje is eruit gevallen
ja dan doet ie 't niet hè
Bewoner kon er gelukkig om lachen.
Auwereel
20-07-2025 om 17:08
Ondanks dat mijn mobiel zei dat mijn oortjes 100% waren opgeladen, toch maar even in de oplader gestopt en nu doen mijn beide oortjes het weer.
MissHolmes
20-07-2025 om 22:16
madee schreef op 20-07-2025 om 16:02:
[..]
Zie, hij helpt iedereen die het vraagt 🙂
Inderdaad! Ik had het gister nog. Dat was in 1e instantie best wel een blooper, ik heb van die brilbad-dingen. (Een koker met vloeistof, bril erin, schudden en het is weer schoon)
Gister maakte ik mn bril schoon en daarna douchen, aankleden en opmaken maar na het douchen kon ik dat ding echt nergens vinden. Hele huis 3 x onderzocht, behalve dus in dat brillenbad
. Gelukkig zei H. Anthonius uiteindelijk dat ie daarin zat..
Citroengraag
25-07-2025 om 11:25
Vanmorgen ging ik koffie zetten terwijl ik de krant las. Ik keek op omdat ik water van het aanrecht hoorde stromen. Dat was koffie, want ik had geen mok neergezet.
lientje69
25-07-2025 om 13:02
Ik gooide een glas water om bij een bewoner over tafel.. Bijna over de ipad. Kon die nog net op tijd wegtillen 
Auwereel
29-07-2025 om 09:16
Vanmorgen, net uit bed, slaperig naar de wc. Na uitgebreid gebruik even schoonmaken met de wc-borstel, dus ik haal er stevig langs, schiet me de horstel opeens uit de pot zo klatsch, kleddernat tegen mijn blote benen aan. Ik was gelijk helemaal wakker!
Beterlaat2021!
29-07-2025 om 12:34
@Auwereel : doet me denken aan een mopje.
Twee vriendinnen kopen een toiletborstel bij de Action. Een paar maanden later komt dat nog even ter sprake. Zegt de ene dame : hij bevalt goed, maar als hij versleten is gaan we toch maar weer papier gebruiken.... 
MissHolmes
29-07-2025 om 13:34
Beterlaat2021! schreef op 29-07-2025 om 12:34:
@Auwereel : doet me denken aan een mopje.
Twee vriendinnen kopen een toiletborstel bij de Action. Een paar maanden later komt dat nog even ter sprake. Zegt de ene dame : hij bevalt goed, maar als hij versleten is gaan we toch maar weer papier gebruiken....
lientje69
02-08-2025 om 16:17
Ik kreeg een chocolaatje van een bewoner
Zat een papiertje omheen dus stak het in mijn zak. Ga naar huus en denk o ja, chocolaatje. Helemaal gesmolten, nieuwe telefoon onder, binnenkant zak onder.. 
lientje69
02-08-2025 om 17:46
Auwereel schreef op 02-08-2025 om 17:19:
O nee hè, heb je die chocoladetroep nog schoon weten te krijgen?
Ja gelukkig grotendeels wel
En werkjasje zit nu bij de was
MissHolmes
02-08-2025 om 18:15
lientje69 schreef op 02-08-2025 om 16:17:
Ik kreeg een chocolaatje van een bewoner
Zat een papiertje omheen dus stak het in mijn zak. Ga naar huus en denk o ja, chocolaatje. Helemaal gesmolten, nieuwe telefoon onder, binnenkant zak onder..
Bakblik
02-08-2025 om 20:47
Nog een leuke van de vakantie. We waren in Montelimar de stad van de nougat. 4 meter bij de auto vandaan stond ik al in een plakkaat nougat dat door iemand was uitgetuft. Ik heb de hele middag lopen plakken een draden trekken in de stad.
Dat spul lost op in je mond maar onder je schoen is het niet weg te krijgen.
Auwereel
02-08-2025 om 21:21
Bakblik schreef op 02-08-2025 om 20:47:
Nog een leuke van de vakantie. We waren in Montelimar de stad van de nougat. 4 meter bij de auto vandaan stond ik al in een plakkaat nougat dat door iemand was uitgetuft. Ik heb de hele middag lopen plakken een draden trekken in de stad.
Dat spul lost op in je mond maar onder je schoen is het niet weg te krijgen.
En je schoen aflikken is geen optie!