Huiskamer
AggressiveReindeer87
09-02-2022 om 18:25
Blooper en Moppertopic
Het idee van het klaagtopic op Viev maar dan wat luchtiger/grappiger:
TO begint; gebeurt vaker, net weer; pan op fornuis, boter erin, je na een paar minuten afvragen waarom de
boter nog niet heet is en er vervolgens achter komt dat je de pan op de verkeerde pit hebt gezet ipv de pit met vuur
En herinner me er net toevallig 1 toen ik nog klein was, moeder zusje en ik waren in de badkamer ons klaar aan het maken voor bed. Mijn moeder vroeg aan mij of ik tandpasta op de borstels van zusje en mij wilde doen. Prima, kleine moeite. Was mijn moeder begonnen met tanden poetsen bij zusje, kwam die erachter dat ik scheerschuim op de borstels had gedaan ipv tandpasta
, die tube had dezelfde vorm als die van de tandpasta, oeps
(Ze heeft die blunder van mij overleeft hoor)
Ik ben vast niet de enige die af en toe een beetje onhandig is, brand los zou ik zeggen!
Loulou39
09-07-2025 om 20:29
MissHolmes schreef op 09-07-2025 om 20:27:
Ja zag ik, ook dat je niet hoeft te activeren.. trouwens kan dat ook in de bus??
En daar zitten dan natuurlijk geen abo's en kortingen e.d. op neem ik aan? Ik heb echt nog geen flauw idee waar dat ding kan zijn..
Nou ja ik heb binnen een week een nieuwe...
Ja, kan ook in de bus.
En er zit inderdaad geen korting (of abo's) op.
lientje69
09-07-2025 om 20:29
Lamp op zich was gelukkig nog heel. Of het bolletje het nog doet weet ik niet. Heb hem verder niet uitgeprobeerd. Deze mw had al 15 keer gebeld voor kleine dingen. Had al een kwartier bij haar zitten praten. Met haar gewandeld. We zaten in de overdracht en toen belde ze of het zonnescherm omlaag kon. Die schakelaar zit in het hoekje dus tsja..
Moe , eind van mijn dienst , naar huis willen..
Loulou39
09-07-2025 om 20:31
lientje69 schreef op 09-07-2025 om 20:27:
[..]
leuk zo'n kat
Ja, hahaha😂 (moest achteraf ook wel lachen hoor).
Ik heb ook wel eens bij mijn vorige werkgever meegemaakt dat de papegaai van een collega ineens ondersteboven voor de camera hing. Mijn toenmalige leidinggevende vond het niet grappig, maar ik wel 😄.
lientje69
09-07-2025 om 20:33
Loulou39 schreef op 09-07-2025 om 20:31:
[..]
Ja, hahaha😂 (moest achteraf ook wel lachen hoor).
Ik heb ook wel eens bij mijn vorige werkgever meegemaakt dat de papegaai van een collega ineens ondersteboven voor de camera hing. Mijn toenmalige leidinggevende vond het niet grappig, maar ik wel 😄.
Dat soort situaties maken je werk dan juist leuk vind ik.
lientje69
12-07-2025 om 18:19
Ik brak vanmiddag bijna mijn nek over de poten van het reclamebord bij de Gamma
MMcGonagall
13-07-2025 om 10:00
Pffffff!
Ik ben bij mijn vriend en wilde iets opnemen op tv. Liever had ik dat thuis gedaan, maar dat red ik niet op tijd. Bleek dat mijn vriend zijn opnamemogelijkheid heeft geschrapt om 5 euro per maand te besparen. Hij opperde wel heel leuk dat ik via de KPN app alles zelf kon regelen. Dan moet je dus die app downloaden, je wachtwoord zien te achterhalen, voordat je iets kunt doen een profiel aanmaken. In dat profiel verplicht een aantal vinkjes zetten, die dan weer bevestigd moeten worden met je pincode (die je ooit bij afsluiten van het abonnement hebt ingesteld en daarna nooit meer hebt gebruikt, dus ook opnieuw aanmaken). Dan zit je eindelijk in de app en moet je op zoek naar de opnameknop…
En dat allemaal omdat iemand 5 euro per maand wil besparen, terwijl we de optie toch best wel eens gebruikten.
madee
13-07-2025 om 11:41
Kun je niet het programma terugkijken? Binnen een week met digitale televisie kan dat. Zit je wel met de reclameblokken (ik gebruik die dan in zo’n geval voor wc, of vaatwasser uitruimen, thee zetten…)
MMcGonagall
13-07-2025 om 12:38
madee schreef op 13-07-2025 om 11:41:
Kun je niet het programma terugkijken? Binnen een week met digitale televisie kan dat. Zit je wel met de reclameblokken (ik gebruik die dan in zo’n geval voor wc, of vaatwasser uitruimen, thee zetten…)
Dat had gekund maar ik weet niet of ik daar voor donderdag aan toe kom. Dan ga ik een weekend naar het buitenland waar geen NPO beschikbaar is. Maar goed, het is nu geregeld.
MissHolmes
14-07-2025 om 08:06
Ik had zojuist een hele leuke; ik wilde met een groot mes een broodje opensnijden, die schiet uit mn handen de gootsteen in recht in mn ontbijtbakje die vol zat met water ivn losweken. Goedemorgen

madee
14-07-2025 om 08:11
MissHolmes schreef op 14-07-2025 om 08:06:
Ik had zojuist een hele leuke; ik wilde met een groot mes een broodje opensnijden, die schiet uit mn handen de gootsteen in recht in mn ontbijtbakje die vol zat met water ivn losweken. Goedemorgen
![]()
Lekker slobberen 🤭
SuzyQFive
14-07-2025 om 08:50
MissHolmes schreef op 14-07-2025 om 08:06:
![]()
Je had ook wel meteen mogen zeggen dat je liever pap wilde.
stokstaart
14-07-2025 om 09:22
Arme jij!
Ik heb een lat-relatie. Lees, ik ben nog af en toe een weekje in mn eigen huis met poes. Vanochtend (vrij vandaag) naar mijn eigen huis gegaan. Dat wil zeggen; rugzak met poes op buik, rugzak met 2 laptops op rug, een rugzak vol zooi aan mn ene arm en nog een extra tasje aan de andere. 3 verdiepingen naar beneden met de trap en de kelder in voor mijn fiets.
Fietssleutel vergeten. Alles wat los hing heb ik beneden gelaten. Dus maar met de laptop rugzak en een poes die rondjes draait in haar rugzak nog even terug naar drie hoog en weer naar beneden..
Beterlaat2021!
14-07-2025 om 09:59
Sneue blooper van gisteren. Mijn hond is een paar maanden geleden ingeslapen. Soms vergis ik me nog.
Gisteren ging ik dus boodschappen doen en zei tegen de lege huiskamer : 'ik ga even boodschappen doen'.
Dat zei ik altijd als ik wegging en dan ging hij gewoon liggen.
Dat ik me gisteren vergiste leverde toch nog een paar tranen op..
Miss you... 
stokstaart
14-07-2025 om 10:00
MissHolmes schreef op 14-07-2025 om 09:46:
Madee en Suzy;
Stokstaart; geen gebrek aan beweging vandaag voor jou
![]()
Valt tegen; 1200 stappen tot nu toe